Pension De Heische Hoeve

PensionWeer vandaag19°9°
Pension De Heische Hoeve

27 reviews over Pension De Heische Hoeve in het Nederlands

Geweldige locatie voor groepen!

Protime
20-6-2018

Erg leuke locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heel erg lekker eten. Alles was heel goed verzorgd, geen minpunten!

Geweldig en genoten

Hans
6-6-2018

Goed verzorgd alles erop en eraan. Dit was onze tweede keer maar weer inn een woord geweldig👍

in 1 woord Geweldig

Corry Overkamp
31-5-2018

samen met collega's een fantastisch weekend gehad bij de Heische Hoeve. de kamer waren super. evenals het eten (BBQ-Ontbijt-Lunchbuffet-Lunch te velde) werkelijk geweldig. ook de out-door activiteiten waren geweldig. speciale dank aan Tim voor de goede begeleiding.

Gezellig

Francien
1-3-2018

Het is een mooie accommodatie, waar je gastvrij wordt ontvangen, volgens brabants begrip!

wij hebben een fantastiche, sportieve- ervaring

anne nooten
4-10-2017

een geweldige ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is

alle sportieve uitdagingen waren voor een ieder haalbaar. het eten was verrassend culinair. het personeel is enthousiast en weet wat ze doen.

daarbij was het geweldig dat ons gezelschap over diverse ruimtes kon beschikken zonder andere tot last te zijn. de bedden waren ook oké

Helemaal.top

Marly Heuvelmans
27-9-2017

Zeer vriendelijk personeel, leuke accommodatie, heerlijk eten

Alles was goed verzorgd .

Geweldig!!

Yvonne
27-9-2017

Afgelopen weekend met onze toneelvereniging verbleven bij de Heische Hoeve. We hebben genoten!! De top locatie, de super toffe activiteiten maar bovenal de begeleiding, de flexibiliteit en het enthousiasme van het personeel! (Met in het bijzonder Marlies) Mede door hun hebben wij een onvergetelijk gezellig weekend gehad!! Een echte aanrader.

fantastisch

chris
27-9-2017

wij waren met onze vereniging bij de Heische hoeve voor een weekend en hebben hier een fantatisch weekend beleeft! Alles was tot in de puntjes geregeld, de activiteiten, het eten, de accommodatie zelf en niet te vergeten het Team van de Heische Hoeve zelf! Niks was teveel gevraagd en de begeleiding tijdens de activiteiten was super!

Teamspirit in landelijke sfeer!

Nicole
22-6-2017

Gastvrij bedrijf wat van aanpakken houdt!

het was een heerlijke dag

Margreet
21-6-2017

het eten was formidabel, wel graag iets meer rekening houden met een grote groep

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Heische Hoeve in Loosbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Heische Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension De Heische Hoeve scoort een 9.03 uit 10 op basis van 27 reviews.