Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast De Brabantse Baron in het Nederlands

Fantastisch!

Marjolein Kraak
19-6-2017

Een geweldig B&B, wat een luxe. Het terras, het heerlijke bed, de uitgebreide keuken en het heerlijke ontbijt. Bij een verblijf in dit B&B ontbreekt het je aan werkelijk niets, aan alles is gedacht. De gastvrijheid van de eigenaren is ook noemenswaardig. De prijs is gezien wat je er voor krijgt zelfs aan de lage kant. We vonden het jammer hier maar 1 nachtje te blijven, maar komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in juni 2017

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Brabantse Baron in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Brabantse Baron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.