Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

17 reviews over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

• 10FM Jonkers24-08-2019

Wij vinden jullie camping super, echt 'n aanrader dat gaan we dan ook zeker doen. Hopenlijk tot 'n volgende keer. Gr.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Lkinds mulder11-06-2019

Geweldig

Keurige camping erg schoon En vriendelijke gastvrouw en gastheer Wij hebben weer en fantastisch week gehad Vr groet van ons tot ziens

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Lianne19-05-2018

Fantastisch en wij komen terug

Geweldige schoone, mooie, rustige camping. Over vele dingen heel goed nagedacht, super schoon en netjes sanitair, zeep en dagelijks verschoonde vaatdoeken, fantastisch warm douche- en afwaswater, ruime plaatsen, verlichting zelfs op de parkeerplaats, geweldige uitlaatplaats voor de hond. Je wandeld zo een fantastisch en stil bosgebied in wat loslaten? Geweldig. Verder vele fiets- en wandelmogelijkheden. Hennie & Jack jullie verdienen een dikke vette pluim, ga zo door.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Van der Zee27-04-2018

Heerlijk, rustig, gastvrij en mooi sanitair.

Heerlijk rustige kleinschalige camping aan het eind van een doodlopende weg aan de rand van het bos, prachtig en schoon sanitair en een heel vriendelijke en gastvrije eigenaresse. Het centrumpje van Loon op Zand is ca. 3 km en is lopend te bereiken in een klein half uurtje.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 2017
    9Carla van der Lee14-07-2017

Oase voor rustzoekers

Heerlijke minicamping midden in het groen aan doodlopende weg.Zeer gastvrije eigenaren.Er ligt een map met wandelroutes die je mee kunt nemen.Ruime plaatsen in zon en schaduw.Vanaf de camping loop je zo het bos in.Ca. 3 km vanaf de Efteling.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Familie Brouwers22-06-2017

Geweldige camping, locatie en eigenaren

De rustige camping heeft mooie staanplaatsen, heerlijk schoon sanitair en prima WIFI ontvangst. Daarbij ligt de camping in een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Daarnaast zijn de steden Tilburg Breda en Den Bosch goed aan te rijden. De eigenaren Hennie en Jack zijn supervriendelijk.

Gereisd met partner in april 2017

• 8rianna06-06-2017

mooie mini camping

mooie mini camping met ruime plaatsen. Sanitair was schoon. Zeep bij de wastafels. Goede afwasplaatsen. Ruime fietsenstalling. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Moon05-06-2017

Schoon en hartelijke ontvangst

Hartelijk ontvangst van de eigenaresse. Mooi schoon sanitair en overdekte afwasplek met wasmachine en droger €4,p keer. Incl waspoeder. Onze plek was op nr 10 in de hoek met veel schaduw . Overdekte fietsstalling. Rustige ligging met S' avonds het gekwaak van de kikkers uit de vijver. Overigens niet hinderlijk !

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10Conelfie29-10-2016

Kleinschalig,rustig,erg gemoedelijk en vriendelijke eigenaren. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Petra Hoogendoorn15-09-2016

Eerste kennismaking minicamping goed bevallen

Zonder kinderen een paar,dagen met de caravan weg. Dit was voor ons de eerste keer. Hoewel we waarschijnlijk de jongsten waren hebben we het erg leuk gehad. Wat een rust. Maar af en toe wel een praatje met de mede kampeerders of de eigenaren. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen en voor onze hobby geocaching (schat zoeken met GPS). Sanitair mooi en kraak helder. Overdekte af was mogelijkheid. Stalling voor de fietsen. Gratis wifi. Wij hebben genoten en als we zonder kinderen kamperen dan wordt het voor ons geen mega camping meer. Dan jullie voor de gastvrijheid.

Gereisd met partner in juli 2016

0 tips over Camping Minicamping de Kraanvensche Berg