Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

4.9Matig

Nederland, Noord-Brabant, Kaatsheuvel

4.9Matig

• 4.6Activiteiten
  • 4Eetgelegenheden
  • 4.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Oostappen Vakantiepark Droomgaard in Kaatsheuvel. Verwacht hier geen moderne stacaravans, maar wel een zwembad, speeltuinen, supermarkt en snackbar. Ook kun je een potje midgetgolfen of tennissen. Het personeel is vriendelijk. Goed te combineren met een of meerdere dagen Efteling. Hier sta je met de auto in 6 minuten.

1240 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

• 2019
    7Fam B30-07-2019

Heerlijk.

Voordat we hierheen gingen lazen we nogal schokkende recensies maar we hadden het verblijf via veiling op de kop getikt dus met enigszins een naar gevoel gingen we hier naar toe. Eenmaal aangekomen viel alles mee! De stacaravan is redelijk nieuw en een flesje dettol doet altijd wonderen! Er is een buitenbad( enigszins achterstallig onderhoud maar dat mag de pret niet drukken) en het binnenbad is echt mooi. De mensen hier zijn gemoedelijk en vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen! Totaal geen overlast ervaren Oftewel, een fijne vakantie gehad! Dit park verdiend het echt om van hun slechte naam af te komen want dat is niet relevant meer.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 9L Snijders26-07-2019

Super leuke vakantie

Leuke aanbieding met weinig verwachtingen heen gegaan omdat het zo goedkoop was, en echt prima bevallen. Het is in vergelijking met 3 jaar terug wel rustiger, overigens vonden wij dat juist prettig.

Jammer dat de supermarkt dicht is. Als er iets meer onderhoud gedaan word aan de huisjes en de supermarkt is het echt een top park. Wij hebben genoten (Gezin met twee kindjes van 1 en 3 jaar.)

• 7Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 5Fredenmanah21-07-2019

Nooit meer ever, jammer!!!

Slecht park, inderdaad zwembad vol met ghloor zoals YouTube filmpjes dat zeiden. Ogen kleintjes deden zeer en ontstoken na zwemmen. Geen supermarkt open, ook niet vermeld. En pas op voor mensen die werken op het park, want die nemen kinderen mee naar hun huisje op het park waar ze wonen en werken. Pas op voor dit park. Ik heb met mijn kid alleen angst gevoeld en daadwerkelijk rare dingen meegemaakt met kleine. Droomgaard nooit meer.

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 5Ine14-07-2019

Tegenvaller

Vergane glorie, camping bijna leeg, winkel gesloten, sfeerloos

• 5Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 1ankie195304-07-2019

nooit meer

nou het viel heel erg tegen we hadden al een ander verblijf dat we zouden krijgen alles was dicht van maandag tot vrijdag maar dan ook alles he was erg vies maar het ergste was dat het park onder de processierups zat en wij onder de bulten zou ook nooit meer een park van oosstappen nemen ben er klaar mee

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 9Kevin29-06-2019

Top vakantie gehad

Normaal komen we bij de berckt nu is een keertje op droomgaard " echt een top vakantie gehad in een mooie chalet met veranda. Alles netjes en schoon" personeel is echt top. Zwembad buiten is erg lekker met warm weer en het binnen bad is ook een aanrader.

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 7Kitty24-06-2019

Prima voor een weekend of midweek

Geboekt omdat we een dagje naar de Efteling zouden gaan. Pas na boeken en betalen de meest slechte recensies gelezen en met lood in mijn schoenen hier naartoe gegaan. Ik was op alle ongedierte, schimmels enzo voorbereid dus ik had een kast vol schoonmaakartikelen, luchtverfrisser, en eigen beddengoed mee. We stonden zelfs op het punt te annuleren. Dat kon niet, toen maar omgeboekt naar een "luxe" stacaravan, de keizershuys mobilehome. Bij aankomst was er helemaal niks van die slechte recensies te herkennen! Onze stacaravan zag er keurig uit. Geen ongedierte of schimmels te bekennen. Onze veranda had mooi ingeboude verlichting. Niks op aan te merken dus. Op het park zelf wisten we al dat op maandag en dinsdag alles gesloten was. We hebben er dus voor gekozen om een dagje naar openluchtzwembad 't Run te gaan. Echt een aanrader. Dat de supermarkt dicht was vonden we ook geen ramp. De kinderen hebben zich vermaakt, daar gaat het om!

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Sandra23-06-2019

Goed park!

Na alle slechte recensies waren we een beetje bang voor wat komen ging. Het viel ons 100 % mee. Hadden een sta caravan met veranda. Bedden zijn niet voor mij weggelegd, dunne matrassen, maar voor die 2 nachten prima! En wij hadden een koelkast zonder inbouw vriezer, vrienden van ons hadden deze wel. Leuk zwembad. Liep veel personeel. Buiten continu iemand en binnen waren er meerdere. Met regelmaat zag ik dat ze een trekker door het binnenbad heen haalden (van het buitenbad naar het binnenbad) Personeel vriendelijk, begroeten en staan je prima te woord. Supermarkt was gesloten, kregen een bijlage mee met dichtsbijzijnde supermarkten. Prima te doen. Geen ongedierte gezien, geen stof het was netjes. Beddengoed krijg je bij inchecken mee. Achterlaten is voor ons vanzelfsprekend, bezemschoon en de afwas weg werken en vuilniszak legen. En je zit maar 10 minuten van de Efteling. Ik zeg een prima plek voor een weekendje!

• 8Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2Emmely20-06-2019

Voor ons nooit meer

Mooie folder, en website, echter staat dit niet in verhouding tot realiteit. Rustig was t zeker, mooie veranda, prachtige omgeving. Maar het huisje was vies, plakkerig, ( alles plakt) stonk een uur in de wind. Luchten helpt hier niet tegen. Na 2 dgn amper slapen geen rug meer over, en vroegtijdig vakantie afgebroken.

Bij afhalen van beddengoed kwamen we nog meer ongedierte tegen, naast de naaktslakken die we iedere dag binnen hadden.

Zwembad, restaurant en winkel waren door de weeks gesloten;(

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 3Bliss Mommenhof11-06-2019

Neem je luchtbed mee en vermijd het zwembad

Bij een "luxe" stacaravan denk je niet aan een doorgerotte douchecabine, keiharde banken, een 2persoonsmatras van 10 cm wat 20 cm over de bedbodem uitsteekt, een 1persoonsmatras wat pas enigszins beslaapbaar is als je er 2 op elkaar legt, een 30 jaar oude dikkont-TV en een kachel die niet aan wil, toch? Parkbeheer maakte zich om 8 uur in de ochtend niet druk om een kind dat in een koude caravan zat omdat de ontsteking niet werkte, ik moest maar wachten tot de technische dienst om 10 uur openging. Gelukkig wilde de buurman me wél vertellen dat je de kachel ook met een lucifer aan kon krijgen... In het zwembad zat zoveel chloor dat je ogen uit je hoofd brandden en mijn dochter kreeg een nare uitslag, ik heb de hele nacht moeten waken of ze geen koorts kreeg. Toen we in de jacuzzi wilden stappen kwam er iemand op ons af rennen dat we er niet in mochten, er zou stroom op staan. Het werd met een lintje afgezet. Geen toezicht in buitenbad.

• 3Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee