Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard

5,6

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen5,0

Omschrijving
Oostappen Vakantiepark Droomgaard in Kaatsheuvel. Verwacht hier geen moderne stacaravans, maar wel een zwembad, speeltuinen, supermarkt en snackbar. Ook kun je een potje midgetgolfen of tennissen. Het personeel is vriendelijk. Goed te combineren met een of meerdere dagen Efteling. Hier sta je met de auto in 6 minuten.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard voor je op een rij gezet:

Laatste review

Ga hier Nooit heen.

Anoniem,
9-12-2018
  • Onderkomen2

Nooit nooit boeken naar dit vakantiepark!!! Er loopt bijna 24/7 politie rond. Er worden regelmatig wapens gevonden. Er word geadviseerd om als vrouw zijnde s avonds niet alleen over het park te lopen. Het park zit vol met gast arbeiders uit oost blok landen. Er word ruim gezopen waardoor er veel opstandjes ontstaan. Wekelijks zijn er vechtpartijen. Ga hier nooit heen en al

helemaal niet met kinderen.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Peuterbad

1330 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

Ga hier Nooit heen.

Anoniem,
9-12-2018
  • Onderkomen2

helemaal niet met kinderen.

Eerste en meteen de laatste keer

Wijnhoven,
26-9-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Rijen met gedateerde verhuur-stacaravans staan er hutje mutje. Weinig ruimte, weinig privacy. Veel Oostblokkers!

Op het kampeerveld staan seizoensplaatsen (met tuintjes) en toerplaatsen door elkaar. Vind ik niet wenselijk. Toerders en seizoensgasten hebben elk andere verwachtingen van de invulling van hun vakantie. En de seizoensgasten eigenen zich nogal wat 'privileges' toe!

Het privesanitair is enorm gedateerd; wordt slecht onderhouden en nog slechter schoongemaakt. We waren getuige van de “schoonmaak” van de prive-sanitair cabines. Binnen 5 minuten(?!) waren 2 units klaar (douche, toilet, wastafel incl. vloer). Er kwam geen emmer water of een dweil aan te pas. Driewerf bah!

Er wordt op deze kinderrijke camping te hard gereden door veel gasten, maar ook door campingpersoneel in busjes/golfkarretjes.

30-40 km/u is geen uitzondering; het valt eerder op, als iemand 5-10 km/u rijdt!

Deze camping krijgt van ons geen tweede kans.

Nooit meer

Kim,
12-9-2018
  • Activiteiten1

Aangekomen bij Droomgaard was het niet zoals verwacht. Het zwembad was niet open op de dagen dat wij er waren (dit was nergens duidelijk aangegeven bij het boeken). De kamer was nog heel vies en het aanrecht plakte aan alle kanten. Gelukkig kwamen wij voor de efteling en niet voor het park zelf. De 2e dag dat wij aan kwamen rijden stonden er zelfs mensen voor een dichte receptie, terwijl duidelijk op hun boekingspapieren stonden inchecken van 15.00 - 20.00 . Na veel rondbellen (dit stond ook nergens duidelijk aangegeven) hebben we toch nog iemand kunnen bereiken die hun konden inchecken. Kort om een heel slecht park!

Bungalow.net

Voor 1 nacht te doen, verder niet.

Bram Dijkhof,
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Ongeveer 80% van de verblijvers zijn geen vakantiegasten maar werkers uit oa Polen, Litouwen, Bulgarije. De uitstraling en sfeer vinden wij grillig. Snachts overlast van dronken schreeuwers, overdag geluid van ronkende auto's waaraan gesleuteld wordt. Her en der staan auto's met mensen en kinderen erin, vermoedelijk illegaal verblijf op camping? Ons 8 jarige voelt de sfeer aan als niet prettig en wilt niet alleen over het terrein lopen. Wij zijn hier alleen voor de Efteling actie en gaan na 1 nacht weer weg. Ik zou hier nooit mijn vakantie willen doorbrengen, voor 1 nachtje wel te doen.

Personeel is vriendelijk en komt op mij over dat zij ook wel moe worden van de zoveelste klacht.

