NederlandNoord-BrabantLieropCampings LieropCamping Natuurcamping de Lier

8.9FantastischScore uit 12 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 12 reviews
  • 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

12 Reviews over Natuurcamping de Lier

• 9Lianne08-08-2020

Heerlijk plekje

Ach wat een fijn plekje! Rustig, gemoedelijk en echt hele lieve beheerders. Sanitair keurig en schoon. We voelden ons hier zeer welkom.

• 9Henk Meijer03-09-2019

Fijne natuurcamping

Sympathieke camping in een prachtige omgeving, eenvoudig maar rein sanitair. Camping is kindvriendelijk en de eigenaars zijn servicegericht

• 7Regine (en Henk)04-09-2016

fijne camping in mooie omgeving

Fijne natuurcamping. Prachtig gelegen. Grote plaatsen met schaduw en zon. Gezamenlijke vuurplaats. Sanitair is o.k. De omgeving is prachtig voor wandelen en fietsen (zie foto's).

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Sandra29-07-2016

afhankelijk van mede kampeerders

• kinderen kunnen hier nog écht spelen auto vrij schoon maar eenvoudig sanitair aardige en behulpzame beheerders genoeg schaduw, of zonplekken. kleinschalig, drie veldjes en weinig plekken dichtbij plaatsen met goede voorzieningen wandelen/fietsen meteen vanaf de camping

• veel kampeerders die jaarlijks terugkomen, ons kent ons.. plekken dicht op elkaar veel muggen dit is geen tentencamping, er staan veel caravans en kampeerauto's

Het is afhankelijk van je medekampeerders of het verblijf een succes wordt, het is een kleine camping en je bent op elkaar aangewezen...

• 8Mir28-06-2015

Paradijsje voor kids (en ouders!)

Het Pinksterweekend hier doorgebracht met onze 3 kinderen van 2-9 jaar. Jongste vermaakte zich uren in zandbak met waterpomp en de oudste kinderen waren vooral in de weer met de vele andere kinderen: hutten bouwen, struinen door het bos, spelletjes op het veld. Mooie ruime plaatsen op open veldjes in het bos. 's Avonds je zelfgemaakte pizza in de houtgestookte oven schuiven en genieten van een flink vuur op de vuurplaats. Prachtige wandel-fietsomgeving, vanuit de camping zo het bos- en heidegebied in met veel klimbomen, zandverstuivingen, bijzondere vogels, Schotse Hooglanders, etc. Uiterst vriendelijke en gastvrije beheerders. Kortom: dit is een plek waar we graag terugkeren, al geboekt voor komende zomervakantie!

• 8babsdehaas09-05-2015

Leuke kleine camping

We hebben hier onze fiets vakantie afgesloten. Zoonlief ging meteen aan de slag om hout te sprokkelen om het kampvuur aan te steken. Netjes staan er emmers om water voor nood neer te zetten bij het vuur.

De eerste avond hebben wij wel de snelweg gehoord, maar het waaide flink en kwam denk ik ook uit die hoek, volgende dag niks van gehoord.

Zeer vriendelijke beheerders, netjes onderhouden en sanitair is zeer schoon. Voor trekkers helemaal ideaal ze hebben afwasbakken en wissers om de afwasplek schoon te houden.

• 9Arthur van Gerven13-08-2014

Bijzondere en kindvriendelijke camping

Geweldig mooie groene camping in het bos in een mooie omgeving voor o.a. fietsen en wandelen. Schitterende ruime en beschutte plaatsen! Kinderen speelden er heerlijk in het bos dat ze direct van de kampeerplaats zo inliepen. 'S avonds was er altijd wel iemand die het kampvuur aanstak (hout mag je zelf zagen en hakken). Kinderen hebben dus veel marshmallows boven het vuur warm gemaakt! Heerlijke ongedwongen/gemoedeljjke sfeer en ondanks (gelukkig) ontbreken van georganiseerde animatie vermaakten de kinderen zich enorm. Dingen om te doen ontstaan vanzelf. Sanitaire voorzieningen zijn prima in orde. Voorzieningen voor boodschappen zijn dichtbij in het dorp in Lierop of nog uitgebreider 4 km. verderop in Someren. Geluid van de snelweg heb ik niet gehoord in deze twee weken. Beheerders zijn supervriendelijk. Iets negatiefs kan ik niet verzinnen...

• 9N16-05-2013

Rustige kindvriendelijke camping

Rustig gelegen, weliswaar wel op gehoorafstand van de snelweg maar waar heb je dat niet in Nederland. Prachtige omgeving, bossen, heide, boerderijen, brabantse dorpjes.

Gezellige sfeer, wel een klein beetje ieder voor zich, misschien door de brede variëteit aan bezoekers van fanatieke geitewollen sokken tot passanten.

Het is aan te bevelen vooraf te bellen of er plek is zeker op populaire kampeerdagen als hemelvaart of pinksteren.

Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars.

Sanitair prima onderhouden en schoon. Ruime douches.

2 nachten gestaan met camper. Was voor ons de 2e keer hier te komen.

Kampvuurmogelijkheid en ze zijn bezig een pizza oven te maken.

2 schommels en een zandbak is wat weinig voor as er bijv. 10 kinderen. Hier zou wat uitgebreid in mogen worden.

• 9tanjaz707-07-2012

Kleine camping in het bos

Een heerlijke week gekampeerd met 2 kleine kinderen. Prima spelen op schommel en zandbak. Beheerster komt elke dag even vragen hoe het gaat of een praatje maken en bij problemen is ze altijd aan te spreken. Fietsen kan in het bos en op de heide. Kleine buurtsuper op fietsafstand (Lierop) en grotere iets verder (Someren).

• 9Wil Seppenwoolde06-05-2012

Heel fijne natuurcamping

Prachtige plek in het bos. Geweldige beheerders. Wij vinden het een van de mooiste natuurcampings om te kamperen. Kinderen kunnen er naar hartelust hutten bouwen en gezellig bij het kampvuur broodjes bakken. Veel fiets en wandelmogelijkheden.

• 10Staat v/h sanitair

Camping Natuurcamping de Lier info