Pension De Heische Hoeve

Pension info

Meer pension info

43 reviews over Pension De Heische Hoeve

• 9Bart17-06-2020

Goedverzorgde en super gezellige dag!

Voor een afwisselend en een super gezellige middag, kan ik de Heische Hoeve aanraden. Aardig personeel wat erg meedenkend is. De streekproducten waren heerlijk! We hebben tijdens ons bedrijfsuitje echt genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Robin Speekenbrink05-03-2020

Fantastisch!

De Heische Hoeve weet dankzij de bevlogen medewerkers en het enthousiaste ontvangst de start al te maken van een top verblijf! Daarna een leuk uitje heeft ook voor de aanwezige kinderen een heerlijke middag bezorgd!

Top!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Gina Diender06-02-2020

Fantastisch!!

Het was een fantastisch weekeind met het personeel. We hadden een prachtige ruimte voor onze groep en alle vrijheid om te kunnen doen wat we wilde. Super vriendelijk personeel. We bleven slapen met z'n allen en hadden dan ook leuke complete kamers voor iedereen. Volgende dag een heerlijk ontbijt. Complimenten voor De Heische Hoeve!!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Sandra Mutsaers09-01-2020

Moooie lokatie, zeer goede kwaliteit eten en vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 2019
    9Olaf Aarts27-11-2019

Geweldige ervaring met sublieme service!

Wij hebben met t werk een overnachting met enkele activiteiten gehad. Eigen zaal met tap en div dranken in koelkast, bbq met geweldige streek producten, electro quad rit door de bossen, quiz en s’morgens ontbijt. Alles was super geregeld met een service die ik graag op meerdere plaatsen zou zien! Echt super! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Kris27-11-2019

Heerlijk

Superleuke en mooie locatie om met een gezelschap heen te gaan! Wij hebben s'avonds de ecotour gedaan en dit was echt leuk om te doen! Aanrader dus!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Frank Stultjens30-10-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

De Heische Hoeve is een rustige Bourgondische locatie die ideaal is voor trainingen en vergaderingen. De ontvangst en service is helemaal top. Tijdens je verblijf ontbreekt je aan niets.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 9Steigers-Steigerhout15-10-2019

Aanrader!

Teamuitje bij de Heische Hoeve gehad. Goed georganiseerd, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg over onze activiteit. En daarna een heerlijke barbecue gehad. Top kwaliteit. Een aanrader om er heen te gaan!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Wendy Houtman13-10-2019

Top locatie!

Wij hebben onze DIY festival bruiloft gehad 4, 5 en 6 oktober. De locatie is super en je mag alles zelf vormgeven. Het was de vraag of we buiten op het romantische eilandje zouden kunnen trouwen. Maar bij de heische hoeve zijn er genoeg mogelijkheden om het binnen of buiten te doen. Het is echt een top locatie met erg behulpzaam personeel!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Jeanette07-10-2019

Geweldige locatie voor ongestoorde HEIdagen

Fantastiche HEIdagen gehad op de Heische Hoeve, een aanrader om ongestoord te kunnen werken. Een eigen gedeelte waar je ook in groepjes uiteen kunt gaan. De catering was prima verzorgd. Daarnaast zijn er ook verschillende activiteiten te doen. Een heerlijk verzorgde BBQ gehad en een uitstekend 3-gangen diner.

Zakelijk gereisd in oktober 2019

Pension De Heische Hoeve info