Reviews over Mariahout

Prima

Bas,
    15-9-2011

Met enkele collega's / vrienden hier een nachtje doorgebracht. Prima te doen na Bavaria Open Air. Gezellige huisjes en prima keukentje, voor ons was t opwarmen van enkele blikken Knaks voldoende. Beheerder is overigens supervriendelijk! Wij hebben voor BOA12 direct weer geboekt!

Een leuke ervaring

chrisrich,
    17-8-2011

We hebben hier met een groepje de vooravond van een bruiloft en de nacht na de bruiloft gelogeerd in het "vogeltjesdorp". Het vogeltjesdorp bestaat uit 6 eenvoudige betegelde houten huisjes in een kring met in elk 2 eenpersoonsbedden, een dekenkist, kapstok en stoel. In het midden van de kring een grote houten tafel met uit boomstammen gemaakte stoelen. Buiten de kring staat een huisje met 2 wc/was/douche-cabines en een overdekte buitenkeuken met oa koelkast en lange tafel met banken waar je met de groep kunt borrelen en BBQ'en. De bruidegom en nog een koppel uit de groep overnachtten in de mooie en luxe suites van de boerderij. We kregen een heerlijk ontbijt en spek met ei in de boerderij. Het ligt allemaal heel landelijk en rustig. Vriendelijke eigenaren. Het is niet duur en goed gesitueerd tov uitvalswegen. Zeker voor herhaling vatbaar!

een van onze mooiste plekjes samen

tuinman,
    6-6-2010

ivm met en trouwerij van vrienden, er een lang weekend bij aan geknoopt

wij hadden 1 van de boerderij kamers geboekt, en werden super ontvangen

zeer gastvrije familie, die alles voor mij en mijn vrouw wilden organiseren, en al haar medische voorzieningen waren keurig door hun klaar gezet in ons appartement

in een woord super gehad en mede door deze fam, 1 van de mooiste momenten van ons nog samen geweest

Eenvoudige maar leuke huisjes

Michiel Beekman,
    18-5-2009

We hebben met een vriendengroep het hele 'dorpje' afgehuurd voor een weekend. Goede bedden, goedkoop en zeker voor kinderen is dit erg leuk.

De boerin maakt op verzoek een lekker ontbijt klaar en in de (op verzoek en tegen betaling: prive) recreatieruimte kun je lekker warm binnenzitten en spelletjes doen.

Bruidssuite

Esther van Rossum,
    16-11-2008

Wij zijn in mei 2006 getrouwd. Na de bruiloft hebben we hier de nacht doorgebracht in de bruidssuite. Het was echt een hele luxe kamer met met een heerlijk bed en een mooie ruime badkamer. 's morgens een erg uitgebreid ontbijt met gebakken eitjes, verschillende broodjes enz.... Ook is er een tuin terras, waar je kunt ontbijten als het lekker weer is.

Wij hebben hier echt een heerlijke tijd gehad en gaan er zeker nog een keertje terug.

Mariahout scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews