6 tips over Camping Van Loons Hoekske

• Doevendans, 25-06-2014

Hou het losjes, maak het niet te strak. Voor Eftelinggangers 'n héél goede plek!

• Marjolein Krul, 25-06-2014

op fietsafstand van de efteling! geen nare parkeerperikelen daar dus

• vanloonshoekske, 24-05-2014

Onze minicamping ligt op de biologische boerderij. U heeft een prachtig uitzicht over de bossen, de weide met de keoien en de ezeltjes. Ervaar het boerenleven met ons! Wij vinden het leuk u het reilen en zijlen van onze melkveehouderij mee te laten maken. Misschien ziet u wel een kalfje geboren worden! Voor de kinderen zijn speelgoed en knuffeldieren aanwezig. Ons bedrijf grenst aan de Loonse- en Drunense duinen, en ligt 3 km van de Efteling. Ook hebben wij een carava en logeerzolder te huur.

• htenten, 26-06-2014

bezoek aan de Efteling , Lekker wandelen in de duinen. Dierentuin Beekse Bergen ligt dichtbij.

• dominiek en johan, 27-06-2014

Ideaal om te combineren met een uitstap naar de Efteling. Op slecht een paar kilometer van het park en ideaal om er dus een weekend aan te koppelen!

• Nelie van Hulten, 19-07-2015

Kortom een heerlijke plek om te ontspannen voor jong en oud. Wij kunnen het iedereen aanraden.