Pension Cafe 't Tolhuys

8,8

2 reviews over Pension Cafe 't Tolhuys in het Nederlands

Jannie van Beek,
4-8-2018

De gastvrijheid was geweldig. Lieve leuke gastvrouwen, moeder en dochter.

We hebben heerlijk geluncht.

De sfeer was goed en gezellig, restaurant is schoon en ziet er verzorgd en vooral erg gezellig uit.

Ze hebben een leuk concept op vrijdag, zaterdag en zondag; “Eet je mee”.

Ga zo door!!

prima arbeiders pension

Verkuick jc
3-11-2009

als klant van het pension mag je in het restaurant voor 8,50 euro een dagschotel eten voortreffelijk eten en eens geen friet

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Cafe 't Tolhuys in Klundert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Cafe 't Tolhuys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.