Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard
6,1

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard voor je op een rij gezet:

1286 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Chantal
13-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Het is een leuk park voor kleine kinderen. Zwembad is overzichtelijk, speeltuin is groot en de mensen letten goed op. Stacaravan is wat verouderd maar alles werkt! Mijn kinderen heb zich ontzettend vermaakt! Voor herhaling vatbaar

super

debby
11-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

weekendje droomgaard voor het 10de jaar

verlede jaar dachten we als het dit jaar weet zo is komen we niet meer terug

maar dit jaar was het weer helemaal top de schoonmaak was vele malen beter

er was ook de springkussen dit keer wat wij wel misten was het treintje

het was heerlijk weer dus lekker genoten va het openlucht zwembad heerlijk

en de snackbar was ook weer open waar het eten overigens niet te eten is

ijsjes daar wel lekker

overigens dus weer een topweekendje gehad en ideaal om een dagje Efteling te doen

• Activiteiten5
  • Onderkomen3

Service is uitstekend! De receptie denkt met je mee. Bedden ronduit slecht, klein (lengte 1.84) lig met je voeten buiten het bed, en matras dun waardoor je op een plank slaapt.

Gewoon goed!

Farida
18-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

Het park is geweldig vooral met kids. Speeltuinen volop. Zwembaden zowel buiten als binnen. Niet ver van de efteling. Top gehad.

Alleen de accomendatie mag wel schoner. Het was wel vies. Moest eerst schoonmaken voor je alles kon gebruiken. Dat was minder. En niet overal Wi-Fi jammer genoeg.

Nooit meer

Natasja
7-6-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Gingen een midweek het zwembad alleen op woensdag open en op vrijdag vanaf 3 maar om 10 uur moesten we al uit onze caravan de snackbar alleen dinsdag open en het restaurant alleen donderdag verder dus weinig te beleven onvriendelijk personeel in de supermarkt die meer tijd had voor haar telefoon!ik kom hier in ieder geval nooit meer terug het weer was super daar is alles mee gezegd

Voor herhaling vatbaar!

Patricia Zuidmeer
4-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prima nette caravan met alles erop en eraan. Leuk binnen en buitenzwembad. Supermarkt voldoende aanbod en horeca was prima.

Vréselijk

Jan
4-6-2018
  • Activiteiten2

NOOIT meer

Wat een vies onverzord park

Wij hadden geen hoge verwachting invb de prijs daar ook naar is.

Maar mieren in de caravan.wc die lek is.het stonk verschrikkelijk.aanrecht plakte aan alle kanten.bedden waaren echt verschrikkelijk hard.kussens zonder vulling.

Zwembad was vies met achterstallig onderhoud

Wij zijn de eerste nacht al naar huis gegaan.(we dachten.we proberen het nog wel)toen bleek de slagboom pas om 5.00 open te gaan.

Dit park verdiend echt de sloopkogel.

Verschrikkelijk.noooooit meer

Nooit maar dan ook nooit meer ellende

Linda
2-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Ronduit slecht

Oud afstans uitgeleefd hok. Alles is kapot en vies. De wc lekt en blijft maar doorlopen het stinkt vreselijk.

Banken die van gekant zitten.

Een mierennest in de kamer

Zwembad is smerig veel achterstallig onderhoud roest. Na 15 min heb je al last van je ogen.

Op loopafstand van de efteling.... 30 min lopen is met een kind geen loopafstand.

Bedden zijn zo hard dat het voelt of je op de grond ligt kussens zit geen vulling in de eerste nacht al om 2 uur wakker.

En we eigenlijk zoiets hadden van bekijk het maar we gaan nu al naar huis.

Wat vervolgens niet mogelijk is omdat de slagboom pas 5 uur open gaat.

En dat voor 140 euro. Boek een leuk hotel heb je het vele malen beter naar je zin.

Dit was echt weggegooid geld

Prima vakantiepark.

Monique
28-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Er is ruim voldoende te beleven op het park voor groot en klein, er had echter wel wat gedaan mogen worden aan de mierenoverlast in de chalet, deze was ook niet echt goed schoongemaakt. Verder was ons verblijf perfect.

fantastisch!echt vakantie! echt genoten!

D.Anoniem
28-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super aardig personeel, meedenken en hartelijk, er miste wat dingen in de caravan (zei nog hoeft niet aangevuld, want wij zijn maar met 2 pers.) maar alles tiptop maken en lamp direct vervangen, stukkende dingen direct vervangen, alles allert (terwijl het echt niet hoefde, maar het was hun eer te na)lief voor kinderen ook, gewoon zoooo genoten, absoluut aanrader!

Openbaar vervoer is top verbinding; wij kwamen uit Meppel, Drenthe en bushalte echt korte loopafstand van het park (receptie zocht busverbindingen nog na, ook op zondag gewoon OV) en trein bijna rechtsstreeks, heel simpel, dorp is dichtbij en om de hoek van park kun je verse aardbeien aan de weg kopen, midget golf is gratis en receptie is lang open, hoorde dat er een stagiere was die perfect engels sprak (dus ook voor anderstalige: GO!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6.05 uit 10 op basis van 1290 reviews.