Vakantiehuis Dorpswoning Het Uitzicht

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

10 reviews over Vakantiehuis Dorpswoning Het Uitzicht

• 10Daan24-05-2013

Fantastisch huis voor een weekend weg!!!

Wij hebben genoten met 7 stellen uit Almere. Mooi huis, compleet huis en de omgeving is heerlijk. Alleen jammer dat er niet 1 slaapkamer meer is. De garage is ideaal om in te vertoeven en de tuin met een kampvuurtje in de avond is helemaal top.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10m. vermeeren-vrolijk22-08-2012

Prachtig huis op een schitterendelokatie!

We hebben genoten van het prachtige huis, met de goed onderhouden tuin. Alles wat we nodig hadden was aanwezig, en in goede staat. Heerlijk terras en gazon, en vooral een prachtige ligging; je fiets en wandelt er zo de natuur in.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9George Thoen15-05-2012

jong en oud, klein en groot dik tevreden

Vakantiewoning de Plek te Leende. een heerlijke "plek" met uitzicht op landerijen en bos. Ideaal voor kleine- en grote mensen omdat ze de ruimte (op binnenterrein en tuin) hebben. Bij aankomst stond de koffie al te pruttelen. Wat een ontvangst. Kamers waren netjes en schoon. Prijs is niet vergelijken met een groot park. Voor kwaliteit moet je eenmaal in de portemonnee. De geiten van de buren hebben eveneens een goed weekend achter de rug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9Marjan van Stijn30-04-2012

perfect huis voor familieweekend

Wij hebben genoten van een perfect huis voor een familieweekend. Je wandelt zo het Leenderbos in en de keuken is prima geschikt voor het bereiden van een heerlijke aspergemaaltijd. Alleen struikelden we regelmatig over de " poten" van de barkrukken.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9madelind osse21-04-2012

Een ruim huis en met liefde en stijl ingericht

Met 14 vrouwen een weekend erop uit. Goede bedden en ruime slaapkamers. Een complete keuken en een ruim voldoende inventaris Een prachtig uitzicht op weiden vol paarden. Een heerlijke lange eettafel en een knusse zithoek. De banken zijn zeer geschikt voor lange personen. tandems gehuurd die thuis werden afgeleverd. gefietst door de bossen voor het huis. Ook boerengolf gedaan. Zeer vriendelijk ontvangen met koffie en vlaai. Het spelletje is zo suf , dat we er veel plezier hebben gehad. Het huis en de omgeving zijn geweldig. Houd er rekening mee dat de varkens van tijd tot tijd een 'gezonde buitenlucht' verspreiden.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9Willemien van Dongen07-09-2010

We hebben het geweldig naar de zin gehad.

We waqren met 14 personen in het uitzicht, waaronder 4 kinderen in de leeftijd van 4 maanden tot 3,5 jaar. Het was mooi weer, dus zaterdagavond de BBQ aan en het houtvuurtje. Broodjes gebakken. Heerlijk gewandeld. De bolderkar met allemaal spelmateriaal voor buiten voldeed goed. Al zou een zandbak of schommel wel een aanwinst zijn voor als je met kinderen daar bent.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

• 9ankie schellekens27-04-2010

landelijke sfeer

Wij zijn een weekend naar "het Uitzicht"geweest met 12 vrienden en 5 kleine kinderen.

Mooi, leuk ingericht, schoon en ruim huis. Heeft een afgelegen, heerlijk rustige ligging met een prachtig "Uitzicht" op de weilanden, paarden en soms een hertje. Tegenover het huis liggen bossen om te wandelen/ skeeleren/ fietsen. Leuke bolderkar voor de kinderen, heerlijke lig/ schommelstoel in de tuin. Ondanks alle maatregelen die de beheerders hebben getroffen toch veel last gehad van vliegen. Niet iedereen vond de matrassen even fijn, maar sommigen vonden ze heerlijk liggen. Verder vonden wij twee badkamers aan de lage kant met 12 volwassenen; was echt spitsuur 's morgens. Toch heeft dit ons weekend zeker niet nadelig beinvloed en hebben we een heerlijke tijd gehad, zeker een aanrader! Veel plezier al vast,

Groeten Ankie Schellekens en de rest van de vriendengroep

Gereisd met vrienden in april 2010

• 10MM Anijs- de Krom15-04-2010

heerlijke luxe en ruim huis

De dorpswoning Het Uitzicht hebben we nu voor het tweede jaar bezocht met een groep vrienden en vele kinderen en is weer bijzonder goed bevallen. Het huis is voorzien van alle luxe, is zeer ruim en voor kinderen ideaal om zich zowel bij goed als slecht weer prima te kunnen vermaken. De vrouwelijke touch is zeker terug te zien in de smaakvolle inrichting. Als het gezelschap zich niet verder uitbreid gaan we volgend jaar zeker weer!

Gereisd met vrienden in april 2010

• 9Vriendengroep Spakenburg09-11-2009

Gezellig huis en ideale ligging

Dit huis is ideaal voor grote groepen. De gezellige woonkamer heeft een praktische indeling en een lange 12 persoonstafel voor een echt groepsgebeuren. De tot speelparadijs omgetoverde garage met o.a pokertafel, tafeltennistafel en dartbord is een meerwaarde. De ligging van het huis is werkelijk schitterend n.l. direct aan weilanden en natuurgebied. Met Eindhoven op 15 minuten is er sprake van een toplocatie. Vriendengroep uit Spakenburg

Gereisd met vrienden in november 2009

• 9Hanneke29-09-2009

Sfeervol landhuis in een landelijke omgeving

Vakantiehuis Dorpswoning Het Uitzicht in Leende is sfeervol landelijk huis met vele mogelijkheden. Het uitzicht op de landerijen en het bos geven het gevoel van rust en ruimte. De inrichting van het huis is sfeervol en comfortabel. Het vakantiehuis is voor vele gelegenheden te gebruiken. Wij hebben er onze bruiloft gevierd, waarbij de catering ook via dorpswoning geregeld kon worden. De combinatie van rust, ruimte, sfeer (kampvuurtje in de avond...) en voortreffelijke catering maken dat ons verblijf onvergetelijk was! Wij willen graag terugkomen!

Gereisd met partner in september 2009

Vakantiehuis Dorpswoning Het Uitzicht info