NederlandNoord-BrabantLithResorts LithVakantiepark Maaspark De Lithse Ham

• 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

75 Reviews over Maaspark De Lithse Ham

• 5Linda De roos18-05-2019

Nooit meer

Ziet er erg verlaten uit. Zwembad was om 17 uur al dicht, als je savonds wilde zwemmen kon dat niet. Er is te weinig te doen voor kinderen, totaal geen entertainment.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 10Jesse12-09-2018

Super goed kom volgendjaar terug met de hele fam

Super goed aardig personeel alles is mooi schoon gelukkig is de horica weer open super lekker eten echt een aanraader ze zijn alles goed aan het opknappen en de Directeur is top de haven is super mooi en mooie sloepen verhuren ze de trailer heling is ook goed ze helpen je als je dat graag wilt mooie bootkraan en ze houden goed onderhoud ga zo door

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7R verschuur11-01-2018

Mooie gelegenheid om te zwemmen en te varen

Heel goed id de openbare ruimte en de bereikbaarheid van het water

• 8Eetgelegenheden
  • 7Monique30-05-2017

Heerlijk rustige camping aan de Maas

Fijne rustige camping met mooi strandje en erg leuk zwembad. Ik ben er al meerdere keren geweest, zowel in het voorseizoen, als in juli/augustus en het naseizoen. Er is geen animatie. Er is niet heel veel te doen voor kinderen, maar als het weer enigszins meewerkt dan hebben wij niets meer nodig. Onze kinderen vermaken zich prima op het strand en het zwembad. Den Bosch ligt dichtbij en ook Oss is een leuk stadje om een middag door te brengen. Efteling op 35 minuten afstand. Er zijn ook een aantal hele mooie chalets die direct aan het water liggen waarvan ik weet dat er ook verhuurd worden. Dat zijn topplekken. Prachtige zonsondergang. Wij vinden het een fijn park.

• 6Eetgelegenheden
  • 10Thyra schijven17-03-2017

Niks mis mee ! Topplek.

Wij liggen met de boot in de haven en vinden het fantastisch ! Mooie haven, zeer schone en moderne toiletgebouwen en zeer vriendelijke havenmeester Kees. Super leuke en gezellige havenkroeg, t wordt altijd laat 😀, waar Jhon in het seizoen heerlijke belegde broodjes en gehaktballen heeft. Nu even geen restaurant, maar dat komt vast goed in het seizoen, iig staat er een snackkraam. Het maaswater is kraakhelder om in te zwemmen, ligweide is uitstekend en het strand ook. Wel moet het wier uit het water worden verwijderd bij het strand. Zwembad ook uitstekend met speeltoestellen, tennisbaan en tafeltennis. Kortom niks mis mee, een paar aandachtspuntjes maar verder prima

• 5Eetgelegenheden
  • 10Cindy14-09-2015

Top! Geweldig!

Top camping. Super mooie ligging. Heerlijk en goed verzorgd eten en erg vriendelijk personeel. En dat met een groep van meer dan 70 motorrijders.

• 6Jan09-09-2015

Kan beter

Hier in het na seizoen geweest Echter door onweer stroom uitgevallen moesten erg lang wachten voor dat er iemand kwam en deze goede man had geen kaas gegeten van elektra want later bleek dat hij alleen een pinnetje had moeten uittrekken in de schakelkast .Ook de eerste 4 dagen geen gebruik kunnen maken van onze tv omdat de aansluiting in de kast stuk was .Pas na 4 dagen verholpen door een splitser in een andere kast te plaatsen .Een vrij nieuw toilet gebouw maar het andere oud en niet erg schoon Personeel is wel erg vriendelijk en je kunt in de omgeving goed eten vooral In Lith zelf op het marktplein .In het restaurant van de camping krijg je weinig waar voor je geld

• 4Eetgelegenheden
  • 9Els25-08-2015

prachtig park

Prachtig park..zeker als het mooi weer is..jammer dat er voor de oudere jeugd weinig te doen is..

• 8Eetgelegenheden
  • 10Hilary Gilbert-Jones22-08-2015

Excellent facilities for all ages

We stayed in a chalet and it was clean and very welcoming. Everyone was very helpful and the facilities are excellent. The site is well kept and very clean. We would definitely go back!!

• 9D.Kamphuis30-08-2014

Schoon, open en vriendelijk!

De Lithse Ham is een zeer prettige plek om voor korte of langere tijd te vertoeven. De campingplaatsen zijn ruim opgezet met voldoende keuze tussen aan het water of meer tussen de tenten. De beheerder Piet is ook een zeer aangenaam persoon die zorg draagt voor de kilometerslange groengebieden. Dit wordt dagelijks(!) onderhouden. Kortom: een echte aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark Maaspark De Lithse Ham info