Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

17 reviews over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

• 9Harry en Corinda28-07-2016

Heerlijk rustige camping op schitterende locatie

Hennie en Jack wij zijn eigenlijk sprakeloos zo ontzettend hebben wij genoten van ons verblijf bij jullie. We hadden eerst voor 8 dagen gereserveerd omdat het onze eerste kampeervakantie zou zijn. Toch snel een paar dagen er aangeplakt en toen we eenmaal bij jullie stonden hebben we er nog een paar dagen aangeplakt. Wat hadden wij een mooie plek. Keken uit over beide veldjes en op de ingang. Ondanks de warme dagen was er genoeg ruimte om toch nog wat schaduw te zoeken. Het sanitair zo mooi qua samenstelling maar ook qua kleur en schoonmaak. Gewoon complimenten. Ook de ruimte om af te wassen. Was steeds keurig schoon. Wat wij ook zeker een pluspunt vinden is dat Hennie en Jack ook aan de kleine gemakken voor evt bezoek hebben gedacht door op ieder veld een picknick tafel te hebben neergezet die je er evt gewoon even bij kan pakken als je bezoek heb. Maar ook bij de santaire ruimte is een zgn leestafel waar ook een paar hoge krukken staan zodat je daar evt ook een krantje of tijdschrift kan lezen.
    Hennie en Jack zijn ontzettend hartelijk als gastheer en gastvrouw. WIj voelde ons er erg thuis. Ook zeker geinteresseerd in jou als persoon. Kortom voor ons was het de eerste keer maar we gaan zeker volgende zomer terug en mogelijk nog eerder. We hebben genoten van de rust en de sfeer op deze camping .

Gereisd met partner in juli 2016

• 9H.B.25-07-2016

Een echte aanrader met gratis Wifi en c.a.i.

Kleinschalige jonge rustige camping, gunstig gelegen bij de L en Dr. duinen, Kaatsheuvel met veel winkels, Tilburg etc. Het geheel is prima verzorgd met schitterend sanitair. Een ideaal fiets gebied.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Loes20-07-2016

Geweldig rustig

Het is hier heel rustig! Wakker worden met de vogeltjes. Je loopt zo ern heel mooi bis in waar de Schotse hooglanders lopen

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Arja Uittenbogaard16-05-2016

Prachtige kleinschalige mini-camping

Prachtige kleinschalige mini-camping op top locatie gelegen aan de rand van het bos. Mooie ruime plaatsen en prima sanitair! Zeer vriendelijke camping eigenaars die je vriendelijk te woord staan. Kortom, iets om te onthouden.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Fam. Krens21-08-2014

Heerlijke plek, rustig gelegen

Deze camping heeft een hele prettige gemoedelijke sfeer. Gezellig knus kampeerveld. Nieuw sanitair, zeer goed verzorgd. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wandelen, je loopt zo van de camping het bos in, onze honden vonden het geweldig.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Fam. Van Broekhoven18-08-2014

Prima kleine camping voor de rustzoeker.

Deze minicamping is kleinschalig en heerlijk rustig. Vanaf de camping loop je zo het bos in. Zeer vriendelijke eigenaren die hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken. Nieuw en dus prachtig sanitair. Een moestuintje op de camping, waaruit de gasten lekker verse groenten kunnen plukken. Zowel op de fiets als met de auto is in de omgeving veel leuks te bereiken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Marjanne Hoving19-07-2014

Stukje rust vlakbij alles

Deze camping is geweldig, lekker rustig maar overal vlak bij, 4 kilometer naar kaatsheuvel en 4 naar loon op zand. In beide plaatsen supermarkt enz. Het sanitair is top goed schoon en onderhouden. En de wifi perfect nog nooit zo goed op een camping gehad. S morgens bij het ontbijt hoor je in het naast gelegen bos de schotse hooglanders loeien, dit is vakantie op en top!

Gereisd met partner in juli 2014

0 tips over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg