Tijdelijk €25 aanbetaling

EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 62 reviews
+45

7.9GoedScore uit 62 reviews
  • 6.8Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

Vakantiepark info

Tot rust komen aan het kabbelende water doe je op EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen in Linden. Op dit vakantiepark verblijf je in één van de moderne chalets of ruimere villa’s. Het park is voorzien van en restaurant, speeltuin en fiets- en bootverhuur om de natuurrijke omgeving te verkennen. Nijmegen ligt al op 20 minuten rijdafstand van het vakantiepark.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

62 Reviews over EuroParcs De Kraaijenbergse Plassen

• 4Anoniem31-12-2022

Too good to be true

Het dak klappert hele dagen. De wind slaat dan onder de golfplaten net als een koekblik wat je indeukt en weer terug in zijn vorm buigt. Verder kijk je direct bij je buren in huis . De gordijnen zijn overdag niet verduisterend. Het huisje is niet goed schoon en de koffie en waterkoker zaten vol met kalk alsmede het servies eerst door de vie,ze vaatwasser die ik ook nog zelf heb schoongemaakt en dat wil je niet i je vakantie. De buren rookte savonds buiten en om 1 uur snachts vroegen wij om stilte aub. Het uitzicht op het water is wel mooi

• 3Activiteiten
  • 6Hennie29-08-2022

Redelijk

Villa 12 is mooi en modern en ligt aan het water. Inventaris was ruim voldoende. Jammer dat er heel veel spinnerag en stof aanwezig was. Ook de ramen heel vies, van binnen en buiten. Ook onder de bedden stof, sokken en etensresten. Op de matrassen vele haren van vorige huurders. Maar ondanks deze minpunten , hebben we een mooi weekend gehad.

• 2Activiteiten
  • 8Monica01-08-2022

Prachtig met haken en ogen

Prima vakantie achter de rug met toch wel een paar kanttekeningen. Ondanks het hardwerkende en vriendelijke horecapersoneel is de prijs-kwaliteit verhouding totaal zoek om het maar niet te hebben over het magere aanbod. Schoonmaak van het verblijf kan en moet gewoon verbeteren, maar ook hier geldt personeel doet z'n best maar het tijdsbestek voor een goede schoonmaak is te krap. Graag duidelijke vermelding op de site van de afwijkende koffiecups welke overigens wel on-line goed verkrijgbaar zijn. Tot zoover :) de minder positieve opmerkingen want wat zien het park, en zeker de omgeving, er fantastisch uit. Let wel, je hebt geen kind aan de kinderen wanneer het weer goed is. Heerlijke strandjes, prachtige vaar- wandel- en fietsroutes om over de contrasten van nieuwbouwwijken en nostalgische dorpjes in de directe omgeving nog maar te zwijgen. Als de verbeterpunten doorgevoerd worden boeken we voor 2023 minimaal 2 weken.

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Janny20-06-2022

Genoten

6 persoons chalet velthorst gehuurd. Chalet is van alle gemakken voorzien. In de omgeving heerlijk gefietst langs veel water. Tegenover het park kun je gelijk een fietspad op fietsen langs de plassen . Hele mooie omgeving.

• 9Onderkomen
  • 5Hannie19-06-2022

Smerig

Ons huisje was echt vies bij aankomst. Ten eerste konden we er om 15:15 nog niet in omdat ze met tweeën nog aan het schoonmaken waren. Toen we om 15:30 wel binnen konden vroegen we ons af wat er gedaan was. Overal nog viezigheid op de vloer. Er stond nog eten in de magnetron. Vaatwasser sinds nog aan. Vieze melkvlekken op het nespresso apparaat. Waterkoker vol spatten en de ramen waren zo vies en plakkerig dat je overal kinderhandjes zag. Er lagen overal nog spullen van de vorige bewoner, speelgoed, handdoeken, schoonmaakspullen en slippers, dat we het idee hadden dat er niets gedaan was. Bij de receptie gaan melden, konden een schoonmaak ploeg sturen. Maar daar zit je ook niet op te wachten. Dus zelf gedaan. Niks geen compensatie, nog geen sorry. Enkel dat het een extern bedrijf is een ze het door gaan geven. Heel jammer dit.

• 4Activiteiten
  • 5Debora04-01-2022

Mooi huis aan t water. Schoonmaak erg slecht!

