Hotel Brasserie Oud Maren

Kleine hotelsWeer vandaag11°10°
Hotel Brasserie Oud Maren

We hebben een aantal aanbieders voor Brasserie Oud Maren voor je op een rij gezet:

36 reviews over Hotel Brasserie Oud Maren in het Nederlands

Om nog eens terug te komen!

fam. Bruyn
15-10-2018

Een leuk hotel op een leuke locatie. Jammer dat de traptreden voor mij te hoog waren en buiten geen leuning. De rolstoel-oprit stond niet aangegeven. Bij het ontbijt heel fijn en gezellig personeel gezien en gesproken, prettige muziek.

Hier klopt alles, een fantastisch hotel

Nico Haarlemmermeer
5-10-2018

Deze week mocht ik hier overnachten en vanaf aankomst tot aan mijn vertrek heb ik kunnen constateren dat alles hier klopt. Een schone kamer en moderne badkamer, vriendelijk personeel, een geweldige keuken, een uitgebreid ontbijt. Dit jaar heb ik zeker in 50 hotels overnacht en dit hotel staat in mijn top 5.

Super vriendelijk prijs kwaliteit top

Hennie Stekelenburg
11-9-2018

Ik en mijn vrouw hebben hier overnacht om de dag erna een fietstocht te maken.

Top locatie straat uit en je zit op de dijk prachtige omgeving.

Wij hebben tevens het diner genoten echt de jongens hebben meer dan hun best gedaan .

Speciaal van het huis en de vis was met liefde bereid plus super vriendelijke bediening.

Ochtend ontbijt ook prima verzorgd achteraf hadden wij ook het lunchpakket moeten bestellen.

Dus wilt u een rit plannen hier vandaan gewoon plannen.

Voordeeluitjes.nl

Een mooi voorbeeld van hoe een eerste indruk niet de juiste is!

Eenmaal aangekomen bij Brasserie Oud Maren was onze eerste indruk iets van "waar zijn we in vredesnaam terecht gekomen" maar na het inchecken en het betrekken van de eenvoudige maar brandschone kamer bleek de eerste indruk al niet juist. De mensen die dit hotel runnen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en niet alleen de kamers zijn brandschoon, ook het bar/restaurant gedeelte is brandschoon.

Het ontbijt simpel maar goed, de koffie wordt zelfs door een erg vriendelijke dame aan tafel gebracht, we hebben een maal gebruik gemaakt van het diner en ook dit is ons prima bevallen, goed eten en vriendelijk personeel!

Het enige nadeel wat ons betreft is toch wel de gehorige kamers.

Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar, een simpel maar erg net hotel wat prima als uitvalsbasis kan worden gebruikt om de omgeving te verkennen.

Nooit meer!!

Flip
21-5-2018

Dit is een goed hotel met vreemde openingstijden: Het is van 12.00 tot 15.00 uur gesloten.Kamers zijn prima, maar zeer gehorig. Wij sliepen beneden maar het leek wel of op de kamer boven ons een timmermanswerkplaats was gevestigd. De kamerdeuren zijn allen voorzien van een dranger, die de deur met een geweldige klap dichtslaan. Bedden goed! Eten was niet zo best. Ik had een Angus biefstuk genomen. Was niet slecht, maar zeker geen Angus beef! Mijn echtgenote koos voor een tong, en kreeg wel een vis, maar dat was zeker geen tong. Of een tongetje van 3 cm dik moet normaal zijn!! De eigenaren zijn Pools (vertelde het personeel in het hotel) en niet meelevend. Toen wij bericht kregen dat de oppas van onze kat ziek was, hadden wij nog 2 dagen te gaan. Dus......was het voor ons jammer genoeg einde verhaal! Een beetje meedenken was wel leuk geweest, maar desondanks had men daar geen begrip voor en moesten we het volledige bedrag betalen.

Aanrader

Martin
20-5-2018

Heel leuk hotelletje, prima kamers, goede bedden en schoon. Heerlijk gegeten, zowel ontbijt als diner.

Prima verblijf

Damian
23-4-2018

Single bedden. Prima ontbijt. Leuke ligging. Kamers wat gedateerd, maar wel schoon. Niet ver van Den Bosch.

Willem R. van Oostenbrugge
3-2-2018

De keuken is fantastisch, vooral de biefstuk

Qua service valt er nog een hoop te leren!

A.van Dijk
8-12-2017

Via veiling een paar maanden geleden al een overnachting geboekt voor aankomende januari. Helaas is er iets onvoorziens tussen gekomen maar op de vriendelijk gestuurde mail met de vraag of ik op enige coulance kon rekenen en alstublieft mocht verzetten en kreeg ik één regel terug; "Eenmaal gemaakte reserveringen kunnen wij niet meer wijzigen." Wij zijn al een keer eerder hier geweest, toen hebben we een uitgebreid à la carte 3-gangen diner in het restaurant gegeten en een dikke fooi achtergelaten! Dat was dus ook meteen de laatste keer! Vier punten alleen omdat het eten de eerste keer lekker was. Dat een gemaakte reservering in principe niet gewijzigd kan worden weet ik heus wel, maar bij de meeste hotels is er wel iets te regelen indien er beschikbaarheid is. Qua service valt er nog een hoop te leren: neem een voorbeeld aan uw concurrenten! Op deze manier jaagt u uw gasten weg!!.

Netjes hotel, erg vriendelijk personeel

C van Eis
15-6-2017

Erg netjes hotel en fijne ligging. Ontbijt was voldoende en er werd zeer regelmatig gevraagd of we nog koffie of thee wilden. In tegenstelling tot een andere beoordeling was er wel yoghurt voor de muesli. Kamer was heel netjes en erg schoon. Mooie en schone badkamer. Bedden stonden op onze kamer wel los van elkaar. Deze hebben wij tegen elkaar aangeschoven en bij vertrek weer terug gezet. Geen geluidsoverlast van andere gasten. In verband met verhoogd terras en ingang naar de kamers zou buitenom zou een hekwerk geplaatst kunnen worden uit veiligheidsoverwegingen. Het is vanzelfsprekend dat de eigenaar niet alles tegelijk kan opknappen. Zoals alles eruit ziet en onderhouden wordt, verwacht ik dat dit ook nog aangepakt zal worden. Wij gaan zeker nog eens terug naar dit hotel!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasserie Oud Maren in Maren Kessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasserie Oud Maren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.