Géén boekingskosten

Bed & Breakfast De Brabantse Baron

NederlandNoord-BrabantLoon Op Zand

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Brabantse Baron voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 6 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

6 Reviews over De Brabantse Baron

• 10Fam. Schoenmakers27-09-2019

Geweldige B& B waar we genoten hebben!

Hele fijne B&B met hartelijke gastvrouw en gastheer. Veel privacy en een heerlijk ontbijt, dit was voor onze kleinkinderen ook een feestje! Zeker de laatste dag toen er een cadeautje speciaal voor hun bij het ontbijt zat.... Op 15 min. fietsen van de Efteling dus ideaal.

• 10Familie Schaap07-08-2019

Genieten!

Heerlijk genoten van geweldig ontbijt en een mooi, luxe en schoon huisje. Warm welkom geheten en voor de Kids een kadootje. Echt voortreffelijk. Wij gaan weer.

• 10Janneke de Jonge27-05-2018

Wat een prachtige B&B, echt genoten!

Wat een fijn ontvangst, en het zag er allemaal piekfijn uit, schoon en smaakvol. Alles was aanwezig die je in het korte verblijf nodig hebt. Bedden lagen prima. Buiten ook erg leuk ingericht waar je savonds heerlijke kan zitten. Volgende morgen super lekker ontbijt van de gastheer. Wat een verwennerij, en allemaal even netjes. Fijn ook dat er koud drinken in de koelkast lag die je mocht nemen. Echt een super aanrader!

• 10Marjolein Kraak19-06-2017

Fantastisch!

Een geweldig B&B, wat een luxe. Het terras, het heerlijke bed, de uitgebreide keuken en het heerlijke ontbijt. Bij een verblijf in dit B&B ontbreekt het je aan werkelijk niets, aan alles is gedacht. De gastvrijheid van de eigenaren is ook noemenswaardig. De prijs is gezien wat je er voor krijgt zelfs aan de lage kant. We vonden het jammer hier maar 1 nachtje te blijven, maar komen zeker nog een keer terug.

• 10Fam. Tan29-05-2017

Fantastisch!

Onze eerste ervaring met een B&B was fantastisch. Hierna kan het bij andere B&B alleen maar tegenvallen ben ik bang. Huisje was heel gezellig, smaakvol ingericht en erg schoon met een luxe keuken en luxe badkamer. Heerlijk bed voor ons en gezellig slaapplaats voor onze zoon in de vliering. Verder nog 2 heerlijke zitplekken bij het huisje. Contact met eigenaren was erg prettig, voor en tijdens het verbijf. Ontbijt in een woord geweldig. Teveel maar voor elk wat wils. Met 10 min waren we bij de Efteling en na een snikhete dag, was ik blij dat we terug naar ons huisje konden om bij te komen.

• 9Carsel27-06-2016

Fantastische vakantiehuisje.

Begin mei hebben wij een paar daagjes voor het éérst in een bed&breakfast; geweest. We wisten niet bijna niet wat we van verwachten moest, maar het is ons reuze mee gevallen. Gewoon fantastisch...De bed & breakfast is een klein, knus vakantiewoning. Met een knusse slaapzolder voor kinderen. De kinderen hebben daar heerlijk geslapen. Je kunt niet op de zolder staan, maar je kunt er wel rechtop zitten. Het vakantiehuisje is er mooi, luxe badkamer en een luxe keuken zit er zelf in. Lekkere bedden. De gastvrouw en gastheer willen alles voor je doen. Het ontbijt is super goed, erg lekker. Wij hebben een paar daagjes echt genoten. We komen zeker nog eens weer. Je bent de auto ong. 10 min. in de Efteling.

Bed & Breakfast De Brabantse Baron info

Soort hotel