Géén boekingskosten
NederlandNoord-BrabantLoon Op ZandCampings Loon Op ZandCamping Minicamping de Kraanvensche Berg

Camping Minicamping de Kraanvensche Berg

NederlandNoord-BrabantLoon Op Zand
9.4FenomenaalScore uit 19 reviews

9.4FenomenaalScore uit 19 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

19 Reviews over Minicamping de Kraanvensche Berg

• 10Sjaan en Adri28-10-2020

Mooi, schoon en rustig !!

Voor het eerst in +/- 50 jr weer gekampeerd in NL. Was een eyeopener kleine camping ruime plaatsen, alles zeer net en een top eigenaresse !!

• 9Hugo en Corinne02-08-2020

Gezellige en fijne camping

We hebben vijf heerlijke dagen met een tent op de camping gestaan. We werden heel vriendelijk verwelkomd door Hennie, de eigenaresse. De camping is rustig, goed verzorgd en schoon, en erg mooi gelegen. We waren blij verrast dat er een overdekte fietsenstalling was. Het enige wat we misten was een vriezer voor onze koelelementen. De camping is een perfecte uitvalsbasis voor een dagje Efteling (kwartier fietsen) en voor wandelen en fietsen in bijv. de Loonse en Drunense Duinen. Kortom, een aanrader!

• 10FM Jonkers24-08-2019

Wij vinden jullie camping super, echt 'n aanrader dat gaan we dan ook zeker doen. Hopenlijk tot 'n volgende keer. Gr.

• 9Lkinds mulder11-06-2019

Geweldig

Keurige camping erg schoon En vriendelijke gastvrouw en gastheer Wij hebben weer en fantastisch week gehad Vr groet van ons tot ziens

• 10Lianne19-05-2018

Fantastisch en wij komen terug

Geweldige schoone, mooie, rustige camping. Over vele dingen heel goed nagedacht, super schoon en netjes sanitair, zeep en dagelijks verschoonde vaatdoeken, fantastisch warm douche- en afwaswater, ruime plaatsen, verlichting zelfs op de parkeerplaats, geweldige uitlaatplaats voor de hond. Je wandeld zo een fantastisch en stil bosgebied in wat loslaten? Geweldig. Verder vele fiets- en wandelmogelijkheden. Hennie & Jack jullie verdienen een dikke vette pluim, ga zo door.

• 9Van der Zee27-04-2018

Heerlijk, rustig, gastvrij en mooi sanitair.

Heerlijk rustige kleinschalige camping aan het eind van een doodlopende weg aan de rand van het bos, prachtig en schoon sanitair en een heel vriendelijke en gastvrije eigenaresse. Het centrumpje van Loon op Zand is ca. 3 km en is lopend te bereiken in een klein half uurtje.

• 9Carla van der Lee14-07-2017

Oase voor rustzoekers

Heerlijke minicamping midden in het groen aan doodlopende weg.Zeer gastvrije eigenaren.Er ligt een map met wandelroutes die je mee kunt nemen.Ruime plaatsen in zon en schaduw.Vanaf de camping loop je zo het bos in.Ca. 3 km vanaf de Efteling.

• 9Familie Brouwers22-06-2017

Geweldige camping, locatie en eigenaren

De rustige camping heeft mooie staanplaatsen, heerlijk schoon sanitair en prima WIFI ontvangst. Daarbij ligt de camping in een geweldige omgeving om te wandelen en te fietsen. Daarnaast zijn de steden Tilburg Breda en Den Bosch goed aan te rijden. De eigenaren Hennie en Jack zijn supervriendelijk.

• 8rianna06-06-2017

mooie mini camping

mooie mini camping met ruime plaatsen. Sanitair was schoon. Zeep bij de wastafels. Goede afwasplaatsen. Ruime fietsenstalling. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

• 8Moon05-06-2017

Schoon en hartelijke ontvangst

Hartelijk ontvangst van de eigenaresse. Mooi schoon sanitair en overdekte afwasplek met wasmachine en droger €4,p keer. Incl waspoeder. Onze plek was op nr 10 in de hoek met veel schaduw . Overdekte fietsstalling. Rustige ligging met S' avonds het gekwaak van de kikkers uit de vijver. Overigens niet hinderlijk !

• 8Staat v/h sanitair

Camping Minicamping de Kraanvensche Berg info