Camping De Zwarte Bergen ****

Weer vandaag6°-2°

213 reviews over Camping De Zwarte Bergen in het Nederlands

Natuurlijke camping

Esmeijer Th, 10-1-2018

Rust grote plaatsen, natuurlijke ligging, prachtige fietsroutes in Nederland en België

Heerlijk

Sharon van Schooten - Rodenburg, 22-12-2017

Er waren wat uitdagingen met het schoonhouden van het sanitaire.

Nadat ik het had aangegeven bij de mensen van de receptie hebben zij direct actie ondernomen.

Het is ook aan de gasten zelf om het netjes achter te laten en hier ligt ook een enorme uitdaging want het park heeft er alles aan gedaan om adequate schoonmaak personeel in te huren.

Verder is het een prachtige camping waar heel veel te doen is en de kinderen centraal staan.

Wij gaan zeker terugkomen.

Als ik dit van te voren had geweten😭

Linda, 4-11-2017

De huidige eigenaren willen in 2019 met de camping gaan stoppen. Een paar maanden geleden een stacaravan gekocht. Ik voel mij in de maling genomen. Op dit moment is het hier niet meer gezellig.😠

We hebben een aantal aanbieders voor De Zwarte Bergen voor je op een rij gezet:

Uitstekend, we komen heel graag terug!

Jan Vosters, Valkenswaard, 6-10-2017

Fijne camping in de bossen, met royale plaatsen. Ontvangst door uiterst vriendelijke medewerkenden.

Helaas enkele gaten in de zandpaden.

fantastisch

Theo H., 5-10-2017

rust & gezelligheid, heel proper toiletgebouw met warm water en zonder jeton

wat iets minder was, de verharde zand wegen met kuilen. deze zijn aan een opknapbeurt toe. eetgelegenheid/restaurant een goede huishoudelijke keuken of de kok van dienst had een heel slechte dag.

(zelf heb ik 42 jaar ervaring als kok, laat deze beoordeling gelden als beroepsmisvorming)

Hele fijne en goede camping

Grim, 4-10-2017

Goede sanitaire voorziening en mooie veldjes in een bosrijke omgeving. Erg slechte wegen met heel veel kuilen en gaten dit kan echt niet voor zo'n mooie camping. Eetcafé de plekhoek is toe aan groet opfrisbeurt het is daar niet echt gezellig

Maar heel erg donker met een zwart plafond.Ook zijn er te weinig wasmachine's op 1 plek. De oude riuimte naast het restaurant opknappen en zet daar dan 2 nieuwe wasmachines en drogers in. Het zou ook een grote verbetering zijn als de slagbomen werden aan gepast met kentekenregistratie zoals ik al diverse andere campings heb ervaren.

ben tevreden over het animatieprogramma, het zwembad, restaurant en de mensen op de receptie.

De wegen op de camping zitten vol gaten en kuilen! daar wordt zo goed als geen onderhoud aan gedaan! De mensen van de camping zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Goed verzorgd

Schepers, 3-10-2017

Geen verbinding met WiFi niet overal dekking, maar het wordt wel aangeboden en gerekend. Jammer.

Geweldig met een kleine aantekening

Christian J. Snijder, 3-10-2017

Dat deze periode door heel veel senioren de voorkeur heeft.

Menig hondenbezitter heeft geen controle over zijn hond(en), en vaak gebezigde opmerking,- hij bijt niet - laat men onverlet toch de hond los. Recentelijk nog gebeten. Een hond van een zeer goede vriend.

De service is TOPPIE met als hoogte punt jullie vriendelijkheid.

Laat de kuilen in de zandwegen vullen met fijn puin, nu worden zij alleen maar dieper en krijgen scherpe randen.

Denk aan de mover onder caravans. Gat mag zeker niet dieper worden dan de verkeersdrempels op de camping.

Ik was getuige van:

Verbazingwekkend het geduld op te brengen, bij een zeer lastige gast die jullie wel eens wilde vertellen hoe je je administratie zou moeten doen.

Een van uw receptiemedewerkers heeft heel veel op haar knieën gebeden voor mooi weer.

Laat zij vooral dit blijven doen, het was zeer succesvol. Diny en Christian komen zeker terug.

Fam. E. Brenkman, 3-10-2017

Alles vonden wij heel goed. Alleen de WiFi was er vaak niet of heel moeilijk!

We hebben een aantal aanbieders voor De Zwarte Bergen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Zwarte Bergen in Luyksgestel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Zwarte Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Zwarte Bergen scoort een 8.01 uit 10 op basis van 213 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: