Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard
5,9

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard voor je op een rij gezet:

Bungalow.net

1326 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer

Kim
12-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Aangekomen bij Droomgaard was het niet zoals verwacht. Het zwembad was niet open op de dagen dat wij er waren (dit was nergens duidelijk aangegeven bij het boeken). De kamer was nog heel vies en het aanrecht plakte aan alle kanten. Gelukkig kwamen wij voor de efteling en niet voor het park zelf. De 2e dag dat wij aan kwamen rijden stonden er zelfs mensen voor een dichte receptie, terwijl duidelijk op hun boekingspapieren stonden inchecken van 15.00 - 20.00 . Na veel rondbellen (dit stond ook nergens duidelijk aangegeven) hebben we toch nog iemand kunnen bereiken die hun konden inchecken. Kort om een heel slecht park!

Voor 1 nacht te doen, verder niet.

Bram Dijkhof
9-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Ongeveer 80% van de verblijvers zijn geen vakantiegasten maar werkers uit oa Polen, Litouwen, Bulgarije. De uitstraling en sfeer vinden wij grillig. Snachts overlast van dronken schreeuwers, overdag geluid van ronkende auto's waaraan gesleuteld wordt. Her en der staan auto's met mensen en kinderen erin, vermoedelijk illegaal verblijf op camping? Ons 8 jarige voelt de sfeer aan als niet prettig en wilt niet alleen over het terrein lopen. Wij zijn hier alleen voor de Efteling actie en gaan na 1 nacht weer weg. Ik zou hier nooit mijn vakantie willen doorbrengen, voor 1 nachtje wel te doen.

Personeel is vriendelijk en komt op mij over dat zij ook wel moe worden van de zoveelste klacht.

Nooit meer

Marc
2-9-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Beschrijving nabij efteling, Is met kinderwagen bijna 30 minuten stappen. Grote kinderwagen kan niet door de achteruitgang. Hygiëne in de kleedkamers van het zwembad was slecht. Oudere caravans met eenvoudige bedden. Parkshop niet aanwezig.

mooie week gehad

jeroen
27-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

stacaravan was wat verouderd maar hebben het wel naar ons zin gehad. personeel receptie bar en snackbar was zeer vriendelijk. zwembad was inorde goeie toezicht. We hebben gehoord dat oostappen binnenkort over gaat in een andere naam. maar dat weet ik niet zeker. Restaurant was goed goeie bediening. Supermarkt was gesloten maar je kon wel verse broodjes en beleg halen bij de snackbar smorgens goede extra service. gratis midged golf. Kwa prijs kwaliteit wat we hadden kan ik niet zeuren.

Voor ons geen volgende keer meer.

Damen
25-8-2018
  • Onderkomen4

De stacaravans en het park zelf hebben onderhoud nodig.

Accommodaties zijn erg vochtig , klam en stinken. De matrassen en banken hebben hun beste tijd gehad. Om enigszins lekker te kunnen liggen hebben wij alle dekbedden op het matras gelegd. Daarop het bedlinnen en vervolgens ons zelf meegebrachte beddengoed. De staat van de accommodatie staat wel redelijk in verhouding tot de prijs. Je betaald niet veel dus mag je ook niet te veel verwachten, maar iets meer had wel gemogen. Wij gebruikte de accommodatie alleen voor te slapen verder waren wij hele dagen weg. Van de 7 geboekte nachten hebben wij er 4 gehaald. Volgende keer kiezen wij zeker niet meer voor een Oostappenpark. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat we liever wat meer uitgeven voor meer comfort en hygiëne.

Een tip voor als je toch naar Oostappen gaat, neem eigen beddengoed en een flinke hoeveelheid schoonmaakmiddelen mee.

Geen fijne vakantie gehad.

Fam Willemsen
24-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Slechte hygiëne van de caravan.

Hele slechte matrassen. Je lag gewoon op een rij planken.

Slecht onderhoudt van het park.

En de winkel op het park was gesloten waardoor je steeds van het park af moest voor de boodschappen.

Ondanks dat hebben de kinderen zich wel prima vermaakt.

walgelijk oud vies smerig herrie geen toezicht

van vegten
21-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

tja waar zal ik eens beginnen

nooit eerder bij ooststappen geweest maar dacht laat het eens proberen

via een leuke aanbieding net terug van een week daar zijnvan te voren gelezen wat de faciliteiten zijn:

er zou zijn ijssalon,afhaalmaaltijden,,pizza terras bar eetcafe restaurant snackbar maar bij aankomst blijkt dit een groot luchtkasteel

bij inchecken krijg je boekje en sleutel en zoek het maar uit o ja lakens moet je ergens bij een garage halen

nou aankomst kampeer bungalow nou van buiten ziet het er leuk uit maar ja dan de binnen kant

24/7 lijkt het alsof je in een rubber zwembad zit want ja daar is het dak van gemaakt schoenen aanhoudenwant de vloer zijn een paar houtenplaten waar schroeven en spijkers uit steken

bedden tja van raggelhout gemaakt en als je in stapelbed wil klimmen als mager 10 jarig meisje komt bed je tegemoet wc vindt maar een schone overal stront en snachts feestende mensen en geen toezicht dus never nooit mee

Top weekend gehad

Debby
21-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Na alle reviews te hebben gelezen , dacht ik oh waar kom ik terecht !! Maar het is ons echt 100% meegevallen . Wij hadden een keizerhuys mobilhome m051 en dat was een heel leuk huisje voor een weekend , tuurlijk is het allemaal niet ruim , maar er zat een leuke veranda aan . Ik heb wel even een extra doekje over het toilet gehaald en de vorige huurders hadden het afval laten staan , matrassen zagen er heel dun uit , maar wij hebben alle 4 heerlijk geslapen, kinderen vonden het zwembad leuk , wel een erge chloor lucht zeiden ze . Midgetgolf en tennis spullen kun je gratis ophalen bij de receptie en ik vond de dames erg vriendelijk die er werkten. Bediening op het terras duurt een beetje lang , dat is wel jammer . Mooie locatie gelijk aan het bos en bij mijn boeking zaten kaartjes voor de Efteling en dat is vlakbij. Onderhoud kan inderdaad beter , maar wij hebben een top weekend gehad 👍

Erg leuk vakantiepark voor gezinnen!

Tom M.
20-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Goed: leuk zwembad, aardige medewerkers, mooie omgeving, veel speeltuinen en leuke activiteiten voor kinderen. Op loopafstand van de Efteling en een mooi natuurgebied bos/heide ( met speciale hondenroutes)

Niet goed: Niet alles op inventarislijst was aanwezig in het huis, huis was bij aankomst een beetje vies, moest en daar nog wat stoffen, midgetgolfbaan leuk en gratis, alleen wat verouderd. Animatieteam niet echt zichtbaar in het park.

Lieve mensen, doe je kinderen dit niet aan!

Sylvia
19-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wat een armoe. Personeel (onderbezet) doet zn best maar dat zijn ook maar onderbetaalde wao~ers en scholieren en polen. Maar met de slechte kwaliteit van de huisjes en inboedel valt niet tegenop te werken.

En dan kan er wel hier en daar een goede recentie staan maar de zwarte schimmel onder ons bed spreekt boekdelen om over e rest niet te spreken. Ik heb teveel mensen eerder zien vertrekken. Iedereen sprak er schande van. Wij zijn ook eerder vertrokken. Het is beter voor je gezondheid, je vakantiegevoel en plezier om thuis te blijven.

Lieve mensen, doe je kinderen dit niet aan!

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.