4,8

Pas op voor je borg

Rik van Duin,
22-7-2018

Erg fijn verblijf.

Maar wat betreft de borg is het helemaal zaad. Moesten het contant betalen en we zouden het terug krijgen op onze rekening na 1 dag.

Dus een dag later krijgen wij bericht dat wij onze borg niet meer zouden terug krijgen want de tafel buiten had een brand gat. Dit was heel raar voor ons want de dag daarvoor had deze vrouw onze tafel al schoongemaakt en gecontroleerd en niks tegen ons er over gezegd. Ze wist ook binnen 1 dag dat de kosten voor het brandgat 109€ zou kosten. Erg vervelend! En diep terleurgesteld. Ik zal hier nooit meer heen gaan want geld afpakken van jongeren op deze manier vind ik heel smerig.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-8-2018

Beste Rik, dank voor je bericht en fijn te lezen dat het verblijf bij ons erg goed is. Borg is inderdaad bedoeld om schade te kunnen verrekenen. Dat is ook met jullie borg gebeurd met foto's als bewijs en de aankoopbon van de nieuwe tafel. Jammer om te lezen dat je hier niet met een volwassen manier kunt omgaan. Dank voor jullie komst.

Hoeve Heikant

Fantastisch, wij komen zeker terug met de kinderen

Avontuurlijk kamperen met de kinderen,
15-8-2017

De eigenaren waren ontzettend aardig en behulpzaam. De camping wordt netjes bij gehouden, tevens waren de sanitairevoorziening uitstekend en werd ook regelmatig schoongemaak. Voor de kinderen was deze tijd fantastisch, ze hebben zich goed vermaakt. Wij komen zeker nog een keer terug, bedankt voor de gezellige tijd!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-8-2018

Fijn te lezen! Dank voor jullie review en tot ziens.

Hoeve Heikant

Gemoedelijke maar rumoerige kindercamping

R van Aperlo,
12-8-2017

Hulpvaardige eigenaren. Bij aankomst bleek dat wij de verkeerde stekker meehadden er werd direct een juiste aan ons uitgeleend.

De camping bestaat uit een groot langgerekt veld. In het midden staan allerlei speeltoestellen voor de kinderen; schommels, glijbanen, trampoline, kabelbaan, zandheuvel met waterpomp ed.

Verder veel fietsjes, skelters etc. Dit 'wagenpark' heeft zijn beste tijd gehad, lekke banden en ontbrekende trappers e.d.

Ondanks dat het een kleine camping is vond wij het er erg rumoerig. 'S avonds gaat er vaak een kampvuur aan dat gerust tot na 24:00 doorgaat.

'Buren' die tot 's nachts 03:30 voor hun camper zitten.

Ook helpt het niet mee dat er 4 boerderijen verderop een hondenpension zit en er dus ook 's nachts het nodige geblaf en gejank te horen is.

Op onze laatste avond werd nog even het gras van de huur Yurt naast onze vouwwagen gemaaid om 21:30 door de eigenaren. Niet echt een handig tijdstip op een kindercamping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Mascha, Eigenaar/beheerder, 15-8-2018

Dank voor de review. Het is zeker niet rustig op onze camping zoals we dat ook aankondigen op onze site. Als fietsjes stuk gaan door het gebruik kunnen grote en kleine gasten die achter de poort brengen ter reparatie wanneer het nog niet door ons werd opgemerkt. Voor ouderen die voor hun rust komen is Hoeve Heikant inderdaad geen aanrader in de vakantieperiode als kinderen kamperen hier.

Grappige camping

Lian
11-4-2017

Leuke en vriendelijke mensen en grappige camping. Erg kindvriendelijk met een veel speelmogelijkheden. Wij zijn er 4 dagen geweest, maar het sanitair, wat alleen voor ons was, want er waren geen andere gasten, is in die tijd niet schoongemaakt. Verder hebben we alleen maar genoten, het weer was dan ook fantastisch. Het seizoen is weer begonnen!

Gereisd met partner in april 2017

Speelparadijs

Fam wortel
3-7-2016

Ondanks de regen hebben we een super weekend gehad. Mijn zoontje regenkleding aan en laarzen lekker gespeelt alleen maar met slapen en eten in de camper geweest. Ook nog broodjes gebakken boven een kampvuur. Paardje gereden en in de kar die getrokken werd door 2 shetlanders. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Feest voor kinderen

Barendse
9-6-2016

Heel leuke camping voor een weekendje. Heel veel skelters en fietsjes, maar ook pony's waar dagelijks mee gereden kan worden. Aardige mensen. Helaas waren er bijna geen andere kinderen in ons weekend, dat was wel jammer. Superweekend gehad. Ook sanitair is netjes en heerlijke douche met veel water zonder muntje of tijd.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Wauw!

familie klerkx
17-5-2016

wat een geweldige camping is dit! ontzettend veel te doen voor de kinderen en als ze van paarden houden moet je hier echt naartoe!

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Een waar kinderparadijs!

MB
14-8-2015

Ik denk niet dat er ergens nog een camping is waar zoveel speelgelegenheid is als hier! Op het langwerpige veld met circa 25 plaatsen zijn wel 50 skelters, traptrekkers, fietsjes, etc., een klein kabelbaantje, 2 trampolines, 5 schommels, 4 speeltorens, 4 glijbanen, een zandberg met zandspeelgoed, klautertoestellen en ga zo maar door! Rondom ligt een stenen padje om te skelteren enzo. Kids vervelen zich hier geen moment en alles zit een paar stappen van de tent vandaan, zodat je ze goed in de gaten kunt houden. Verwacht geen strak aangelegd terrein met modern speelgoed, het is meer een gezellige bende! Enig minpuntje: trampolines zijn niet ingegraven. Sanitair is voldoende, maar verwacht geen luxe. Voor baby's niet echt een goede wasgelegenheid. Eigenaren zijn heel makkelijk. Alles kan en alles mag! Ze organiseren spelletjes en dagelijks mag je pony rijden en met karretje achter shetlanders over de camping. En iedere avond kampvuur; ook voor de ouders! Ideaal dus voor kleine kids!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

super camping!

sabine
29-7-2015

We komen hier alweer voor het derde jaar. Super!!! Kinderen vermaken zich de hele dag op alle skelters fietsen etc. Ook veel speeltoestellen. Je kunt de kinderen makkelijk in de gaten houden want het is erg overzichtelijk. Ook worden er leuke dingen voor de kinderen georganiseerd. Cakjes versieren! Piraten feest!!! Elke dag wordt op het paard sjonnie de pony gereden. Sanitair is schoon en wordt elke dag schoongemaakt! S'avonds wordt het kampvuur aangestoken. Gezellig met de ouders bij elkaar zitten. Ik zeg een supercamping voor kinderen en ouders!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super leuke kindercamping

Harkema
29-7-2015

Vorig jaar via zoover voor het eerst naar deze camping we zouden 2 nachten blijven maar het werden er 6 uiteindelijk kinderen konden echt mooi spelen met speeltoestellen, fietsjes,skelters zelf pappa kon zijn lol op zoontje in de aanhangwagen achter de skelter.wat een pret.de camping is mooi overzichtelijk en je kun je kinderen over zien dus vanuit je luie stoel mooi in de gaten houden. echt vakantie !Dit jaar geboekt voor 2 weken zoontje heeft zich nog geen dag verveelt, hij wil de camping bijna niet af als we even boodschapje moesten doen.ook komt de plaatselijke Bakker elke morgen met verse broodjes .wat de andere zegen op zoover is echt waar ik heb niks waar mijn mening anders over is een top kindercamping Wij komen volgend jaar weer bij boer Chris .

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-camping Hoeve Heikant in Lage Mierde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-camping Hoeve Heikant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.