Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse

VakantiehuisWeer vandaag17°8°
Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Dorpswoning Het Knusse voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse in het Nederlands

Heerlijk plekje

Miriam
22-9-2016

Wij hebben hier 2 heerlijke weken doorgebracht met name door het prachtige septemberweer waardoor we vooral buiten konden leven. Binnen vinden wij het wel erg klein en lijkt het mij niet prettig vertoeven met 4 personen.

De tuin en veranda met goede houtkachel zijn dikke pluspunten. Wat een kleine teleurstelling was bij aankomst, was dat het huisje pal naast een motorzaak is gelegen, terwijl wij de verwachting hadden dat het midden in de natuur zou liggen.

Het dorpje met de kruidenier geeft je het gevoel terug in de tijd te gaan en de omliggende natuur is echt prachtig. Zeker nu de heide volop in bloei stond.

Heerlijk huisje om helemaal tot rust te komen

Caroline vos
5-8-2013

Ontzettend lief huisje in een dorp waar de tijd heeft stil gestaan. We hebben genoten van de rust, privacy, terrassen en de prachtige omgeving. Zeer compleet ingericht met alle gemakken voorzien.

Geweldige vakantie .

Riet Buth
7-8-2011

Het ontvangst is door de dames is heel gastvrij .

Het is echt een heel knus huisje in een vriendelijk dorp en een prachtige omgeving .

Alles is aanwezig voor een geweldige vakantie .

Het weer had wat beter gemogen.

Sfeervol en van alle gemakken voorzien

Marije
    25-5-2010

Inrichting is zeer compleet. Bedden opgemaakt. Ontvangst hartelijk en met oog voor de gast. Prachtig weitje voor eetgrage IJslander. Schone waterbakken staan klaar (ook voor de hond). De omgeving is ideaal om paard te rijden, te wandelen of te fietsen. Leuke musea en (grotere) plaatjes in de directe omgeving.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

lydia
    27-4-2010

geweldig huisje compleet alles erop en eraan zelfs een wasmachine..

heerlijk huisje ook met de hondjes die ook welkom zijn ..met open armen wordt je ontvangen de gastvrijheid is in een woord perfect en hartverwarmend..

Bijzonder!

H.W. Sangster-Blanken
    15-11-2009

Door een warm welkom op een zeer verzorgde en mooie locatie is het een geweldige plek om een weekend of vakantie door te brengen. De omgeving is gevarieerd. Belgié, waar je heerlijk kunt eten, is vlakbij. Voor vogelliefhebbers is het een waar paradijs. Wij hoorden een uil, zagen een groene specht en ook een aantal zilverreigers.

Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen maar ook lekker thuis blijven omdat het erg gezellig is ingericht en het de naam 'de Knusse' absoluut verdient!

Super mooie vakantieplek met een geweldig vriendelijke ontvangst!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse in Leende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Dorpswoning Het Knusse scoort een 8.25 uit 10 op basis van 7 reviews.