Bed and Breakfast De Brabantse Baron

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast De Brabantse Baron
9,9

4 reviews over Bed and Breakfast De Brabantse Baron in het Nederlands

Wat een prachtige B&B, echt genoten!

Janneke de Jonge
27-5-2018

Wat een fijn ontvangst, en het zag er allemaal piekfijn uit, schoon en smaakvol. Alles was aanwezig die je in het korte verblijf nodig hebt. Bedden lagen prima. Buiten ook erg leuk ingericht waar je savonds heerlijke kan zitten. Volgende morgen super lekker ontbijt van de gastheer. Wat een verwennerij, en allemaal even netjes. Fijn ook dat er koud drinken in de koelkast lag die je mocht nemen. Echt een super aanrader!

Fantastisch!

Marjolein Kraak
19-6-2017

Een geweldig B&B, wat een luxe. Het terras, het heerlijke bed, de uitgebreide keuken en het heerlijke ontbijt. Bij een verblijf in dit B&B ontbreekt het je aan werkelijk niets, aan alles is gedacht. De gastvrijheid van de eigenaren is ook noemenswaardig. De prijs is gezien wat je er voor krijgt zelfs aan de lage kant. We vonden het jammer hier maar 1 nachtje te blijven, maar komen zeker nog een keer terug.

Fantastisch!

Fam. Tan
29-5-2017

Onze eerste ervaring met een B&B was fantastisch. Hierna kan het bij andere B&B alleen maar tegenvallen ben ik bang. Huisje was heel gezellig, smaakvol ingericht en erg schoon met een luxe keuken en luxe badkamer. Heerlijk bed voor ons en gezellig slaapplaats voor onze zoon in de vliering. Verder nog 2 heerlijke zitplekken bij het huisje. Contact met eigenaren was erg prettig, voor en tijdens het verbijf. Ontbijt in een woord geweldig. Teveel maar voor elk wat wils. Met 10 min waren we bij de Efteling en na een snikhete dag, was ik blij dat we terug naar ons huisje konden om bij te komen.

Fantastische vakantiehuisje.

Carsel
27-6-2016

Begin mei hebben wij een paar daagjes voor het éérst in een bed&breakfast; geweest. We wisten niet bijna niet wat we van verwachten moest, maar het is ons reuze mee gevallen. Gewoon fantastisch...De bed & breakfast is een klein, knus vakantiewoning. Met een knusse slaapzolder voor kinderen. De kinderen hebben daar heerlijk geslapen. Je kunt niet op de zolder staan, maar je kunt er wel rechtop zitten. Het vakantiehuisje is er mooi, luxe badkamer en een luxe keuken zit er zelf in. Lekkere bedden. De gastvrouw en gastheer willen alles voor je doen. Het ontbijt is super goed, erg lekker. Wij hebben een paar daagjes echt genoten. We komen zeker nog eens weer.

Je bent de auto ong. 10 min. in de Efteling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Brabantse Baron in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Brabantse Baron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.