Tijdelijk €25 aanbetaling

Vogelenzang

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Vogelenzang voor je op een rij gezet:

2.1OnvoldoendeScore uit 24 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Vogelenzang

• 2Marieke30-12-2022

Laatste keer

De omgeving is prachtig en vuurwerk heel ver weg. Dat was voor onze hondjes belangrijk Maar het huisje is vies en vochtig. Ondergoed van vorige bezoekers onder het bed. Geen stofzuiger alleen een bezem. Bij aangeven een kind met astma te hebben kregen we een stofzuiger. Water loopt van de ramen af. Douchen is bijna niet te doen. Hele badkamer is zeiknat. Geen scherm of gordijn. Servies is vies en oud. Koud in de nachten en geen extra dekens oid. Prijs is schandalig hoog voor dit huisje.

• 1Eetgelegenheden
  • 1Nina23-08-2021

Hier moet je NIET heen gaan.

Wat een verschrikkelijke ervaring. Huisjes waren harstikke vies en het stonk er verschrikkelijk. Eigenaar mag zelf wel eens op vakantie gaan want die was niet te genieten, hele onaardige man. Geen buitenverlichting en geen lekkere zitjes voor buiten. Huis zat vol met beestjes en dode muggen op het plafond. Meneer dreigde zelfs om de politie te bellen wegens overlast. Muziek ging netjes zachter toen dat werd gevraagd dus geen reden om de politie te bellen. Zeker geen aanrader, alleen als je van een chagrijnige eigenaar houdt en vieze muffige huisjes.

• 3Ria21-10-2018

Jammer voor de omgeving maar nooit meer

Oud en versleten bovendien erg smerig. Bv het rolgordijn boven het aanrecht en gasstel daar kun je het vet zo van afscheppen. De douche toilet heeft vieze zwarte voegen als je gedoucht hebt sta je tot aan de toiletpot tot je enkels in het water. De slaapkamer stonk ongelovelijk naar smerig zweet de bedden waren 100 jaar oud. In de woonkamer/ keuken hangen 2 tl lampen, loop niet op blote voeten want je blijft vast plakken. Een gaskachel en een geiser in het kleine kamer/keukentje We zijn eerst maar een fles bleek gaan kopen om alles te ontsmetten geen bord of kopje gebruikt we gruwden ervan maar wegwerpspullen gekocht . De winkel frituur zwembad winkeltje enz waar je gebruik van zou kunnen maken eventueel tegen betaling vergeet het maar alles was gesloten. Het ie een versleten bende waar vooral arbeidsmigraten gebruik van maken. Erg jammer de omgeving is geweldig om wandelend en fietsend te verkennen. Wij zijn zelfs vroeger vertrokken

• 9Anthony25-08-2018

Very calm and very comfortable camping

The camping was easy to find. The owner is very kind and offers a very good service quality. The accomodation is very comfortable with every kind of comfort you can hope in a camping. It was very clean and very functional. We liked it a lot!

• 10Onderkomen
  • 10Carla12-08-2018

Gezellig park. Leuke beheerders. Leuke huisjes.

We hebben weer heerlijk genoten. We hadden een luxe 6 persoons huisje. We zijn 2 weken geweest met die warme dagen. Volgend jaar komen we weer.

• 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Mevr. V.d. Veen14-08-2017

Veel rust en natuurschoon.

Huisje was net gerenoveerd. Super. We herkennen ons niet in de slechte beoordeling. Er was geen balie maar een beheerderswoning. Het was bekend dat we niet konden pinnen. We hadden een lamp kapot, die werd direct gemaakt. Het park bestaat uit 22 huisjes die allemaal vrij staan. Voldoende ruimte om de huisjes en ze liggen in een schitterende de natuur. We komen zeer zeker terug.

• 9Onderkomen
  • 3Alex Katuin07-08-2017

Nooit weer

Smerig. Douche vol schimmel, bank vol chips, vloer plakt en dat voor €50,- schoonmaakkosten Geen pinautomaat terwijl er bij de balie pinnen ja graag staat Oudbollig gordijnen hangen 20 cm van de grond en hebben verschillende lengtes Buitendeuren sluiten niet goed. Qua omgeving is het net een asielzoekerscentrum Kortom veel te duur na de prijs

• 6Eetgelegenheden
  • 6Els18-03-2017

Mooie ligging, maar huisje is aan vernieuwing toe

Een fijn park met een super mooie ligging en erg vriendelijke ontvangst. Toen we lakens vergeten waren hebben we gratis een lakenpakket mogen gebruiken. Je loopt zo vanuit het park naar een bijzonder mooi natuurgebied. Alleen het huisje waar wij verbleven was sterk verouderd. Schimmel in de douche, erg veel vocht in het huisje, kraan kwam haast geen water uit en de TL verlichting was niet echt onze smaak (smaken verschillen natuurlijk).

• 6Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 8Leo Barth12-08-2016

Gezellig Bungalowpark

Een gezellig bungalowpark. De service van de beheerders is perfect. Leuk huisje midden in het bos.Wij gaan volgend jaar zeer weer naar dit park .

• 8Petra van de braak05-02-2016

Gezellig gemoedelijk echt brabant

Dat ze midden in de natuur zitten , veel rust en ruimte midden in het bos.

Vakantiepark Vogelenzang info

• CafeBeschikbaar (1)