Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig!

Monique
3-12-2017

Alles was perfect. Vriendelijke en gastvrije mensen. Accomodatie mooi, gezellig ingericht. Heerlijk bad en fantastische bedden en tot slot een lekker ontbijt met eigen gemaakte streekproducten.

In 1 woord Geweldig! Wat een gastvrije mensen!

Ad en Angela Van Strien
29-10-2017

Je voelt je erg welkom en je komt er echt niks tekort!

heerlijke kamer gehad met alle luxe die we ervan hadden verwacht,

Als je hier naartoe wilt gaan moet je zeker gaan eten bij restaurant

"Bij ons op de Dijk" in Lith,

Dat is werkelijk een thuiskomen.

De eigenaren doen ontzettend veel moeite om je met een volle buik weer naar huis te laten gaan.

De huiselijke sfeer doet ook erg warm aan.

Eenmaal weer na het eten bij het b&b aangekomen te zijn en je na het uitbuiken het bubbelbad vol laat lopen om je daarna als een koning en koningin in het water laat glijden,das echt een unieke ervaring!

De bedden zijn van erg goede kwaliteit en alles is erg schoon en fris,kortom echt een aanrader!!!!!

Het ontbijt was heerlijk met versgemaakte smoothie en een speciaal gemaakt verassingsei uit de oven,

Warme broodjes en overheerlijk suikerbrood.

We hebben genoten!!

Top B&B. Een ideale plek

Sacha Deetman
20-2-2017

Een prachtige plek, net achter de dijk. Het ligt heel centraal in het land zodat dit je thuisbaisis is en je hier vandaan alle kanten op kunt of juist kunt genieten van het landschap om je heen. Stijlvolle, gezellige zitkamer met toegang tot de tuin en boven een hele ruime slaapkamer met goede bedden. Douche is heerlijk en de jacuzzi is echt een feest. Aan alle details is gedacht. Badzout, lavendelzakjes, kaarsen, muziek. Alles is superschoon.

Ontbijt is uitgebreid, compleet met smoothies, warme broodjes, muesli. In de grote gemeenschappelijke ruimte kun je evt. zelf koken, thee drinken of gewoon rustig chillen. Het allerbelangrijkste, de eigenaren Frauke en Patrick, zijn top, doen dit met veel liefde en plezier waardoor je je een hele welkome gast voelt. Een echte aanrader, ik kom zeker terug!

Heerlijke plek, fijne kamer en heel gastvrij

Marieke den Boer
22-8-2016

Al twee keer bij Kessels Heerlijkheid geweest en hoop graag nog eens te gaan. Wat een fijne kamer, heerlijk relaxte badkamer in een rustige omgeving. En vooral: een super ontvangst van Patrick en Frouke. Zij geven de b & b kleur en laten je heel welkom voelen. Niets was ze teveel voor ons en onze nog jonge dochter,, die al snel op haar gemak was en zelfs met de varkentjes bij de dijk mocht knuffelen. En het ontbijt is helemaal geweldig. Speciaal hier op Zoover gekomen om dit op te schrijven zodat hopelijk meer mensen er kunnen genieten!

Heerlijk!

Aranka
7-8-2016

Het wordt misschien een beetje afgezaagd, maar dit is echt een erg leuk b&b! Bovendien ligt het in een geweldige omgeving, heerlijk om te fietsen en ook in 's Hertogenbosch ben je zo! Kortom: zeker een aanrader!

Heerlijk genoten!

Jolanda
24-7-2016

Kesselse heerlijkheid is echt een fijne plek waar je tot rust komt en kan genieten door de luxe van de badkamer en aparte zithoek. We zijn 2 nachten geweest maar komen zeker vaker terug.

Geweldig!

Nathalie Kuperus
25-2-2016

We hebben hier met ons zoontje, vrienden en familie overnacht na onze bruiloft in Klooster Bethlehem in Haren. De kamers zijn echt prachtig! Zo leuk dat elke kamer een vide heeft voor het bed. Zo is er echt een ruimtelijke kamer gecreëerd. De sfeer is heerlijk gemoedelijk en ongedwongen. De inrichting en decoraties zijn in een landelijk stijl, erg leuk! De badkamer met jacuzzi is natuurlijk helemaal geweldig! 'S ochtends hebben we met de hele club in de zon ontbeten in de gezellige, grote tuin. De omgeving is prachtig, zo aan de dijk tussen de weilanden. Heerlijk rustig. Frouke en Patrick zijn leuk en relax in de omgang, alles kan, niets moet. Ze stonden zelfs voor ons klaar midden in de nacht toen we na de bruiloft aankwamen om de kamers voor ons open te maken. Voor ons zoontje stond er een ledikant klaar en er is een kamer met traphekjes wat voor een veilig gevoel zorgt. Voor ons stond er een fles champagne klaar! We komen hier graag nog een keer terug.

Fantastisch!

Holiday
16-11-2015

Prachtige kamer met een heerlijke twee persoons jacuzzi en een huiselijke sfeer. Een eigen woonkamer, een tuin, en een vide met een heerlijk groot bed er op. De mensen zijn zeer gastvrij en lief en het ontbijt in de ochtend is werkelijk heerlijk een huis gemaakt. Een klein minpuntje is dat de badkamer voorzien is van automatische verlichting die niet gedempt of uit gezet kan worden. Dit doet afbreuk van de heerlijke jacuzzi die er staat welke ook een eigen mooie verlichting heeft. Deze komt zo niet goed uit en je kan minder goed ontspannen omdat er continu fel licht in de badkamer aanwezig is.

Top!

Susanne Fust
25-8-2015

Echt een aanrader! Eigenaren zijn heel gastvrij en voelen goed aan of je als gast in bent voor gesprek of liever met rust gelaten wilt worden. Kamers zijn heel mooi, wij hadden een mega bubbelbad met radio! Kamer was brandschoon. De liefde voor de b&b is duidelijk terug te zien in kleine zelfgemaakte dingen als badzout en jam. :)

Een sprookje!

Inge Kuperus
9-8-2015

De trouwdag en het feest, tot in de kleine uurtjes, was al een droom, maar toen we vanmorgen wakker werden en de hele dag hebben mogen genieten op deze prachtige locatie, bij zulke lieve mensen, was het sprookje compleet! Niets, maar dan ook werkelijk niets is hier teveel gevraagd! Een geweldige herinneringen rijker!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid in Maren Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kessels Heerlijkheid scoort een 9.7 uit 10 op basis van 32 reviews.