Vakantiehuis Beukenhorst

Vakantiehuis
Vakantiehuis Beukenhorst

2 reviews over Vakantiehuis Beukenhorst in het Nederlands

puur natuur rust en ruimte

Martha en Wim Pijs-Peters
30-5-2016

alles was goed ,mooi zicht vanuit het huisje,huisje is prima ingericht,als nieuw.vriendelijke mensen,je kan alle kante op,rust en ruimte.

Super plek!

Nanon de Beer
27-3-2014

Verzorgde en gezellige woning. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en kunnen veel tips geven over de activiteiten in de omgeving. Het uitzicht is helemaal vrij, echt helemaal tot rust komen hier. De ligging ten opzichte van het dorp, de natuur, steden en de Efteling is ideaal. Te voet, met de auto of bus kun je overal komen. Daarnaast zorgen de eigenaren voor een warm onthaal en stond er voor ons als gast bij aankomst iets gezellig klaar. altijd leuk zo'n kleine attentie!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beukenhorst in Loon Op Zand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beukenhorst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.