Reviews over Luyksgestel

Identiek als in 2013/14

Christian J. Snijder
    3-10-2017

Goede fietsmogelijkheden met uitzondering van de wegen zonder fietspaden.

Gasten in een vreemde omgeving rijden toch wel voorzichtiger, waarbij men constateert dat de plaatselijke bevolking racet als gekken. Een vorm van hufterigheid. Deze conclusie hebben meerdere campinggasten.

Er is weinig veranderd in Luykgestel.

De weersomstandigheden heeft het snijmais langer doen groeien, waarbij er nogal wat fietsplezier wordt ontnomen. Uitzicht. Horizonvervuiling

Mooi fiets gebied

Vakantie gast
    2-10-2017

Het dorpje is goed te bereiken van de camping en is compleet met en supermarkt en winkels en eet gelegenheden.

Komen volgend jaar weer naar de camping

Chris Mourik
    2-10-2017

Omdat Luycksgestel bij Bergeijk hoort kunnen wij positief over de gemeente Bergeijk oordelen. in Luycksgestel zelf is alleen een hele grote supermarkten en er is een actieve schutterij

Gezellige plaats met prima voorzieningen.

De Leeuw Henk
    1-10-2017

Eigenlijk was alles meer als goed en komen we graag terug.

Mooie omgeving

Md
    11-8-2017

Super mooie omgeving om door de bossen te fietsen.

Die twee in luyksgestel is een goede friettent

Luyksgestel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 39 reviews