127 tips over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

• Helen, 08-05-2014 Rapporteren

Op loopafstand van de Efteling. Zijn in Waalwijk geweest, leuk en groot winkelcentrum (ook groot deel overdekt) en daar ook ergens wezen bowlen omdat het slecht weer was die middag.

• mk, 04-05-2012 Rapporteren

In de buurt van het park zijn ook een heleboel leuke restaurants ,en een grote manege

• Jan, 02-06-2014 Rapporteren

Op korte afstand leuk restaurant "Duinlust" en "Het genieten" met mooie speeltuin.

• v.d Berg, 16-06-2014 Rapporteren

als je een dagje naar de efteling gaat is dit een goed adresje in de buurt van de efteling(5 min met de auto)

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) voor je op een rij gezet:

• brenda de Vries, 18-05-2014 Rapporteren

Efteling is om de hoek, dat biedt perspectief..

• mct, 28-04-2014 Rapporteren

Naar de Efteling: lopen (15 min.) of binnendoor rijden (5 min.)

• Fam. Allaham, 22-04-2014 Rapporteren

Efteling. Lunense Duinen. kasteel Ammerzonen

• Goudswaard, 28-04-2014 Rapporteren

Couwenberg Comforthome prima aan te bevelen

• Yvonne, 23-06-2014 Rapporteren

Lopen naar de Efteling is ongeveer 2km, geen bus bij het park. Dus eigen vervoer(voor de niet wandelaars) IS gewenst. Of een fiets huren.

• Jan Kruse, 12-04-2012 Rapporteren

Je kunt pas om 15.00 uur de sleutel ophalen. Wij waren echter al voor 11.00 uur op het park en hebben de auto bij de caravan gezet en zijn toen gaan fietsen. Tegen 16.00 uur kwamen we weer bij het park en zagen inderdaad een lange rij wachtende auto's om het park op te gaan. Dus ga gewoon wat eerder, doe wat leuks in de omgeving en ga pas later op de sleutel ophalen. Je vermijdt dan in ieder geval de file om het terrein op te komen.

• ml-mortel, 22-10-2013 Rapporteren

vergeet de loonse en drunense duinen niet, de drie linden, heusden en de efteling

• petra, 10-01-2014 Rapporteren

als je via vakantieveilingen boekt en je wilt het annuleren...doe het dan schriftelijk om zo een hoop gezeur te besparen...zij gaan er van uit dat iedereen dat maar weet. Dus dat is mijn tip!

• Patrick, 16-07-2012 Rapporteren

Ideale ligging voor een bezoek aan de Efteling. Via de achterpoort op de camping loop je zo het bos in, waar je heerlijk de hond kan uitlaten bij een meertje.

• sweety, 17-07-2012 Rapporteren

Aangezien de horeca 10x niets is daar (alhoewel de kids een keer friet gehaald hebben dat wel te eten was), maar je moet neit zelf daar eten. Er is een steengrill restaurant op nog geen 5 min van het park vandaan dit is geweldig zeer goed eten, heel schoon en netjes en voor 16.50 per persoon kan je daar onbeperkt steengrillen heerlijk! Ze vertelde ook dat veel mensen van droomgaard naar hun toe kwamen voor de horeca omdat het daar veel schoner is. Het park was wel mooi veel bossen

• lisa, 13-07-2012 Rapporteren

Nooit heen gaan!!! Zeer jong en slecht personeel!

• anja, 27-10-2013 Rapporteren

Een aanrader om naar het schoenen museum te gaan in Waalwijk

• H Bakker, 06-07-2012 Rapporteren

Doe hier een investering dan kan het een top camping zijn .(vakantie park)

• am, 05-10-2013 Rapporteren

Chalet Zoem de bij is prima. Wanneer je een boswandeling met de kinderwagen maakt, kun je aan de achterkant op de bel drukken, zodat iemand het hek voor jou komt openen. (Personeel v.d. receptie reageert niet vriendelijk, maar de man die het hek opent maakt dat weer goed, die is reuze vriendelijk)

• verkeersleidet, 17-08-2013 Rapporteren

Bij vvv is speurtocht te koop op drunense heide

• Edo, 31-05-2012 Rapporteren

Als je achter het terrein verlaat, loop je zo het natuurgebied de Loonse en Drunense Duinen in . Daar kun je uren en uren wandelen.

• verkeersleidet, 17-08-2013 Rapporteren

Ah in kaatsheuvel is zeven dagen per week open

• Sandra de Graaf, 12-11-2011 Rapporteren

De efteling is zeker de moeite waard. Verder zijn we bij Kamp Vught geweest wat erg indrukwekkend was zeker een aanrader. De loonse en drunense duinen kun je lekker wandelen en is prachtig stuk natuur.

