Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

4.9Matig

Nederland, Noord-Brabant, Kaatsheuvel

4.9Matig

• 4.6Activiteiten
  • 4Eetgelegenheden
  • 4.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Oostappen Vakantiepark Droomgaard in Kaatsheuvel. Verwacht hier geen moderne stacaravans, maar wel een zwembad, speeltuinen, supermarkt en snackbar. Ook kun je een potje midgetgolfen of tennissen. Het personeel is vriendelijk. Goed te combineren met een of meerdere dagen Efteling. Hier sta je met de auto in 6 minuten.

1240 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

• 2019
    8Saskia10-06-2019

Prima te doen

Een lang pinkster weekend geboekt via veiling omdat het lekker dicht bij de Efteling ligt. Na alle horror recensies gelezen te hebben viel het ons 100% mee! Wij zaten in een Keysershuys welke netjes en schoon was. Natuurlijk het is en blijft een stacaravan en je betaald ook niet de hoofdprijs maar alles was aanwezig en netjes! Verder is er op het park voor oudere kinderen niet zoveel te doen, behalve het zwembad. Winkeltje is inderdaad dicht, echter liggen er op 10 minuten rijden 3 grote supermarkten dus prima! Wij hebben echt een leuk weekend gehad met een dag Efteling en heerlijk gewandeld met de hond. Op het park zelf niet gegeten, in de omgeving liggen genoeg leuke restaurantjes. Enige puntje van kritiek is dat er ook WiFi zou moeten zijn in de accomodaties in plaats van alleen bij de receptie. Niet onoverkomelijk maar het zou wel fijn zijn. Ik ga hier met een gerust hart nog een keer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 8Ramona Hendriks03-06-2019

Wij wilden eigenlijk nog niet weg!

Wederom genoten! We hadden een fijne caravan (Keyzershuijs mobilehome) die netjes was toen we aankwamen. Onze buren waren allemaal supergezellig en de kinderen hebben zich geweldig geamuseerd.

We hebben genoten van de omgeving. Het dorp was gezellig en de Loonse en Drunense duinen zijn heel mooi om te wandelen.

Het enige minpunt was dat de kleedkamer in het zwembad een vieze vloer had en dat het in het zwembad bloedheet was. Maar dat zijn kleine dingen.

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

• 5Tom van Amelsvoort23-05-2019

Geen enkel goed woord...

Ik moet dit park ernstig ontkennen! Ik ben hier van 17 T/m 19 mei geweest om naar de Efteling te gaan, maar het park (vakantiepark) was te ranzig voor woorden.

Ik las zojuist zelfs dat de FIOD 2 dagen geleden (21 mei) invallen heeft gedaan i.v.m Hygiëne, illegale immigranten, belastingfraude en meer...

Zelfs de chloorwaarde in het zwembad was 2 maal te hoog!

• 3Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 2Familie Hartog10-05-2019

Alles goed uitzoeken voordat je gaat boeken

Zorg dat je, voordat je de vakantie boekt, informeert naar de openingstijden van alle faciliteiten. Wij hadden dit niet gedaan, omdat je er niet van uit gaat dat het zwembad restaurant snackbar etc. Alles was dicht op woensdag na en dan nog beperkt aantal uurtjes open. Dus een dag van onze vakantie. We zijn dan ook eerder vertrokken. Het leek een spook Park. Dooie boel

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 8Fam majoor03-05-2019

We zijn 29 april op Droomgaard geweest voor een midweek wij hebben ons erg vermaakt De kinderen van 6 en 9 en 13 jaar hebben zich lekker uitgeleefd op springkussen En in de speeltuin en zwembad Ze wilde niet weg Verder heb je in de de buurt loonse en Drunense duinen erg mooi om te lopen Wij raden het park zeer aan wij hebben van niemand last gehad weet ook niet waar sommige reactie s vandaan komen wij gaan zeker terug we hebben al geboekt

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 2Koen van Gastel03-05-2019

Nooit meer!

Het vakantie park ziet er op het eerste gezicht erg gezellig en redelijk verzorgd. Maar de accommodaties zijn flink verouderd. Althans het huisje was versleten. Dat men zoiets durft te verhuren... De bedden zijn wel goed. Maar alles is niet echt schoon. De douchedeur ging niet dicht, waardoor er veel water op de vloer liep. De badkamer stond blank... na het douchen. En de druk op het water was dramatisch... Ook de leiding was stuk... De mensen van de receptie waren ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam, daar kan ik en mijn partner Geen kritiek op hebben. Misschien wel een pluim voor hetgeen ze ons moeten voorschieten... Jammer dat ook het zwembad niet veel voorstelde voor grote mensen. En het water uit de douches was Koud... Ik kan dit park echt Niemand aanraden,. Sorry voor het personeel, maar zon uitbater moet dat toch ook zien...

• 3Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

• 3Jeff02-05-2019

Vergane glorie

Stacaravans zijn erg gedateerd en de bedden zijn bedoeld voor mensen kleiner dan 1,75 mtr. Meubilair binnen is niet om een avondje op te zitten en het buitenmeubilair is door het lange buitenstaan op.

Zwembad ruimt heel erg naar chloor en zelfs de badmeesters hebben last van hun ogen. Bad oogt op de foto's groter dan het is. Hygiëne in het zwembad is niet goed. Het is er best smerig en vies.

Midgetgolfbaan is kapot, rot en oud. Moet compleet vervangen worden.

Personeel in de horeca maken heel veel fouten en zijn erg traag. Sommige zijn vriendelijk maar ook een heel aantal zijn dat absoluut niet.

Indien je boodschappen wil kopen kan dat niet op het park. De campingwinkel is namelijk failliet en is dus dicht.

Het entertainment is heeel erg matig en zelfs op sommige dagen helemaal niets.

Kortom... nooit meer.

Positief: Er zijn op diverse plekken speelgelegenhedem.

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 8Marloes01-05-2019

Leuk park , zeker voor het geld wat het kost !

Wij gaan al 3 jaar in de mei vakantie met onze eigen caravan naar de droomgaard . Jammer dat het winkeltje dicht is dit jaar , verder weer een super leuke week gehad !!

• 6Activiteiten

• 8Laura30-04-2019

Gewoon goed

Na het lezen van de vele slechte reviews, kneep ik hem wel een beetje. Maar eenmaal hier, valt het echt heel erg mee! Onze caravan is best ruim en schoon! Alleen de bedden zijn echt bagger, nieuwe matrassen zou een goeie zet zijn! Verder kan je heerlijk en goedkoop eten in het restaurant op het park. Alleen is er niet veel te doen, maar goed plezier moet je toch zelf maken! Al met al dus helemaal niks aan de hand, en zijn we er nu even lekker tussenuit!

• 6Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

• 8Corry Hoogenberk28-04-2019

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hadden de basic Loonse stacaravan, tevens de goedkoopste optie. Waren er een week met Pasen. Begrijpen de negatieve reacties niet. Het is een prima park met uitstekende service en op een prachtige locatie. Bovendien is de prijs een derde!! van wat in deze omgeving te boeken is.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in april 2019

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee