Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

4.9Matig

Nederland, Noord-Brabant, Kaatsheuvel

4.9Matig

• 4.6Activiteiten
  • 4Eetgelegenheden
  • 4.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer vakantiepark info

Oostappen Vakantiepark Droomgaard in Kaatsheuvel. Verwacht hier geen moderne stacaravans, maar wel een zwembad, speeltuinen, supermarkt en snackbar. Ook kun je een potje midgetgolfen of tennissen. Het personeel is vriendelijk. Goed te combineren met een of meerdere dagen Efteling. Hier sta je met de auto in 6 minuten.

1240 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

• 2019
    1Jan11-08-2019

Vies,jeuk allemaal honden haren Nooit meer!

Wij kijken normaal gesproken nooit naar de reviews, maar ik weet het 100% zeker dat ik hier nooooit meer naar toe ga. Onwijs vieze huisjes het is jammer dat ik er geen fotos's er bij kan zetten denk dat jullie echt zullen gaan schrikken, me vriendin heeft nog in haar vakantie tijd nog fatsoenlijk het huisje schoongemaakt heb dit nog nooit meegemaakt Beste mensen Ga hier a.u.b Nooit heen!!! Gun jezelf een echte vakantie ik heb spijt dat ik hier me geld uit heb gegeven aan dit krotte stappen nogmaals nooit meer!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 1Mel09-08-2019

Traumatisch en schandalig is zacht uitgedrukt.

Nog nooit zoiets meegemaakt. Smerig en onmenselijk is nog zacht uitgedrukt. Er is geen EHBO post aanwezig. Beide zwembaden zorgen voor uitslag en pijn in de ogen door een te hoog chloorgehalte. De slaapplekken zijn vies, geen schoon beddengoed en vieze matrassen. De toiletten en douches zijn een broeiput van bacillen. Bij het aanspreken van de eigenaar wordt er hardhandig tegen je geschreeuwd en wordt je niet serieus genomen. Verder is er geen campingwinkel en de AH is 30 min lopen, ook de efteling ligt 30 min lopen van het park. Amper entertainment voor de kinderen, als dit er wel was duurde dit een uurtje en door mensen zonder certificaat. Ziek geworden door het eten in het "restaurant" dat overigens veel te duur was voor wat je kreeg. De cafetaria bakt alles in eeuwenoude olie. De slechte reviews op google en Youtube kloppen. Dit park is nog geen euro waard. Compleet bagger.

• 3Larissa08-08-2019

Slecht en onverzorgd

Slechte camping. Slechte onderhoud. Sanitairs worden slecht/bijna niet schoongemaakt. Je kant nergens je spullen neergeleggen je heb maar 2 kleine haakjes en een 1 plakje boven de wastafel. Alles gaat al vroeg dicht. De zoon van de buren is geslagen door een ander kind op de camping. Dit is al vaker voorgevallen maar wordt niks aan gedaan. Heel erg jammer! Het zwembad was stuk zeggen ze dat die open gaat duurde dat nog 2 dagen. Buiten bad erg koud niet te doen wel met 36 graden maar het bad gaat 19;00 al dicht. Ik raad de camping niet aan. Er moet nog genoeg aan gedaan worden moet er meer mensen op de camping komen.

• 4Onderkomen

• 4Harm06-08-2019

Leuke omgeving/ dingen buiten het park

Gedateerd park, personeel ( veel buitenlandse medewerkers) Horeca gedeelte is een lachertje. (Eten is leuk voor iemand die ziek wil worden) Receptiemedewerkers zwaar respect voor. Het gezeik wat zij krijgen gedurende de week is niet te doen. (Fout ligt bij directie) Zwembadwater (binnengedeelte) teveel chloor. Dit is al langer een probleem. (Niet veilig voor medewerkers en gasten die zwemmen/werken) Gasten die op het park verblijven hebben weinig respect voor elkaar.

Park is erg gedateerd, zelf poetsen is een aanrader.

Animatie programma is leuk voor de jeugd maar niet voor 15+ Supermarkt is gesloten ivm faillissement. Maar in Kaatsheuvel/waalwijk genoeg aanbod.

Goede prijs/ kwaliteit verhouding: je betaald er weinig voor, je krijgt ook weinig.

B plekken zijn prima, zolang je maar niet onder bomen staat. Voorkeursplekken kun je uitkiezen maar wordt toch niet naar gekeken omdat de plek toch buiten gebruik is.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

• 2Ilona05-08-2019

Niet doen!

Sterk verouderd park, vergane glorie. Website geeft een totaal ander beeld. Parkwinkel gesloten, zwemwater met ongezonde hoge concentratie chloor. Wij zijn eerder vertrokken dan gepland en hebben onze vakantie op een ander adres voortgezet.

• 4Activiteiten

• 3Gerda03-08-2019

Nooit meer!

Ongezellig, slecht onderhouden en vies park!! Ga hier niet naartoe als je een onbezorgde vakantie wilt hebben. Wij zijn veel vakantieparken gewend en ik klaag eigenlijk nooit, maar dit park was echt vreselijk. Jammer, want het heeft potentie.... Maar dan moeten ze wel flink aan de slag met onderhoud, sfeer aanbrengen, mensen aanspreken op asociaal gedrag (geluidsoverlast) en álles grondig schoonmaken.

• 3Activiteiten
    • 2Onderkomen

• 2Nikita02-08-2019

Levensgevaarlijk park

Levens gevaarlijk park een lamp ging stuk in het water word niet opgeruimd, kinderen zwemmen gewoon door het glas. buiten op weg naar het zwembad lag ook glas op de grond door meerdere mensen klachten ingediend hier over ze wilde het niet opruimen van het park na 3 dagen maar zelf opgeruimd. er word weinig voor de kinderen gedaan. het personeel staat meer met elkaar te borrelen en kletsen dan dat ze wat doen gezin van 7 man zat te wachten op hun eten hadden al besteld na 3 kwartier word ineens gemeld helaas onze keuken is gesloten. meer dan 10 kinderen ziek van het zwemmen in het zwembadwater! Alles aan dit park is stuk en in verval de caravans zijn smerig sigaret gaten in de wasbak zelfs de gewassen lakens zaten vlekken in er zitten gaten in putten waar je kind in kan vallen of zich kan bezeren elektrische kabels hangen los nog maals levensgevaarlijk voor kinderen!

• 2fam01-08-2019

Nooooit meer! Ga hier niet heen!

De website van de camping is misleidend. Het lijkt een mooie gezellige camping, maar het wordt slecht onderhouden, slecht schoongemaakt, de sfeer is slecht en de supermarkt en binnenzwembad was gesloten. We hebben veel spijt dat we naar deze camping zijn gegaan.

• 6Annemarie Klein Nagelvoort01-08-2019

Dikke onvoldoende!

De ligging is mooi, vriendelijk personeel, heel leuk zwembad, maar verder een sterk verouderd en gedateerd park. Onderhoud stacaravans is dramatisch, hygiëne onvoldoende. Een gedeelte van t park is helemaal omheind met hekkens. Hier wonen met name buitenlandse seizoensmedewerkers. t komt over als een soort strafkamp. Heel jammer, want als er wat meer aandacht en onderhoud aan besteed zou worden was t een geweldig park. Wij gaan er in ieder geval niet meer heen.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5D. Theunissen01-08-2019

Is te doen

Leuke camping Te weinig ervaren werknemers Niet echt behulpzaam Maar de het huisje opzicht wel goed Geen supermarkt op het park maar eerste beste supermafkt is op 5 min rijden hier vandaan

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee