Camping D'n Buytelaer

16 reviews over Camping D'n Buytelaer

• 2019
    9Nico26-06-2019

Toppertje

Echt een toppertje deze camping. Goed en schoon sanitair. Ruime plaatsen. Zeer vriendelijke eigenaren. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7George Martens28-04-2019

Ik zou deze camping willen omschrijven als goed

De plaatsen, met verharding voor de voortent, staan vrij dicht op elkaar. De camping op zich is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden Wat wij een minpunt vinden is, dat de camping langs een vrij drukke weg gelegen is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019

• Oude reviews

9Leen14-06-2017

Erg naar ons zin en voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijke mensen en veel rust op de camping met mooie en goed onderhouden plaatsen met wifi ( en dat gratis ). Schoon sanitair en ruime parkeerplaatsen voor de auto.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Joke11-06-2017

Een aanrader.

Schoon sanitair mooie ruime plaatsen super vriendelijke eigenaar en niets is te veel als je wat vraag. We komen graag nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8vanzieleghem ronny11-09-2016

fantastisch verblijf

proper sanitair goed onderhouden vriendelijke mensen en behulpzaam wifi gratis ter plaatse en werkt naar behoren mooie plaatsen en goed sfeer negatieve punten zijn , camping ligt langs drukke weg maar dat ziet ge dan ook

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Cor en Annelies28-09-2015

Prima na ons zin gehad.

Prachtige goed onderhouden camping met bijzonder aardige mensen ook de eigenaren Jo en Harry zijn super vriendelijk en altijd in voor een praatje. We hebben er voor de 3e keer gestaan, nu 4 weken, prachtig weer gehad en veel gefietst op de daar aanwezige mooie fietsroutes. Zeker een aanrader als je van fietsen houdt. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Marga en Wim12-08-2015

Camping de Buytelaar Brabant

Prachtige rustige camping, mooi gelegen met fantastisch mooie fietsroutes gelegen in mooie natuur gebieden in en langs de Belgische grens. Zeer vriendelijke mensen en prachtig mooi en super schoon sanitair. Dicht bij supermarkten en andere winkels. Echt een aanrader !

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Camping D'n Buytelaer07-08-2015

Een camping om terug te komen.

Deze zomer hebben wij, de Peenbuikers Matha en Arie, de maand Juni op camping D'n Buytelaer doorgebracht. Wij troffen daar heel aardige beheerders, Jo en Harry aan die ons een gave plek aanwezen. De camping voldeed aan onze verwachtingen, zoals schoon, gemaaid gras, goed en voldoende sanitair. Heel gezellig waren de koffie uurtje op maandagavond. Een heel goede omgeving om te fietsen wat wij dan ook 800km gedaan hebben. Wij komen daar zeker nog terug in de komende jaren.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9ibongers21-05-2015

Gemoedelijke minicamping

werden door de eigenaresse ontvangen, papieren ingevuld in de gezellige keuken. Prima plaats met stenen plekje voor de caravan voor de voortent of luifel. Prima toiletten en douches.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Anoniem17-05-2015

Prachtige camping

De camping is royaal opgezet met goede staanplaatsen. Het sanitair is netjes, wordt goed schoon gehouden en is ruim opgezet. De camping ziet er mooi verzorgd uit en heeft een gezellige prettige uitstraling. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is erg mooi en er zijn vele leuke fiets en wandelroutes naar de diverse omliggende dorpen (zowel in Nederland als België). De camping is minder op kinderen ingericht (er zijn geen speeltoestellen voor kinderen), maar is verder kindvriendelijk in de vorm dat het er niet gevaarlijk is voor ze.

Gereisd met partner in juli 2014

Camping D'n Buytelaer info