Camping Van Loons Hoekske

Tonen op kaart

21 reviews over Camping Van Loons Hoekske

• 2017
    8Roy Reuser18-04-2017

Fantastisch met alle dieren en gastvrijheid!

Leuke, kleinschalige boerderij waar alles goed verzorgt is. we hebben heel leuk paasweekend gehad ondanks dat het fris weer was!

Voor de kleine kids, genoeg vermaak: koeien melken, ezel rijden, etc...

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• Oude reviews

9MaJoDex08-04-2016

heerlijk onthaasten op de boerderij !

goede nette grasplaatsen & schoon sanitair rust maar ook gezellig aanspraak met andere kampeerders en ook met de boer en boerin. Gewoon lekker.....

Gereisd met partner in april 2015

• 8Steven van der Heide27-03-2016

Ook met een vroeg Pasen absoluut een aanrader

We kozen voor Van Loons Hoekske vanwege de perfecte ligging ten opzichte van de Efteling en het charmante karakter van een boerencamping. Ondanks dat Pasen dit jaar vroeg viel en we één nacht zelfs nog wat vorst hadden, is het erg goed bevallen. Op eerste paasdag werden we zelf getrakteerd op vier gekookte eitjes.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8Nelie van Hulten19-07-2015

Zeer gastvrij

De boerencamping is prachtig gelegen aan de rand van de prachtige Loonse en Drunense Duinen en vlakbij de Efteling. Vanaf je ruime, rustige kampeerplaats kijk je uit over de weilanden met koeien, ganzen en andere dieren. De koeien kunnen zelfstandig de stal in en uit lopen. De boer en de boerin zijn beiden zeer gastvrij en vriendelijk. Veel is in overleg mogelijk. Wil je de boer graag helpen? Dat kan. Voor kinderen is er allerlei buitenspeelgoed en een heuse zandberg waarin ze mogen spelen en graven. Met de boerin mogen ze op de ezeltjes rijden en hen voeren. Ook mogen ze bij de koeien, kalfjes, cavia's, konijnen en poesjes. En Sproet, de hond, brengt de bal die je gooit razend snel en graag weer bij je terug. Onder een overkapping staan lange tafels met krukken en de krant ligt er voor je klaar. Een fijne plek voor als het regent of de zon te warm is. Het sanitair is schoon en er is altijd heet water zonder muntjesgedoe.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 8kim hulzentop06-11-2014

fijne kleine boerencamping

Heel kindvriendelijk! Voor kinderen is er veel ervaring op te doen rond alles wat met de boerderij te maken heeft!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Tone Hermans03-11-2014

Sfeer en rust!

Deze camping is ideaal als je graag even ontspant en geniet van de natuur. De camping is vlakbij een natuurgebied en je hebt zicht op de wie van de koeien. Ook is deze camping dichtbij de Efteling.

Over de uitbaters van de camping niets als goed, ze staan steeds klaar als er iets is en ze organiseren toffe activiteiten zoals een kampvuur! Ook kan je bij de koeien en de andere dieren gaan kijken!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2014

• 9dominiek en johan27-06-2014

Super vriendelijke en betrokken ontvangst!

Een leuke, gezellige plaats om te vertoeven! Super vriendelijke mensen. Je krijgt de kans om het boerderijleven even van dichtbij te bekijken. Rustig. Dicht bij de Efteling. Kindvriendelijk. Ritje met de ezel maken. Proper. Een aanrader van formaat!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8htenten26-06-2014

geweldige camping

rustig gelegen boerencamping waar de kinderen heerlijk buiten spelen . als je geluk hebt kun je de geboorte van een kalfje meemaken. De Fam is erg gast vrij en organiseren BBQ of Kampvuur . Elke avond kunnen de kinderen even met de ezels wandelen, De loonse duinen zijn mooi om in te wandelen .

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

• 8Mariska25-06-2014

Puur genieten!

Bij de boer thuis, zo voelt deze camping! Tussen de weilanden zie je de koeien vanaf je stoel lekker grazen. De kinderen vrij op het veld met al het speelgoed wat vrij ter beschikking staat of knuffelend en wandelend met de lieve ezeltjes! De Efteling ligt op een steenworp afstand. Na een enerverende dag daar, is het heerlijk bijkomen op de camping van Van Loons Hoekske!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Doevendans25-06-2014

Prima plek én gezellig

Probleemloos reserveren (en veranderen), joviale aankomst, meedenkend, fijne zit- en (kinder)speelplekken, met koeien in de wei en kalveren op stal (waar je bij mag), kampvuur mogelijk, organiseren van alles en je krijgt makkelijk contact met mede kampeerders. Onze camper 508 D paste er prima! Echt zoals 'n boerencamping moet wezen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

6 tips over Camping Van Loons Hoekske

• Doevendans, 25-06-2014

Hou het losjes, maak het niet te strak. Voor Eftelinggangers 'n héél goede plek!

• Marjolein Krul, 25-06-2014

op fietsafstand van de efteling! geen nare parkeerperikelen daar dus

• vanloonshoekske, 24-05-2014

Onze minicamping ligt op de biologische boerderij. U heeft een prachtig uitzicht over de bossen, de weide met de keoien en de ezeltjes. Ervaar het boerenleven met ons! Wij vinden het leuk u het reilen en zijlen van onze melkveehouderij mee te laten maken. Misschien ziet u wel een kalfje geboren worden! Voor de kinderen zijn speelgoed en knuffeldieren aanwezig. Ons bedrijf grenst aan de Loonse- en Drunense duinen, en ligt 3 km van de Efteling. Ook hebben wij een carava en logeerzolder te huur.

0 vragen over Camping Van Loons Hoekske

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50