Tijdelijk €25 aanbetaling

Dorpswoning Het Landelijke

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Dorpswoning Het Landelijke voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 14 reviews

8.4FantastischScore uit 14 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 8.1Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Dorpswoning Het Landelijke

• 8Barbara20-05-2015

Mooi huis, prachtige locatie, volop genieten!

We werden goed ontvangen, de thee en koffie stonden al klaar. Het huis is ruim en van alle gemakken voorzien. Ideaal voor een grote groep. Wij waren met 8 volwassenen en 3 kinderen. Zowel de volwassenen als de kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. De grote eettafel (binnen en buiten) bood de gelegenheid om gezellig samen te eten. De kinderen vermaakten zich enorm buiten in de tuin. Ook de ligging is ideaal, vlakbij bos en vennen. Ideaal voor een wandeling, fietstocht of om lekker te mountainbiken. Voor herhaling vatbaar!

• 8Marijke Bosman28-05-2014

Een fijn huis op een mooie plek

Wij waren met 12 personen, waarvan 4 kleine kinderen en hebben genoten van het huis en de grote tuin. Gelukkig was het mooi weer en dus konden we heerlijk samen eten aan de grote tafel op de veranda. De tuin was heerlijk om met de kinderen te spelen en ondertussen konden de volwassenen in de lekker ligstoelen een boek lezen. De kleintjes vonden de pony's erg interessant. Wel jammer dat er schrikdraad tussen zat, waardoor ze een paar keer een vervelende schok gekregen hebben.

• 8Eveline29-04-2014

Leuk huis, mooie omgeving

Mooi huis met leuke tuin, wel minder groot dan ik vooraf verwacht had. Wij waren met 12 man en dat was prima voor een weekend, maar ik denk dat het voor een langere periode toch een beetje klein is met zo'n grote groep. De keuken was prima uitgerust, fijne grote tafel waar iedereen gezellig aan kon zitten en in de tuin kon lekker geravot worden.

De omgeving is prachtig om door te fietsen en te wandelen, en fietsen huren is dan ook zeer aan te bevelen. De dames van de Dorpswoning hebben altijd goed contact met ons gehouden en op ons verzoek fietsen geregeld en bad- en bedtextiel verzorgd.

Een absolute aanrader voor aan familieweekend als je lekker de natuur in wil, in de buurt is verder niet heel veel te doen.

• 8Rosalie14-06-2013

Genieten met groot gezelschap

Wij waren met 13 meiden een weekendje weg. We werden heel hartelijk ontvangen in Dorpswoning het Landelijke. De koffie en thee stond al klaar. Het huis ligt in een prachtige en rustige omgeving. Het was super mooi weer, dus we hebben heerlijk van de grote tuin gebruik kunnen maken! Ook de inrichting is ons goed bevallen. Leuk ingericht en erg comfortabel. Zeker een aanrader voor vriendengroepen, wij hebben ontzettend genoten.

• 7Stapel07-05-2013

Prima huis, mooie omgeving.

Het huis heeft een goede sfeer en omgeving is erg mooi. Vriendelijk ontvangst, wel een paar verbeterpuntjes wat ons betreft. Bedden en matrassen niet overal goed, een stoel in de slaapkamers (+ruimte om handdoeken op te hangen) zou fijn zijn. Koelkast en vaatwasser erg klein voor zoveel mensen. Een grotere wok zou ook fijn zijn. En ruimte beneden niet heel royaal als je met 12 volwassenen bent. Ruimte buiten wel erg fijn.

• 9M. Timmer07-06-2012

Het Landelijke, een heerlijk huis!

Wij troffen het geweldig met het weer tijdens onze week in Leende. Daarom hebben we volop gebruik gemaakt van de grote tafel met stoelen onder de overkapping aan het huis. Ook prettig dat er een groot grasveld bij het huis is. Een mooie omgeving die vanuit het huis te voet of op de fiets te verkennen is.

• 8marion van dijk28-04-2012

Het is een leuk huis voor een groep van 12 mensen

Wij hebben hier met een groep van 11 mensen gelogeerd tijdens ons jaarlijks wandelweekend. Echt een geweldig huis met mooi ingerichte kamers. Alles is compleet en zelfs de koffie stond al klaar bij aankomst. Wij hebben alle wandelingen lekker vanuit huis kunnen starten en wat wil je nog meer. Jammer van het weer anders konden we nog lekker buiten zitten aan die mooie grote tafel buiten.

• 8Fam. Beumer02-06-2010

Gezellig, rustig en veel speelruimte buiten

We hebben heerlijk genoten alleen vonden we de potten en pannen wat aan de kleine kant als je voor 10 pers. wilt koken, en wat we echt gemist hebben is kastruimte op enkele slaapkamers en een stoel o.i.d op de slaapkamers waar je evt. kleding op kon leggen. De ontvangst was erg hartelijk en dat de koffie al klaarstond was super. Veel info in huis aanwezig van de omgeving.

• 9M. Wegerif28-05-2010

Een heerlijk licht huis op een prachtige plek

Wij brachten een heerlijk zonnig Pinksterweekend door met 8 volwassenen en 6 kinderen. Het is een heerlijk huis met veel ruimte. Het is licht en met veel smaak ingericht. Er is veel ruimte om het huis. De kinderen genoten van de paarden van de buren. Je bent in een paar minuten in het bos. Een plek om nog eens terug te gaan. Fam. Wegerif

• 9De familie Vogels18-05-2010

Mooi ingerichte woning op een fantastische locatie

Vakantiehuis Dorpswoning Het Landelijke in Leende is ideaal voor mooi en slecht weer. Zowel buiten als binnen het huis is veel ruimte voor ontspanning. Een mooie bosrijke omgeving, leuk voor fiets en wandeltochten. En toch heel goed en snel bereikbaar vanaf de snelweg.

Vakantiehuis Dorpswoning Het Landelijke info

Soort hotel