Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

13 reviews over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg in het Nederlands

Oase voor rustzoekers

Carla van der Lee, 14-7-2017

Heerlijke minicamping midden in het groen aan doodlopende weg.Zeer gastvrije eigenaren.Er ligt een map met wandelroutes die je mee kunt nemen.Ruime plaatsen in zon en schaduw.Vanaf de camping loop je zo het bos in.Ca. 3 km vanaf de Efteling.

Geweldige camping, locatie en eigenaren

Familie Brouwers, 22-6-2017

De rustige camping heeft mooie staanplaatsen, heerlijk schoon sanitair en prima WIFI ontvangst.

Daarbij ligt de camping in een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Daarnaast zijn de steden Tilburg Breda en Den Bosch goed aan te rijden.

De eigenaren Hennie en Jack zijn supervriendelijk.

mooie mini camping

rianna, 6-6-2017

mooie mini camping met ruime plaatsen.

Sanitair was schoon. Zeep bij de wastafels. Goede afwasplaatsen.

Ruime fietsenstalling.

Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

Schoon en hartelijke ontvangst

Moon, 5-6-2017

Hartelijk ontvangst van de eigenaresse.

Mooi schoon sanitair en overdekte afwasplek met wasmachine en droger €4,p keer. Incl waspoeder.

Onze plek was op nr 10 in de hoek met veel schaduw .

Overdekte fietsstalling.

Rustige ligging met S' avonds het gekwaak van de kikkers uit de vijver. Overigens niet hinderlijk !

Conelfie, 29-10-2016

Kleinschalig,rustig,erg gemoedelijk en vriendelijke eigenaren. Kortom een aanrader.

Eerste kennismaking minicamping goed bevallen

Petra Hoogendoorn, 15-9-2016

Zonder kinderen een paar,dagen met de caravan weg. Dit was voor ons de eerste keer. Hoewel we waarschijnlijk de jongsten waren hebben we het erg leuk gehad. Wat een rust. Maar af en toe wel een praatje met de mede kampeerders of de eigenaren. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen en voor onze hobby geocaching (schat zoeken met GPS). Sanitair mooi en kraak helder. Overdekte af was mogelijkheid. Stalling voor de fietsen. Gratis wifi. Wij hebben genoten en als we zonder kinderen kamperen dan wordt het voor ons geen mega camping meer. Dan jullie voor de gastvrijheid.

Heerlijk rustige camping op schitterende locatie

Harry en Corinda, 28-7-2016

Hennie en Jack wij zijn eigenlijk sprakeloos zo ontzettend hebben wij genoten van ons verblijf bij jullie. We hadden eerst voor 8 dagen gereserveerd omdat het onze eerste kampeervakantie zou zijn. Toch snel een paar dagen er aangeplakt en toen we eenmaal bij jullie stonden hebben we er nog een paar dagen aangeplakt. Wat hadden wij een mooie plek. Keken uit over beide veldjes en op de ingang. Ondanks de warme dagen was er genoeg ruimte om toch nog wat schaduw te zoeken. Het sanitair zo mooi qua samenstelling maar ook qua kleur en schoonmaak. Gewoon complimenten. Ook de ruimte om af te wassen. Was steeds keurig schoon.

Wat wij ook zeker een pluspunt vinden is dat Hennie en Jack ook aan de kleine gemakken voor evt bezoek hebben gedacht door op ieder veld een picknick tafel te hebben neergezet die je er evt gewoon even bij kan pakken als je bezoek heb.

Maar ook bij de santaire ruimte is een zgn leestafel waar ook een paar hoge krukken staan zodat je daar evt ook een krantje of tijdschrift kan lezen.

Hennie en Jack zijn ontzettend hartelijk als gastheer en gastvrouw. WIj voelde ons er erg thuis. Ook zeker geinteresseerd in jou als persoon.

Kortom voor ons was het de eerste keer maar we gaan zeker volgende zomer terug en mogelijk nog eerder.

We hebben genoten van de rust en de sfeer op deze camping .

Kleinschalige jonge rustige camping, gunstig gelegen bij de L en Dr. duinen,

Kaatsheuvel met veel winkels, Tilburg etc.

Het geheel is prima verzorgd met schitterend sanitair.

Een ideaal fiets gebied.

Geweldig rustig

Loes, 20-7-2016

Het is hier heel rustig! Wakker worden met de vogeltjes. Je loopt zo ern heel mooi bis in waar de Schotse hooglanders lopen

Prachtige kleinschalige mini-camping

Arja Uittenbogaard, 16-5-2016

Prachtige kleinschalige mini-camping op top locatie gelegen aan de rand van het bos. Mooie ruime plaatsen en prima sanitair! Zeer vriendelijke camping eigenaars die je vriendelijk te woord staan. Kortom, iets om te onthouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Kraanvensche Berg in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Kraanvensche Berg scoort een 8.97 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: