Camping Van Loons Hoekske

Tonen op kaart

21 reviews over Camping Van Loons Hoekske

• 9Familie Timmer30-09-2019

Grandioos

Erg leuke camping, zeer vriendelijke eigenaren. Je krijgt hier een kijkje in een mooi boeren bedrijf. 15 minuten fietsen van de Efteling.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Roel Kampman22-04-2019

Kamperen zoals kamperen hoort te zijn, super plek

Van loons hoekske, een camping, waar kamperen nog kamperen is. Staanplek met 360 graden koeien view. Kinderen nog echt kunnen spelen. Ideale uitvalsbasis voor een dagje efteling of een mooie fietstocht door loonse en Drunense duinen. Terug op de camping mee kijken met het melken, wandelen met de ezeltjes of gewoon even lekker met een bakkie genieten van het uitzicht. Eigenaren die erg gastvrij zijn en graag een kijkje geven in het boeren leven. Top tijd gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Lindsay & Kevin15-07-2018

Gewoon zalig

Een paradijs voor groot en klein. Onze kinderen 8 en 12 jaar hebben hier de tijd van hun leven beleefd Heel vriendelijke mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Berna04-06-2018

Prima voor paar dagen en voor bijv.bezoek Efteling

Ideaal gelegen vlakbij Efteling. Rustige kleine boerencamping. Kids kunnen spelen met skelters of op berg zand en mogen meehelpen met verzorging ezels of kijken bij t melken. Camping kent geen voorzieningen voor minder validen. Vriendelijke ontvangst en bejegening. Hier en daar wat vervallen indruk: (aantal skelters kapot, verhuurcaravan beslist toe aan vervanging) Verder vond ik 1 toilet wel krap in geval van meer gasten. Een trampoline of bijv schommel etc. zou leuk zijn voor de jongere gasten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Els Peek21-05-2018

Niet meer

Wij waren het pinksterweekend, de kinderen die er waren hebben zich prima vermaakt voor hun was het prima ,wij hebben geen kids meer die mee gaan en vonden het minder ,sanitair was ook minder vonden wij,het is dus een prima canping voor gezinnen met kids maar kom je voor je rust nee.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    10Jelle, Peter en Els17-11-2017

Super topper

Super lieve mensen, onze zoon was in de wolken. Aan animatie geen gebrek, een hoop go-carts, fietsen en ander speelgoed om je buiten goed te vermaken. Maar vooral een hoop leuke en lieve dieren. Poezen, hond, lieve ezels, cavia's en vooral een hoop koeien. Welk kind vind het niet zalig wanneer er een poes op z'n schoot springt om te knuffelen of de hond met een bal komt aanlopen om te spelen. Topper was wel de geboorte van het nieuwe kalfje. Jolêne, Doris, ons zie je zeker terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8Geert van der Heide25-08-2017

Heerlijke boerencamping

Prima boerencamping waar de kinderen zich goed vermaken met de beestjes en het vele aanwezige speelgoed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Familie De Clercq18-08-2017

Zeer leuk!

Zeer aangename ervaring. Goed contact met boer en boerin, vrijblijvend meemaken van het kalven en melken. Kinderen kunnen op het ezeltje rijden, met de gocarts rijden, cavia's voederen. Ook zijn er kleine katjes. Groot plein om te spelen.

Loons bos dichtbij. Efteling op 3 km.

Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Renate12-07-2017

Geweldige camping - dichtbij Efteling en duinen

Efteling een paar minuten fietsen, je zit zo op de Loonse en Drunense duinen. Rustige camping, zeer geschikt voor alle leeftijden. Veel fietspaden en vennetjes waar je kan zwemmen. Blauwe meer een aanrader als het warm weer is. Dorpskern goed aan te fietsen. Koeien melken en lopen met de ezel is geen probleem bij de boer en boerin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Dick en Lia Steenbergen14-05-2017

Leuke camping voor een lang weekend weg.

Eind april hebben wij een lang weekend gebivakkeerd op deze camping in de stacaravan. Deze kleinschalige camping heeft een zeer vriendelijke, behulpzame eigenares. Heerlijke plek vlakbij de Loonse en Drunense Duinen waar volop wandelmogelijkheden zijn. Voor kleine kinderen is het een waar paradijs met veel dieren en speelgoed zoals skelters etc. Ook de boer meehelpen is mogelijk. Jammer dat er een doorgaande weg vlakbij is. Maar dat belet ons niet om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in april 2017

6 tips over Camping Van Loons Hoekske

• Doevendans, 25-06-2014

Hou het losjes, maak het niet te strak. Voor Eftelinggangers 'n héél goede plek!

• Marjolein Krul, 25-06-2014

op fietsafstand van de efteling! geen nare parkeerperikelen daar dus

• vanloonshoekske, 24-05-2014

Onze minicamping ligt op de biologische boerderij. U heeft een prachtig uitzicht over de bossen, de weide met de keoien en de ezeltjes. Ervaar het boerenleven met ons! Wij vinden het leuk u het reilen en zijlen van onze melkveehouderij mee te laten maken. Misschien ziet u wel een kalfje geboren worden! Voor de kinderen zijn speelgoed en knuffeldieren aanwezig. Ons bedrijf grenst aan de Loonse- en Drunense duinen, en ligt 3 km van de Efteling. Ook hebben wij een carava en logeerzolder te huur.

0 vragen over Camping Van Loons Hoekske

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50