Nooit meer

Marc,
2-9-2018
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Beschrijving nabij efteling, Is met kinderwagen bijna 30 minuten stappen. Grote kinderwagen kan niet door de achteruitgang. Hygiëne in de kleedkamers van het zwembad was slecht. Oudere caravans met eenvoudige bedden. Parkshop niet aanwezig.

mooie week gehad

jeroen,
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

stacaravan was wat verouderd maar hebben het wel naar ons zin gehad. personeel receptie bar en snackbar was zeer vriendelijk. zwembad was inorde goeie toezicht. We hebben gehoord dat oostappen binnenkort over gaat in een andere naam. maar dat weet ik niet zeker. Restaurant was goed goeie bediening. Supermarkt was gesloten maar je kon wel verse broodjes en beleg halen bij de snackbar smorgens goede extra service. gratis midged golf. Kwa prijs kwaliteit wat we hadden kan ik niet zeuren.

Voor ons geen volgende keer meer.

Damen,
25-8-2018
  • Onderkomen4

De stacaravans en het park zelf hebben onderhoud nodig.

Accommodaties zijn erg vochtig , klam en stinken. De matrassen en banken hebben hun beste tijd gehad. Om enigszins lekker te kunnen liggen hebben wij alle dekbedden op het matras gelegd. Daarop het bedlinnen en vervolgens ons zelf meegebrachte beddengoed. De staat van de accommodatie staat wel redelijk in verhouding tot de prijs. Je betaald niet veel dus mag je ook niet te veel verwachten, maar iets meer had wel gemogen. Wij gebruikte de accommodatie alleen voor te slapen verder waren wij hele dagen weg. Van de 7 geboekte nachten hebben wij er 4 gehaald. Volgende keer kiezen wij zeker niet meer voor een Oostappenpark. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we liever wat meer uitgeven voor meer comfort en hygiëne.

Een tip voor als je toch naar Oostappen gaat, neem eigen beddengoed en een flinke hoeveelheid schoonmaakmiddelen mee.

Geen fijne vakantie gehad.

Fam Willemsen,
24-8-2018
  • Activiteiten8

Slechte hygiëne van de caravan.

Hele slechte matrassen. Je lag gewoon op een rij planken.

Slecht onderhoudt van het park.

En de winkel op het park was gesloten waardoor je steeds van het park af moest voor de boodschappen.

Ondanks dat hebben de kinderen zich wel prima vermaakt.

walgelijk oud vies smerig herrie geen toezicht

van vegten,
21-8-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

tja waar zal ik eens beginnen

nooit eerder bij ooststappen geweest maar dacht laat het eens proberen

via een leuke aanbieding net terug van een week daar zijnvan te voren gelezen wat de faciliteiten zijn:

er zou zijn ijssalon,afhaalmaaltijden,,pizza terras bar eetcafe restaurant snackbar maar bij aankomst blijkt dit een groot luchtkasteel

bij inchecken krijg je boekje en sleutel en zoek het maar uit o ja lakens moet je ergens bij een garage halen

nou aankomst kampeer bungalow nou van buiten ziet het er leuk uit maar ja dan de binnen kant

24/7 lijkt het alsof je in een rubber zwembad zit want ja daar is het dak van gemaakt schoenen aanhoudenwant de vloer zijn een paar houtenplaten waar schroeven en spijkers uit steken

bedden tja van raggelhout gemaakt en als je in stapelbed wil klimmen als mager 10 jarig meisje komt bed je tegemoet wc vindt maar een schone overal stront en snachts feestende mensen en geen toezicht dus never nooit mee

Top weekend gehad

Debby,
21-8-2018
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Na alle reviews te hebben gelezen , dacht ik oh waar kom ik terecht !! Maar het is ons echt 100% meegevallen . Wij hadden een keizerhuys mobilhome m051 en dat was een heel leuk huisje voor een weekend , tuurlijk is het allemaal niet ruim , maar er zat een leuke veranda aan . Ik heb wel even een extra doekje over het toilet gehaald en de vorige huurders hadden het afval laten staan , matrassen zagen er heel dun uit , maar wij hebben alle 4 heerlijk geslapen, kinderen vonden het zwembad leuk , wel een erge chloor lucht zeiden ze . Midgetgolf en tennis spullen kun je gratis ophalen bij de receptie en ik vond de dames erg vriendelijk die er werkten. Bediening op het terras duurt een beetje lang , dat is wel jammer . Mooie locatie gelijk aan het bos en bij mijn boeking zaten kaartjes voor de Efteling en dat is vlakbij. Onderhoud kan inderdaad beter , maar wij hebben een top weekend gehad 👍

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.