Géén boekingskosten

Hotel Brasserie Oud Maren

NederlandNoord-BrabantMaren Kessel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Brasserie Oud Maren voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 41 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 41 reviews

• Rolstoel toegankelijk

41 Reviews over Brasserie Oud Maren

• 8J.J. de Groot12-08-2021

Verblijf was OK

Kamer was schoon en netjes. Weliswaar koffie- en theefaciliteiten, maar erg karig. Geen shampoo in de douche. Eén handdoek gerafeld. Hor sloot niet aan, dus last van muggen. Matrassen matig. Goede TV. Diner prima, maar € 1,50 extra voor mayo wat knieperig, terwijl een schaaltje extra friet geen probleem was. Prima ontbijt. Terras maakt verwaarloosde indruk. Fietsen kunnen in een afgesloten ruimte worden gestald. Beetje gehorig.

• 10Dirk en Yvonne van Dijk21-06-2021

Samen met vrienden hebben wij afgelopen weekend als een warme deken ervaren. De eigenaar, het fijne personeel en niet te vergeten het overheerlijke eten hebben ons verblijf bijzonder gemaakt. Een echte aanrader dus.

• 10Fredje03-06-2019

Een absolute aanrader!

Hotel Brasserie Oud maren is Fantastisch !!!! Wat een fijn hotel en uitermate vriendelijk personeel. Het eten is er subliem en de kamer was ook Dik in Orde!! 1 nacht gelogeerd met onze 3 hondjes, ook zij waren meer dan welkom !! Het is zeer betaalbaar allemaal en het ontbijt ook helemaal geweldig. En dat is Echt niet overal hoor. Je kunt er heerlijk wandelen of fietsen. Prachtige omgeving. Dit hotel verdient een dikke 12 !!! Als wij weer in deze omgeving moeten zijn dan boeken we dit zeker opnieuw !!

• 9Hugo De Boever03-06-2019

ideaal voor een fietsvakantie

Proper en verzorgd hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De flexibele manager had oog en oor voor de noden en de wensen van onze groep. Mede door de ligging, de ruime en veilige fietsenberging en de tegemoetkomingen van het personeel: een echte aanrader voor een fietsvakantie. Bedankt iedereen.

• 8fam. Bruyn15-10-2018

Om nog eens terug te komen!

Een leuk hotel op een leuke locatie. Jammer dat de traptreden voor mij te hoog waren en buiten geen leuning. De rolstoel-oprit stond niet aangegeven. Bij het ontbijt heel fijn en gezellig personeel gezien en gesproken, prettige muziek.

• 9Nico Haarlemmermeer05-10-2018

Hier klopt alles, een fantastisch hotel

Deze week mocht ik hier overnachten en vanaf aankomst tot aan mijn vertrek heb ik kunnen constateren dat alles hier klopt. Een schone kamer en moderne badkamer, vriendelijk personeel, een geweldige keuken, een uitgebreid ontbijt. Dit jaar heb ik zeker in 50 hotels overnacht en dit hotel staat in mijn top 5.

• 9Hennie Stekelenburg11-09-2018

Super vriendelijk prijs kwaliteit top

Ik en mijn vrouw hebben hier overnacht om de dag erna een fietstocht te maken. Top locatie straat uit en je zit op de dijk prachtige omgeving. Wij hebben tevens het diner genoten echt de jongens hebben meer dan hun best gedaan . Speciaal van het huis en de vis was met liefde bereid plus super vriendelijke bediening. Ochtend ontbijt ook prima verzorgd achteraf hadden wij ook het lunchpakket moeten bestellen. Dus wilt u een rit plannen hier vandaan gewoon plannen.

• 8Fam. Knol01-07-2018

Eenvoudig maar erg net hotel, zeker een aanrader.

Een mooi voorbeeld van hoe een eerste indruk niet de juiste is! Eenmaal aangekomen bij Brasserie Oud Maren was onze eerste indruk iets van "waar zijn we in vredesnaam terecht gekomen" maar na het inchecken en het betrekken van de eenvoudige maar brandschone kamer bleek de eerste indruk al niet juist. De mensen die dit hotel runnen zijn erg vriendelijk en behulpzaam en niet alleen de kamers zijn brandschoon, ook het bar/restaurant gedeelte is brandschoon. Het ontbijt simpel maar goed, de koffie wordt zelfs door een erg vriendelijke dame aan tafel gebracht, we hebben een maal gebruik gemaakt van het diner en ook dit is ons prima bevallen, goed eten en vriendelijk personeel! Het enige nadeel wat ons betreft is toch wel de gehorige kamers. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar, een simpel maar erg net hotel wat prima als uitvalsbasis kan worden gebruikt om de omgeving te verkennen.

• 3Flip21-05-2018

Nooit meer!!

Dit is een goed hotel met vreemde openingstijden: Het is van 12.00 tot 15.00 uur gesloten.Kamers zijn prima, maar zeer gehorig. Wij sliepen beneden maar het leek wel of op de kamer boven ons een timmermanswerkplaats was gevestigd. De kamerdeuren zijn allen voorzien van een dranger, die de deur met een geweldige klap dichtslaan. Bedden goed! Eten was niet zo best. Ik had een Angus biefstuk genomen. Was niet slecht, maar zeker geen Angus beef! Mijn echtgenote koos voor een tong, en kreeg wel een vis, maar dat was zeker geen tong. Of een tongetje van 3 cm dik moet normaal zijn!! De eigenaren zijn Pools (vertelde het personeel in het hotel) en niet meelevend. Toen wij bericht kregen dat de oppas van onze kat ziek was, hadden wij nog 2 dagen te gaan. Dus......was het voor ons jammer genoeg einde verhaal! Een beetje meedenken was wel leuk geweest, maar desondanks had men daar geen begrip voor en moesten we het volledige bedrag betalen.

• 8Martin20-05-2018

Aanrader

Heel leuk hotelletje, prima kamers, goede bedden en schoon. Heerlijk gegeten, zowel ontbijt als diner.

Hotel Brasserie Oud Maren info

• AirconditioningNiet beschikbaar