Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard

• Onderkomen5,7
  • Activiteiten6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard voor je op een rij gezet:

1267 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

Fijn verblijf!

Dimphy, 27-3-2018
  • Onderkomen8

Een fijn park, met voor ons voldoende faciliteiten. Vriendelijk personeel, echt allemaal. De mevrouw van de winkel had zelfs de bakker gebeld om te vragen of hij voor mij voor zondag een taart kon leveren. Lekker eten in het restaurant. Caravan was schoon en ruim. Tafel had iets groter gemogen. Douche was klein maar dat is in een caravan. Wel schoon en de temperatuur van het water was goed te regelen. Wij hebben een fijn weekend gehad.

Prijs/kwaliteit verhouding goed!

Fam. Bos, 26-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Na het lezen van de recensies gingen we met licht angst naar het park. Maar prijs/kwaliteit verhouding is GOED! De caravans mogen wat schoner, het onderhoudt mag wat vaker verricht worden, maar al met al een prima stacaravan op een mooi park! Wij hebben ook gewoon binnen gezeten zonder rare luchtjes en met een perfecte verwarming. De kleinigheidjes die kapot waren werden na melding meteen verholpen. Personeel ook zeer vriendelijk en we werden telkens serieus genomen!

Zeker de mevrouw van de winkel is een leuke dame!

Zwembad binnen was schoon en we hebben ons goed vermaakt met een kind van 5 en van 1 jaar.

Perfect voor een prikkie

Evy,Robin,Talisa,Erik, 23-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Top geregeld!! Voor een spotprijs in een leuke stacaravan met ze 4e. Ziet er schoon uit en p lekker knus! Heerlijk gegeten in het restaurant. De supermarkt is top. Alles wat je nodig heb is aanwezig en de klantvriendelijk verdient een dikke 10!! Bedankt corrie👍

Walgelijk ! Nooit geen Ooststappen meer voor mij

Marja I., 21-2-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Er was helemaal niets goed !! Behalve het mooie weer.

Vieze smerige stacaravan, op een afgelegen plek tussen de vaste medewerkers (grootendeels Pools !!), wilde katten die veelvuldig de caravan in slopen en in de tuin poepte, buitenzwembad is Niet verwarmd maar IJskoud (personeel zei dat we er niet langer dan 15 minuten in moesten blijven), glas in het buitenzwembad, stront in de glijbaan (werd niet schoongemaakt maar dichtgegooid), midgetgolfbaan oud én kapot, personeel achter de receptie die ja en amen zegt en uiteindelijk niets doet, geen reactie op een klachtenformulier, arrogante Robert die beweerd dat je niets hebt gedaan en niet hebt geklaagd (elke dag huilend !! bij de receptie gestaan !!) omdat zijn personeel ook niets doorgeeft, afhaal pizza was beton, springkussen was 3 dagen kapot !!, zodra zoon bal bij de caravan pakte ging de buurvrouw (vaste bewoner/personeel) uit haar dak want ze had er last van (er gebeurde niet eens wat),

Park had héél véél achterstallig onderhoud en was compleet uitgeleefd !!

Stonden heel veel vakantiegangers te klagen bij de receptie, er zijn er ook vele vroegtijdig vertrokken.

Kortom: één grote Horror vakantie !!!!

Je geld NIET waard.

Ga hier niet heen!!

Marlon, 2-11-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

De muf stinkende bungalow zat (zo het bleek na kort onderzoek) onder de schimmel en vochtplekken (plafond, muurlijsten, bed etc.), de vuilnisbak buiten was bij aankomst niet geleegd,

de supermarkt stonk (aanname: bedorven voeding of ook schimmels?) en bakken met te koop aangeboden donuts zaten vol fruitvliegjes.

Het buiten zwembad hoewel dicht, zag eruit alsof het in geen jaren meer was schoongemaakt. Daarnaast veel geluidsoverlast 's nachts, van de aanwezige gastarbeiders.

Er was zelfs een leverancier die ons via een knipoog aangaf dat hij ons succes wenste met de vakantie.

Op bepaalde vragen die wij hem stelde zei hij wijselijk: "ik zeg niets, ik zeg niets". Dit zei ons al genoeg.

Snel even uit eten geweest in Waalwijk, want het restaurant durfden we niet aan. We hadden overigens 's middags alle deuren en ramen opgezet, maar dit hielp nauwelijks tegen de lucht.

Toen we terugkwamen geprobeerd even tv te kijken, maar de lucht was te erg. Dan maar proberen te slapen.

Ik kreeg last van mijn luchtwegen en kon hier 's nachts niet meer van slapen, om 6:30 opgestaan inpakken en naar de receptie. Er was niemand te bereiken voor 10:00 's ochtends (telefonisch of receptie).

I.p.v. zondag dus zaterdag naar de Efteling en diezelfde avond maar naar huis (wow nog nooit zo kunnen genieten van mijn eigen omgeving); weg van dit park.

Na vrijdagmiddag aan te zijn gekomen, waren wij dus genoodzaakt zaterdagochtend weer te vertrekken.

We hebben een klacht ingediend, maar krijgen na 10 dagen eeuwig heen en weer gemail en gebel een weekend of midweek in een van hun parken aangeboden.

Je begrijpt dat wij het risico niet meer willen lopen om onze vakantie te laten verpesten. Daarnaast willen wij onze gezondheid niet gevaar laten lopen.

Zelfs mochten wij geld toe krijgen zouden wij niet meer verblijven in een park van Oostappen, en ZEKER niet in de Droomgaard.

Ga hier niet heen als je ook maar van een klein beetje hygiëne houdt.

