Camping Mini-camping Hoeve Heikant

85 reviews over Camping Mini-camping Hoeve Heikant

• 2019
    9Jolie en Melle30-07-2019

Geweldig!

Het is er altijd leuk en gezellig! Er is altijd wat te doen zoals: spelen, paardrijden, kampvuur, marshmallows met koekjes, kletsen met boer chris en natuurlijk de dagelijkse ronde met de paardenkarretje. En iedere ochtend wakker worden met verse broodjes van de bakker.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    1Rik van Duin22-07-2018

Pas op voor je borg

Erg fijn verblijf.

Maar wat betreft de borg is het helemaal zaad. Moesten het contant betalen en we zouden het terug krijgen op onze rekening na 1 dag.

Dus een dag later krijgen wij bericht dat wij onze borg niet meer zouden terug krijgen want de tafel buiten had een brand gat. Dit was heel raar voor ons want de dag daarvoor had deze vrouw onze tafel al schoongemaakt en gecontroleerd en niks tegen ons er over gezegd. Ze wist ook binnen 1 dag dat de kosten voor het brandgat 109€ zou kosten. Erg vervelend! En diep terleurgesteld. Ik zal hier nooit meer heen gaan want geld afpakken van jongeren op deze manier vind ik heel smerig.

• 5Staat v/h sanitair

Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-08-2018

Beste Rik, dank voor je bericht en fijn te lezen dat het verblijf bij ons erg goed is. Borg is inderdaad bedoeld om schade te kunnen verrekenen. Dat is ook met jullie borg gebeurd met foto's als bewijs en de aankoopbon van de nieuwe tafel. Jammer om te lezen dat je hier niet met een volwassen manier kunt omgaan. Dank voor jullie komst.

Hoeve Heikant

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Avontuurlijk kamperen met de kinderen15-08-2017

Fantastisch, wij komen zeker terug met de kinderen

De eigenaren waren ontzettend aardig en behulpzaam. De camping wordt netjes bij gehouden, tevens waren de sanitairevoorziening uitstekend en werd ook regelmatig schoongemaak. Voor de kinderen was deze tijd fantastisch, ze hebben zich goed vermaakt. Wij komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de gezellige tijd!

Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-08-2018

Fijn te lezen! Dank voor jullie review en tot ziens.

Hoeve Heikant

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6R van Aperlo12-08-2017

Gemoedelijke maar rumoerige kindercamping

Hulpvaardige eigenaren. Bij aankomst bleek dat wij de verkeerde stekker meehadden er werd direct een juiste aan ons uitgeleend.

De camping bestaat uit een groot langgerekt veld. In het midden staan allerlei speeltoestellen voor de kinderen; schommels, glijbanen, trampoline, kabelbaan, zandheuvel met waterpomp ed.

Verder veel fietsjes, skelters etc. Dit 'wagenpark' heeft zijn beste tijd gehad, lekke banden en ontbrekende trappers e.d.

Ondanks dat het een kleine camping is vond wij het er erg rumoerig. 'S avonds gaat er vaak een kampvuur aan dat gerust tot na 24:00 doorgaat.

'Buren' die tot 's nachts 03:30 voor hun camper zitten.

Ook helpt het niet mee dat er 4 boerderijen verderop een hondenpension zit en er dus ook 's nachts het nodige geblaf en gejank te horen is.

Op onze laatste avond werd nog even het gras van de huur Yurt naast onze vouwwagen gemaaid om 21:30 door de eigenaren. Niet echt een handig tijdstip op een kindercamping.

• 7Staat v/h sanitair

Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-08-2018

Dank voor de review. Het is zeker niet rustig op onze camping zoals we dat ook aankondigen op onze site. Als fietsjes stuk gaan door het gebruik kunnen grote en kleine gasten die achter de poort brengen ter reparatie wanneer het nog niet door ons werd opgemerkt. Voor ouderen die voor hun rust komen is Hoeve Heikant inderdaad geen aanrader in de vakantieperiode als kinderen kamperen hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Lian11-04-2017

Grappige camping

Leuke en vriendelijke mensen en grappige camping. Erg kindvriendelijk met een veel speelmogelijkheden. Wij zijn er 4 dagen geweest, maar het sanitair, wat alleen voor ons was, want er waren geen andere gasten, is in die tijd niet schoongemaakt. Verder hebben we alleen maar genoten, het weer was dan ook fantastisch. Het seizoen is weer begonnen!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 9Fam wortel03-07-2016

Speelparadijs

Ondanks de regen hebben we een super weekend gehad. Mijn zoontje regenkleding aan en laarzen lekker gespeelt alleen maar met slapen en eten in de camper geweest. Ook nog broodjes gebakken boven een kampvuur. Paardje gereden en in de kar die getrokken werd door 2 shetlanders. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Barendse09-06-2016

Feest voor kinderen

Heel leuke camping voor een weekendje. Heel veel skelters en fietsjes, maar ook pony's waar dagelijks mee gereden kan worden. Aardige mensen. Helaas waren er bijna geen andere kinderen in ons weekend, dat was wel jammer. Superweekend gehad. Ook sanitair is netjes en heerlijke douche met veel water zonder muntje of tijd.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10familie klerkx17-05-2016

Wauw!

wat een geweldige camping is dit! ontzettend veel te doen voor de kinderen en als ze van paarden houden moet je hier echt naartoe!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

• 9MB14-08-2015

Een waar kinderparadijs!

Ik denk niet dat er ergens nog een camping is waar zoveel speelgelegenheid is als hier! Op het langwerpige veld met circa 25 plaatsen zijn wel 50 skelters, traptrekkers, fietsjes, etc., een klein kabelbaantje, 2 trampolines, 5 schommels, 4 speeltorens, 4 glijbanen, een zandberg met zandspeelgoed, klautertoestellen en ga zo maar door! Rondom ligt een stenen padje om te skelteren enzo. Kids vervelen zich hier geen moment en alles zit een paar stappen van de tent vandaan, zodat je ze goed in de gaten kunt houden. Verwacht geen strak aangelegd terrein met modern speelgoed, het is meer een gezellige bende! Enig minpuntje: trampolines zijn niet ingegraven. Sanitair is voldoende, maar verwacht geen luxe. Voor baby's niet echt een goede wasgelegenheid. Eigenaren zijn heel makkelijk. Alles kan en alles mag! Ze organiseren spelletjes en dagelijks mag je pony rijden en met karretje achter shetlanders over de camping. En iedere avond kampvuur; ook voor de ouders! Ideaal dus voor kleine kids!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9sabine29-07-2015

super camping!

We komen hier alweer voor het derde jaar. Super!!! Kinderen vermaken zich de hele dag op alle skelters fietsen etc. Ook veel speeltoestellen. Je kunt de kinderen makkelijk in de gaten houden want het is erg overzichtelijk. Ook worden er leuke dingen voor de kinderen georganiseerd. Cakjes versieren! Piraten feest!!! Elke dag wordt op het paard sjonnie de pony gereden. Sanitair is schoon en wordt elke dag schoongemaakt! S'avonds wordt het kampvuur aangestoken. Gezellig met de ouders bij elkaar zitten. Ik zeg een supercamping voor kinderen en ouders!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

6 tips over Camping Mini-camping Hoeve Heikant

• Karen, 21-08-2012

Ook de eigenaren zijn super behulpzaam, zelfs 's avonds om 23.30 toen 1 van onze kids de boel onder had gespuugd, konden we meteen schoon beddengoed krijgen! Kortom, we zullen de komende jaren nog vaker hier te vinden zijn!!! De diverse (spontane) activiteiten, het kampvuur met marsmellows, broodjes of pannenkoeken en natuurlijk het paardje rijden maken dit tot een topcamping!

• M van de Loo, 22-08-2012

Neem niet je mooiste kleren mee en vergeet je zwembroek niet. Want ook zonder zwembadje is met water spelen erg leuk.

• Fam. Teunissen, 16-08-2012

De omgeving biedt leuke uitstapjes. Van de camping krijg je een dikke map te leen met veel tips. Handig!

1 vraag over Camping Mini-camping Hoeve Heikant

• vrijsen, 15-04-2018

lang wekend

hoi is er met pinkstere nog een plaatsje vrij voor n camper groetjes jan en els vrijsen hoogemierde

Camping Mini-camping Hoeve Heikant info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50