• Marjo, 17-06-2013 Rapporteren

De Loonse en druinse duinen zijn erg leuk. Er zit ook een leuk terras/restaurant de roeselseberg aan de voet van de duin. Het is kind vriendelijke en als jij nog lekker eet dan kunnen de kinderen de berg nog op en af rennen. Het zit ook vlak bij de efteling.

• Familie Verhoeven, 26-07-2013 Rapporteren

Buiten het park linksop, kom je een klein overdekt winkelcentrum tegen met de Jumbo, action, Hema, bakkerij Bart , mitra, frituur enz. Hier deden wij onze boodschappen . En van andere parkgenoten gehoord, rechtsop kom je bij de c1000. Alle voordeliger dan het winkeltje op de markt.

• Mensch - Van Clemen, 08-09-2013 Rapporteren

je kan via camping wandelen naar efteling.

• sandra, 24-08-2013 Rapporteren

Wandeling naar de loonse en drunense duinen is erg leuk!

• Ursula Rodenburg, 17-08-2013 Rapporteren

je kunt er leuk fietsen,de efteling zit om de hoek jammer dat je via het park geen kaartjes met korting kan krijgen.De omgeving is erg leuk veel winkels in de buurt.

• I., 18-08-2013 Rapporteren

Ozze uitstap naar de Efteling (te voet vanaf het park droomgaard) was zeer leuk. Ik raad zeker de Couwenberg accommodatie aan, deze zijn volgens mij wel de beste op het park qua ligging en uitzicht.

• Robert, 14-04-2014 Rapporteren

Prima locatie omvan hieruit naar de Efteling te gaan 5 minuutjes rijden. Je kunt lopen.. maar na hele dag efteling vond ik dat teveel van het goede en was na afloop blij dat ik met de auto was gegaan :)

• Gino Delaey, 21-04-2014 Rapporteren

De ligging is ideaal als je naar de Efteling wilt gaan! Wij zijn 2 dagen te voet naar de Efteling gegaan (ongeveer 15 à 20 min. stappen), spaart ons ook weer parking uit!! De volgende keer dat we naar de Efteling gaan, boeken we zeker terug bij Droomgaard!!

• Betty, 24-06-2013 Rapporteren

Dagje uit naar de Efteling en Safaripark Beekse Bergen. Loon op Zand, Wok of King, vriendelijk personeel en lekker eten. Ook bij Aspendos pizzeria en grillroom hebben we lekker gegeten en was het personeel was heel vriendelijk.

• D.H. Boer, 13-02-2013 Rapporteren

Een dagje naar de attractiepark De Efteling, zeker een aanrader!

• van klaveren, 27-07-2013 Rapporteren

supermarkt op het terrein is tot 19.00 open, maar in de buurt (ong. 10 minuten rijden) zijn AH, C1000, Emte en Jumbo te bezoeken. Groot animal center in de buurt waar echt superveel te kopen is voor allerlei huisdieren. Tevens dierenarts aanwezig. Efteling Klimbos Loonse duinen erg mooi. Tevens is daar een loslooproute voor honden, (incl. zwemmeertje)

• Kevin, 27-07-2013 Rapporteren

Ga met de auto of neem fietsen mee, anders is er vrij weinig te doen.

• arno_christa, 02-11-2012 Rapporteren

Bezoekje aan de efteling. En neem je eigen kussen mee voor een goede nachtrust.

• Johan, 24-10-2012 Rapporteren

Op de fiets is alles snel (binnen 10 min.) en makkelijk te bereiken: de Efteling, Albert Heijn en Loonse en Drunense Duinen.

• joke zwaan, 27-10-2012 Rapporteren

activiteiten waren gratis bij veel parken moet je nog betalen voor bepaalde dingen er was een mooie winkel bij veel keus

• fam.schopping, 09-05-2013 Rapporteren

vlakbij de efteling en winkels zijn ook niet ver

• Boyd, 10-05-2013 Rapporteren

Redelijke Camping voor een korte week of weekend om naar de Efteling te gaan, maar ga er niet eten in het restaurant of de frituur.

• Familie Van der Vaart, 12-05-2013 Rapporteren

Jit Sing (Chinees restaurant) heeft op zaterdag en zondag een uitgebreid lopend buffet voor €11,50. Gelegen in Kaatsheuvel op zo'n 5 minuten rijden/15 minuten lopen. Via de achteruitgang is de Efteling lopend binnen 20 minuten te bereiken (gelopen met 2 volwassenen, 8-jarige en 2-jarige in buggy). Prima te doen!

• hostelecht, 03-05-2013 Rapporteren

Rij eens naar bosch en duin in Udenhout. Lekker spelen in de grootste zandbak van Nederland.

• Johnny, 18-04-2013 Rapporteren

Kom op tijd om in te checken, hier kan namelijk nog al eens veel tijd in gaan zitten.

