Hotel Golden Tulip Jagershorst

26 tips over Hotel Golden Tulip Jagershorst

Marian, 11-10-2017
Met de bus naar centrum Eindhoven, lijn 11, bushalte vlakbij hotel
victoria Nelissen-Jongen, 19-4-2015

ondanks de ligging naast de autoweg absoluut geen last van geluid!!

prima parkeren en mooie omgeving, goede bereikaarheid

Helen, 8-5-2014

Snelweg onderdoor lopen en je pakt om 1/2 uur de bus naar Eindhoven.

Op loopafstand een pannenkoekenrestaurant, waar je 3-gangen menu (ook vlees) kunt krijgen voor 12,50 pp.

Valkenswaard is ook leuk dorp (op donderdag een gezellige markt) en heerlijk gegeten daar bij de Griek.

Weg oversteken en je hebt diverse wandelroutes en op zaterdag zit er een mevrouw van soort VVV die ook hele leuke tips heeft.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Jagershorst voor je op een rij gezet:

Nancy, 12-3-2014
Gemakkelijk met de auto te bereiken. Echter als je 's avonds nog van een wandelingetje houdt en nog graag een terrasje doet, dan kies je beter een andere bestemming.
Cher, 27-10-2013
Hou de kaart Niet storen aan je deur, dit hebben wij sinds die tijd gedaan.Als je niet onverwachts bezoek in je kamer wilt hebben.
J.Boulonois, 28-8-2013

Aanrader dit hotel voor een paar overnachtingen. Eten voor 1 avond is wel leuk en goed. Geen aanrader voor meerdere avonden.

Drankjes in de bar en in restaurant zijn stevig geprijsd.

jennaatje80, 19-8-2013
Eten bij Lounge 8 in het centrum van Eindhoven. Erg lekker, niet duur en ziet er mooi uit!
Kees de keijzer, 5-8-2013
de Malpie is een schitterend natuurgebied en ook de Lieropse en Stabrechtse heide zijn de moeite waard om overheen te fietsen of te wandelen.
A.scheel, 28-7-2013
mooie fietsroutes over de heide en bos.
fam louwaard, 28-5-2013
mooi om te fietsen dus fietsen meenemen.