P.s. het park hield enkele dagen radiostilte op mijn verzoek het geld terug te storten. Vanmorgen weer gebeld en na nogmaals de foto's en filmpjes te sturen,

heb ik een gedeelte (ong 75%) van mijn geld terug gekregen (minus de bedlinnen en toeristen belasting)....

Dit was niet mijn eis richting hun, daarom ben ik genoodzaakt om toch een review als deze achter te laten.

Daarnaast hoop ik jullie te waarschuwen, maar vooral dat ze iets gaan doen aan hun algehele staat van het park. Zoniet, zal mijns inziens deze keten spoedig haar deuren kunnen sluiten.

Nooit meer!

Veerle, 31-10-2017
  • Onderkomen1

Het park is opzich prima, dichtbij het natuurgebied. Van de faciliteiten op het park geen gebruik gemaakt.

Huisje was extreem slecht! Niet schoon, zwaar verouderd en gewoon weg het geld niet waard!!! Klacht gedaan bij receptie, advies om dit online te doen...2 maal gedaan, geen fatsoendelijke reactie. Echt ontzettend slecht! Ik ga hier dus nooit meer heen!!! Vreselijk.

Zo jammer....

Mayen, 30-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Wij vieren al jaren lang onze vakanties op oostappen prinsenmeer en we hebben daar altijd een top vakantie. Daarom begreep ik nooit de slechte verhalen over oostappen. Tot afgelopen weekend. We wilden graag een ander park van oostappen proberen. Dat werd de droomgaard. Wat een ellende daar. We zijn er een weekend geweest, nou ja. Bijna. We zijn een dag eerder vertrokken. We zaten in een zoem de bij chalet op veld c. Van het inventaris was er niks compleet. En het was een bij elkaar geraapt zooitje. De ijskast had meer weg van de Noordpool. Het was 1 bonk ijs. En wat is het uitzicht vanuit je chalet: een groot groen hek met daarachter chalets waar de Poolse arbeiders in verblijven. Wat een triest gezicht. Ze worden letterlijk in een hok midden op de camping weggezet. Het park zelf was ook triest. Een hoop achterstallig onderhoud. Er werd super hard door auto’s over het park gescheurd. Restaurant was top. Lekker gegeten en niet duur.
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5

1e huisje was door misverstand niet schoon gemaakt.dit huisje was best vies en versleten,c7.2ehuisje schoon genoeg en redelijk geverft. C10.huisje kaal en geen luxe maar alles is er.wel beetje muffig.het eten restorant is kwaliteit friettent maar prima friet en sate en gezellig . Zwembad buiten mijn verwachting schoon en bijna zonder schimmelvlekken of roest ,kalk. Alleen veel teenen pluis kleedkamer... die zouden ze ff x moeten spoelen op een dag.aanblik chaletjes is super goedkoop maar goed... 3nachten voor 200e incl bedde goed mag je niet klagen. K zou er geen week vakantie willen houden ... tenzij nieuwe wat mooiere chalets neer zetten. Polen geen last van gehad.voor een goedkoop weekend weg ist leuk.alles is er incl kidsclubje.matras dun maar door goed gevuld kussen goed geslapen.omg is mooi en leuk. Viel niet tegen het park,huisje door negatieve reacties.prijs kwaliteit was best goed.

Absoluut nooit meer!

Björn, 24-10-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Vol enthousiasme kwamen wij afgelopen vrijdag aan op het park. Even een weekend er tussenuit en met de kleine naar de Efteling. Bij aankomst nog vriendelijk geholpen en een plattegrond met route naar onze caravan. Na het opendoen van de caravandeur was het eerste wat mijn zoon van 4 jaar zei; "papa, het stinkt hier". De caravans zijn enorm gedateerd en stinken enorm naar de nicotine. Het is gewoon echt heel erg smerig! Naast de rooklucht zit er schimmel op de gordijnen, zijn matrassen gescheurd en zitten er oude vieze vlekken in de lakens. Gelukkig hadden we ons eigen beddengoed meegenomen. Bij de receptie van het park vond men het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Er werd niet vreemd opgekeken. Een van de schoonmaakdames heeft nog een doekje door de caravan gehaald en gaf zelfs aan dat alle caravans hetzelfde zijn en dat ze het inmiddels niet meer ruikt en er aan gewend is. Ik zal hier nooit meer naar toe gaan!

Niet voor herhaling vatbaar!

Janine, 23-10-2017
  • Onderkomen4

Het ligt dichtbij de Efteling. Op loopafstand. 20 mn ook met wat grotere kinderen. Veel speeltuintjes. Beddengoed was goed. Bedden waren oke. Inrichting basic.

Park maakt een trieste en ongezellige indruk. Niet uitnodigend. Kregen eerst een verkeerde chalet. 4 personen i.p.v. 6 personen. Werd netjes verholpen. Desalniettemin wel slordig. Want met 3 jonge kinderen wil je bij aankomst kunnen uitpakken. Niet een nieuwe onderkomen regelen.

Onderhoud: matig. Lekkende kraan, ventilator kapot, slecht laminaat. Hygiëne: (zeer) matig. Heel veel stof!! Onze zoon met allergieën had daar zeer veel last van! Op de grond en in de douche bij ventilator. Verder hadden we 22/10 een

integrale controle op het park. Politie, GGD, gemeente en Handhaving. Tja, dat geeft geen gevoel voor ontspanning.

Voor 1 nacht oke, 2 lukt ook nog wel, maar zeker niet langer (voor ons althans). Ben niet van de recensieals, maar wil dit toch graag delen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard scoort een 6.02 uit 10 op basis van 1271 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: