Pension
Weer vandaag1°-5°
9,2

34 reviews over Pension De Heische Hoeve in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar, kortom geweldig!

William,
17-1-2019

Wij hadden een neven- en nichtendag en waren te gast bij de Heische Hoeve van zaterdagmiddag tot zondagmiddag. Alle activiteiten die we gepland hadden (bezichtiging Whisky-distilleerderrij, zelf likeur maken en jeep rijden) waren fantastisch georganiseerd. Ook het eten (bbq, ontbijt en lunch) was lekker en ruimschoots voldoende. De zaterdagavond konden we gebruik maken van een mooi ingerichte ruimte en hebben een gezellige avond gehad. Ook de bedden waar we de nacht in doorgebracht hebben waren prima in orde. Kortom, een echte aanrader!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Voor herhaling vatbaar.

Christa van den Hoek,
29-11-2018

Top locatie van alle gemakken voorzien in een gezellige/knusse sfeer. Leuke activiteiten en super enthousiast personeel. Goede kwaliteit eten. (streekgebonden)

Gereisd met vrienden in november 2018

Voor een bedrijfsuitje zijn we op zoek gegaan naar een plek waar gezelligheid en gemak hoog in het vaandel staan. Dit hebben we gevonden in de Heische Hoeve! Op een gave plaats midden in de natuur hebben de mannen een fantastische avond gehad met een drankje en een goede BBQ. Na een nacht in een prima accommodatie hebben we op een scooter de omgeving verkent om vervolgens met 4x4 eco jeeps door de bossen te touren. Kortom een heerlijk weekend waar we nog lang over na zullen praten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Thomas Jakobsen,
5-10-2018

Wij waren hier met een vrijgezellenfeest, Er zijn meerdere activiteiten te doen. Wij hadden hey whiskeyproeven/stoken en aansluitend bbq. Bij het whiskeyproeven/stoken kregen we goede uitleg van Ivo. Het eten en drinken was zeer goed.

Gereisd met vrienden in september 2018

Een fantastisch en goed verzorgd weekend

Monique,
15-9-2018

Het was een heel leuk, ontspannen weekend. Goed verzorgd, goede begeleiding als het moest en verder waren zij op de achtergrond. Met electrowagentjes de bossen ingeweest wat erg leuk was voor jong en oud. Heerlijk gebarbecued, lekker doorgezakt aan de bar die we zelf mochten verzorgen en toen op een gezellige kamer met heerlijke bedden en eigen badkamer de nacht doorgebracht. Een brabantsontbijt als afsluiting de volgende morgen. Kortom een heel leuk weekend om aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijke middag

Dave Lusthof,
9-8-2018

We hebben een heerlijke middag gehad in de mooie natuur rondom de Heische Hoeve. We hebben met elektrische 4x4 wagens een route gereden en daarna geluncht met uitsluitend streekproducten. Erg leuke aankleding. Tot slot hebben we nog een kijkje genomen in de destileerderij waar Whisky wordt gestookt. Echte aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

voor herhaling vatbaar

martin huigen,
27-6-2018

ontspannen sfeer ,gastvrijheid en mogelijkheid zelf zaken in te vullen

Gereisd zakelijk in juni 2018

Geweldige locatie voor groepen!

Protime,
20-6-2018

Erg leuke locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en heel erg lekker eten. Alles was heel goed verzorgd, geen minpunten!

Gereisd zakelijk in juni 2018

Geweldig en genoten

Hans,
6-6-2018

Goed verzorgd alles erop en eraan. Dit was onze tweede keer maar weer inn een woord geweldig👍

Gereisd met vrienden in juni 2018

in 1 woord Geweldig

Corry Overkamp,
31-5-2018

samen met collega's een fantastisch weekend gehad bij de Heische Hoeve. de kamer waren super. evenals het eten (BBQ-Ontbijt-Lunchbuffet-Lunch te velde) werkelijk geweldig. ook de out-door activiteiten waren geweldig. speciale dank aan Tim voor de goede begeleiding.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Heische Hoeve in Loosbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Heische Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.