Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid

Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid
9,7

10 tips over Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid

Pijl, 8-7-2014
Op 2 km afstand zit een bootverhuur. Heerlijk een bootje huren en een dagje dobberen. Voor diner is restaurant 'Bij ons op d'n dijk' in Lith aan te raden (2,5km)!
Fam. Mulder, 7-7-2014
Deze B&B ligt 15 min. rijden van Den Bosch, waar je lekker kunt winkelen of gewoon kunt rond kijken. In een dorpje verderop 5 min. rijden kun je heerlijk eten bij een gril restaurant.
Jaq en Den, 15-6-2014
De Jacuzzi is geweldig en als je van dieren en natuur houdt is dit een top locatie

Marijke Priester, 12-11-2013
Twee restauranttips: wil je dichtbij Kessels Heerlijkheid wild eten, dan moet je echt naar Eeterij op de Dijk in Lith. Zelden zo lekker klaargemaakt vers wild gegeten. Informele, gastvrije sfeer, mensen die hun vak verstaan, geen opsmuk, gewoon goed eten. En in Den Bosch hebben we een bijzondere avond gehad in Zaher, een zeer verfijnd Afghaans restaurant in de Orthenstraat, met prettige en attente bediening van mensen die met veel terechte trots en plezier de gerechten uit hun land toelichten.
Giselle, 4-6-2013
Let op!: Als je naar het stadje in de buurt wil rijden staan daar maar liefst twee flitspalen binnen 1 km van elkaar. Daardoor werd ons weekendje iets duurder dan gepland....
Gerjan en Ria Doeschot, 29-5-2013
Lekker gegeten in het havenrestaurant op loopafstand.

An van der Zwaan, 26-5-2013
-s Hertogenbosch is dichtbij en zeker aan te bevelen voor een dagje shoppen.
S. Franssen , 21-5-2013
O.a. wandelen fietsen en varen zijn hier optimaal te praktiseren!
Heidi den Dekker, 26-3-2013
Genieten van de natuur, wandelen tussen de schotse hooglanders en met de fiets de mooie omgeving verkennen, je hebt hier volop pontjes.
erik, 27-1-2013
Een lekkere wandeling langs de Maas, Of in de zomer is er mogelijkheid een boottocht te maken.