Leuk, eenvoudig, park. Leuke speelgelegenheden voor jonge kinderen. Ontvangst prima. Wij zaten in een villa voor 12 personen, we zouden met 8 personen komen maar uiteindelijk met maar 6 personen. Dus lekker veel ruimte. Bovenverdieping 2 badkamers en toilet, super! Beneden slaapkamer met badkamer, tijdens het douchen stroomt het water door naar de slaapkamer. Bij aankomst heb ik helaas moeten schoonmaken. De vloer was gezogen, maar niet gedweild. Wat was de vloer zichtbaar smerig! Glazen in de vensterbank op een slaapkamer. Vieze keukenkastjes aan de buitenkant, hele vieze aangekoekte prullebak, vieze tafels. Vaatwasser erg vies. In de kast vies servies, bestek en glazen, hier kan het park niets aan doen, maar de bezoekers vóór ons wel. Ramen heel erg vies. Koffie van Nespresso alleen te verkrijgen bij receptie, 50 cent per stuk! Voor 12 pers lijkt mij te kleine woonkamer en geen zitplaatsen genoeg op de bank. Wifi is slecht.

• 7Activiteiten
  • 9Fam.R09-11-2021

Heerlijk rustig

Wij verbleven in huisje 460. Keurig huisje ,schoon en genoeg comfort. Het park is mooi opgezet en toen wij er waren erg rustig. Prima locatie voor wandelingen en bezoek aan Nijmegen,de stadswandeling ss een aanrader . Enige nadeel vonden wij de ventilatie in het huisje,(badkamer overigens prima) alles bleef nogal vochtig omdat er geen roosters waren. Ramen konden niet openblijven als je wegging. Geen horeca bezocht, geen kinderen dus dat niet. kunnen beoordelen

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Familie Van Rhee30-10-2021

Anders dan verwacht

Mooi park, mooi huisje, mooie inrichting, mooie omgeving. Helaas was het huisje bij aankomst erg vies. Ook deed de afzuiging het niet, waren er 2 wastafels verstopt en was er erg weinig waterdruk. Van alles melding gemaakt bij de receptie. Er zou een schoonmaakploeg langskomen. De schoonmaakploeg hebben we helaas niet gezien. Wel kwam er een hoofd technische dienst, die de stand van zaken opnam. Volgens hem kwam het alles door het einde van het seizoen en er binnenkort groot onderhoud gepleegd ging worden. Het is niet leuk om in een vies huisje te zitten met verschillende mensen over de vloer die iets moeten repareren. Wij kwamen voor de rust en hebben daar een flinke som geld aan uitgegeven. Dan verwacht je ook een schoon huisje en werkende spullen. Ze hadden beter het huisje aan het eind van het seizoen voor minder kunnen aanbieden of ons een compensatie moeten geven na onze klachten. Voor ons was dat een afknapper!

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Inge Van berkel22-09-2021

Mooi park, maar weinig nog te doen

Een mooi park met mooie huisjes en chalets. Wij zaten in 478. Ruimte genoeg binnen, bedden lagen goed en was schoon, behalve de schuifdeur naar het terras ging heel erg stroef, of dat nu kwam door het zand dat er onder lag of verkeerd afgesteld. Wat me opviel in dit mooie park dat er zoveel hondenpoep lag op het strand, denk dat de baasjes die in de strandhuizen zaten de honden gewoon naar buiten lieten en de hele grote drollen niet opruimen, niet aantrekkelijk om te gaan zwemmen. Ook op de laantjes lag er aan de zijkanten kleine poepjes van kleine hondjes die die bewoners gewoon loslieten en niet uitlieten. Zelf hadden we ook een hond bij ons, maar steeds zijn poep weggegooid in de bakken waar ook poepzakken te pakken waren. Het park kan daar niets aan doen, dat zijn echt de huurders. Het was lekker weer die week en dat ijs van het restaurant was onwijs lekker, soort marshmallow ijs was het. Hele vriendelijke mensen die daar werken.

• 5Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Monique18-09-2021

Een top park om zeker terug te komen

Heel mooi schoon 8 persoons huisje nummer 330 gelijk aan het water met een steiger . Het park zag er ook schoon en goed verzorgd bij . Personeel was vriendelijk. Receptie was ook mooi in een oude boerderij. Bootje huren geweldige ervaring ook voor wie nog nooit een boot heeft gestuurd. Ook twee e bike gehuurd leuke fiets routes. Hele leuke omgeving.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen