Camping Van Loons Hoekske

Meer camping info
Tonen op kaart

21 reviews over Camping Van Loons Hoekske

• 9Marjolein Krul25-06-2014

Prettige kleine camping op een toplocatie

Het is een prettige kleine camping met fantastisch uitzicht op de koeien en zeer handig gelegen vlakbij de efteling en de loonse en drunense duinen. ( Je zit er aan de fietsknooppuntenroutes door de loonse en drunense duinen. Er is een leuk klein cavia en konijnen veldje/hok waar de kinderen met ze mogen spelen en knuffelen. Ook mogen de kinderen op de ezeltjes rijden en is er een grote zandberg om in te spelen. Voor de ouders is er de rust en de mooie natuur.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

6 tips over Camping Van Loons Hoekske

• Doevendans, 25-06-2014

Hou het losjes, maak het niet te strak. Voor Eftelinggangers 'n héél goede plek!

• Marjolein Krul, 25-06-2014

op fietsafstand van de efteling! geen nare parkeerperikelen daar dus

• vanloonshoekske, 24-05-2014

Onze minicamping ligt op de biologische boerderij. U heeft een prachtig uitzicht over de bossen, de weide met de keoien en de ezeltjes. Ervaar het boerenleven met ons! Wij vinden het leuk u het reilen en zijlen van onze melkveehouderij mee te laten maken. Misschien ziet u wel een kalfje geboren worden! Voor de kinderen zijn speelgoed en knuffeldieren aanwezig. Ons bedrijf grenst aan de Loonse- en Drunense duinen, en ligt 3 km van de Efteling. Ook hebben wij een carava en logeerzolder te huur.

0 vragen over Camping Van Loons Hoekske

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50