Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelven Hoeve

• Onvoldoende: 1 - 5

Voor herhaling vatbaar!

S
23-3-2018

Wat een top weekend! Een echte aanrader. Eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam. Het onderkomen was ruim en fantastisch schoon. Ook leuk dat de kinderen bij de paarden mochten komen en aaien.

Super !

Julia
29-11-2016

Alles super geregeld ! Super ligging mooie natuur ! Leuke activiteiten

Super accommodatie vriendelijk personeel

Alexandra
29-11-2016

Prachtige locatie met ontzettend veel mogelijkheden. Veel te zien en te doen, ook voor kinderen.

Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend. Personeel is vriendelijk, bekwaam en professioneel. Zeker een aanrader!

.Geweldige locatie

Mark
28-11-2016

We hebben een super weekend gehad met onze familie , Anja en Hennie hartstikke bedankt voor de goede zorgen we komen zeker nog een keertje terug aanbeveling voor iedereen

Prachtige locatie

Marsha verbruggen
28-11-2016

Een warm welkom door de eigenaren die met enorm veel passie en gedrevenheid hun werk doen.

Een geweldige locatie.

De accomodaties zijn fijn en mooi ingedeeld.

Voldoende activiteiten waar wij met de familie enorm van genoten hebben.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Nooit meer!

P. Zwamborn
3-11-2016

Voor het geld wat je kwijt bent voor een weekendje weg hadden wij meer, veel meer verwacht dan een vies, gedateerd onderkomen. Een industriele vaatwasser waar de chloordampen uitkwamen, lekker gezond in een keuken die grenst aan de woonkamer. Over de reinheid van de vaat nog maar te zwijgen. De georganiseerde meerkamp van de eigenaar was een regelrechte aanfluiting! Hoe makkelijk kan iemand zijn geld verdienen? Gelukkig met een hele leuke groep het weekend doorgebracht. Ben niet snel ontevreden of kritisch maar dit slaat alles. Geen aanrader

Nooit meer

Van Rossem
29-10-2016

Na een ogenschijnlijk vriendelijke ontvangst werd snel duidelijk waarom alle ramen open stonden.

De accomodatie was vroeger een varkensstal en die geur is op een aantal kamers niet verdwenen.

Daarnaast hadden we veel last van vliegen .

De inrichting is met de donkere muren en bruine hout gedateerd en saai.

Alle tafels plakten wat je er ook aan deed.

De 6 kamp is met 6 euro pp voor een skippy bal en een touw op een weiland regelrecht afzetterij.

Toen ik de eigenaar hierop aansprak was het gevolg dat we 3 weken moesten wachten voor de borg werd teruggestort minus de kosten van een kapot rekje in de koelkast.

De melding hiervan kwam pas een week na vetrek.

"Had je maar met mij bij vertrek de boel moeten controleren" luidde het commentaar

Al zo'n 10 jaar lang gaan we als groep met kinderen naar een groepsaccomodatie in Nederland. Dit was met afstand de slechtste tot nu toe

Fantastiche groepsaccommodatie

S. van der Snoek
14-10-2014

In oktober 2014 met 25 personen hier het weekend verbleven in de Peelvenhoeve. Slaapkamers en bedden waren goed. Alle slaapkamers waren voorzien van een badkamer. Huiskamer en bijkamer waren prima in orde.

De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. Ze mochten in alle stallen komen om de paarden te aaien. Ook hebben ze pony / paard gereden en helpen borstelen.

Prachtig grasveld met trampolines, voetbalveldje, volleybalnet en speeltoestellen.

Ook aan het huisje was een ruimte met een tafeltennistafel, ijshockey en dartborden.

Goede catering en precies op de afgesproken tijd.

Heel fijn weekend

Buckjes
22-6-2014

Heerlijk weekend gehad met 27 pers in Peelzicht. Allemaal heel netjes en schoon, hele complete inrichting. Goede bedden en op iedere kamer een douche. Kinderen hebben zich super vermaakt met de spelletjes die daar gedaan konden worden en op het voorgelegen grasveld. Maaltijden werden verzorgd, deze waren keurig op de afgesproken tijd aanwezig en heel smakelijk !

Leuke groepsaccomodatie

Aranka
31-12-2013

Hier met ons jaarlijks vriendenweekend geweest. We zaten in de Heidebloem ranch, we waren met 14 personen van ca 40 jaar.

Erg verrassend hoe het er van binnen uit ziet! Ook de eigenaars zijn beide erg vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelven Hoeve in Liessel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelven Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Peelven Hoeve scoort een 7.77 uit 10 op basis van 12 reviews.