Camping Het Einde

7.8GoedScore uit 14 reviews

7.8GoedScore uit 14 reviews
  • 9.9Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

14 Reviews over Het Einde

• 10Ivan Crost23-08-2021

Een super geweldige camping

Werkelijk wat een fijne camping. Met gezellige en super behulpzame beheerders. Midden in de natuurgebieden van de Kempen. Kraakschoon sanitair en mooie verzorgde plekken om te kamperen. Deze camping is echt een aanrader als je rust, ruimte en natuur houd.

• 4Rob31-05-2020

Nooit meer

Muggen en horsels en niet iets om te herhalen

• 10Zwanet05-09-2019

Top camping

Heerlijke camping kwamen voor de 2de keer, rustig gelegen, net en schoon sanitair. Mooie omgeving je bent zo in het bos, mooie fiets gelegenheden. Beheerders (de meiden)zijn geweldig hartelijk/vriendelijk/behulpzaam/belangstellend, altijd in voor een praatje. Je voelt je welkom. Ook de eigenaar is behulpzaam, dakraam caravan stond open toen het regende 1 telefoontje en hij heeft hem dicht gedaan, Top. We komen zeker terug, top.

• 10Harry en Mathilde.27-08-2019

Zeer aangenaam verpozen.

Hele fijne camping. Waren hier nog nooit geweest maar komen zeker nog eens terug. Sanitair mooi schoon, ruime kampeer plaatsen, bos om de hoek, winkels en restaurantjes op fietsafstand. Hartelijke beheerders en bij calamiteiten zijn eigenaars direct te bereiken of direct aanwezig. Wij hebben ons zeer welkom gevoeld en hebben er nieuwe mensen leren kennen. Wij bevelen deze camping dan ook aan bij anderen.

• 10Martin Westenborg26-08-2019

fantastisch.

heerlijk rustige camping. je voelt je direct thuis

• 9Erica22-08-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Mooie schone camping, vriendelijke beheerders. Super mooie omgeving om te fietsen of wandelen. Maar ook een camping waar veel mensen elkaar al jaren kent of familie is en dan val jij buiten de boot. Wij Kamperen O.a. Vanwege de gezellige contacten en die krijg je niet van die kliek.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Arno en Anka20-08-2019

Heerlijke gemoedelijke camping

Prima camping. Van de 25 plaatsen zijn er maar 3 seizoenplaatsen. Vriendelijke beheerders, warm welkom en behulpzaam. Schone sanitaire voorzieningen. Ruime plaatsen. Na 23 uur is het er rustig. Verse eieren te koop. Dichtbij bos. Zeer aan te bevelen!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Kroon19-08-2019

Missen camping sfeer

Mooie nette camping Schoon sanitair Maar wat opvalt ,dat er veel vaste staanplaatsen zijn waar je als korte camping gast als buitenstaander gezien wordt. Zelfs het elkaar groeten is er niet bij . Wij zouden deze camping niet aanbevelen voor een ander

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Saar04-04-2019

Top locatie

Mooie rustige gezellig knusse camping. Goed verzorgd en zeer netjes. Ruime plaatsen. Mooi fiets/wandel gebied. Veel in de omgeving te doen. Ennuh....de vliegen heb je ook op andere campings last van. Maar ja dat is camperen. Kom hier zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Anja de Wit16-08-2017

Super camping.

Alleen maar plus punten. Prachtig gebied om te wandelen en te fietsen. Dichtbij, op fiets afstand, prima winkels en eetgelegenheden. Zeer vriendelijke beheerders. Wij komen zeker terug.

Camping Het Einde info

Camping informatie