• celia marques, 08-04-2013 Rapporteren

In de winter kunnen de accomodaties erg koud zijn. Advies om een met CV te nemen

• Maik, 17-11-2012 Rapporteren

Efteling, Beekse Bergen en een hele goede chinees om de hoek!

• Pool, 27-10-2012 Rapporteren

Dagje Efteling of Beekse Bergen en eten in Sprang Capelle bij restaurant 't Spoor (10 minuten rijden vanaf het park).

• Shivana, 30-10-2012 Rapporteren

De Loonse en Drunense Duinen, heel mooi park! Supermarkten AH en de Lidl zijn met de auto in ca. 6 minuten bereikbaar.

• marcel, 29-10-2012 Rapporteren

mais doolhof (verschillende in de omgeving) is erg leuk voor de kids.

• judith wijnen, 20-10-2012 Rapporteren

leuke binnenspeeltuin in de buurt is lolland.

• Fam. de Vries, 03-10-2013 Rapporteren

Dichtbij in Waalwijk zit een MacDonalds, wij hebben daar gegeten ipv de snackbar op de camping.

• Mom4kids, 08-10-2012 Rapporteren

neem een blikopener mee! en een goeie matras!

• stefengwen, 08-10-2012 Rapporteren

Safaripark Beekse Bergen was erg leuk! Vlak in de buurt!

• j.keijser, 19-09-2012 Rapporteren

wandelen in bos zwemmen met treintje over de camping

dichtbij de efteling &safaripark beekse bergen.

• oud, 26-08-2012 Rapporteren

prima locatie in de bossen! prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen!

• miranda, 10-09-2012 Rapporteren

Lekker dicht bij de efteling is op loop afstand!

• f_delissen_atep, 17-10-2012 Rapporteren

Wandel/fietsroutes op de Loonse en Drunense Duinen zijn erg mooi. Safaripark Beekse Bergen was ook heel geslaagd.

• stefengwen, 08-10-2012 Rapporteren

Safaripark BeekseBergen erg leuk. Vlakbij!!

• Waanders, 12-08-2012 Rapporteren

Efteling op loopafstand al raad ik aan dit niet te doen met kleine kinderen. Twintig minuten lopen na een hele dag in de efteling is niet handig. Met de auto is het 5 minuten maar betaal je wel 10 euro. Heerlijk gegeten op het kruispunt richting kaatsheuvel (grill-ig). Prijzig maar wel de moeite waard. Ook de speeltuin van park het genieten is erg leuk en kun je ook heerlijk eten.

• Frank, 11-08-2012 Rapporteren

De efteling is goed bereikbaar maar met kinderen is een fiets wel handig om de afstand te overbruggen. ook leuk om naar heen te gaan de loon en drunenseduinen, direct achter de camping.

• Josca, 08-08-2012 Rapporteren

Wij zijn nog een dagje naar de loonse drunese duinen geweeest tilburg erg leuk. EIndhoven airport

• Diana, 06-08-2012 Rapporteren

Wil je niet te lang wachten in de snackbar? Buiten het park op 2 min rijden zit ook een snackbar met prima service goed eten en GEEN wachttijden!

• LvdN, 27-07-2012 Rapporteren

Een leuk alternatief voor een buitenzwembad is de Zidewinde in Sprang-Capelle, klein kwartiertje rijden van het park.

• Fam.Stoel, 21-07-2012 Rapporteren

Lopen naar de Efteling valt tegen qua afstand.Fiets of auto is toch beter te doen,zeker na een lange dag plezier.

• albert baert, 16-07-2012 Rapporteren

efteling vlakbij 20 min lopen

• Patrick, 16-07-2012 Rapporteren

de camping bevind zich dit aan een bos om lekker te wandelen. Ook is de efteling is met auto op 5/10 minuten afstand. Te voet zou ik niet doen met kleine kinderen toch nog wel zo'n 20 minuten lopen. wij hebben deze vakantie geboek via vakantie veilingen totaal prijs voor een weekend 5 personen 21 euro + 119,00 aan service/linnengoed/toeristenbelastingen enz. prijs/kwaliteit verhouding was dus voor ons goed

• Esther Jonkman-Gorter, 15-07-2012 Rapporteren

Het leuke aan deze vakantie was een dagje Efteling,wat vanaf deze camping op loopafstand te doen is.

• Jay , 05-07-2012 Rapporteren

Park is mee voor kleine kinderen, pubers zouden zich dood vervelen!

• Lennepennetje, 07-07-2012 Rapporteren

Woon je in de buurt, ga eerst even kijken. Sfeer op sommige delen van de camping moet je liggen. Met een voorkeursboeking heb je in ieder geval de grootste kans dat de sfeer voldoet aan jouw wensen.

• b.kee, 27-06-2012 Rapporteren

Vlakbij de efteling, je kunt er naar toe lopen (ong 1 km)

• Hilde, 16-10-2012 Rapporteren

Slaap je met een kussen, neem dan je eigen kussen mee. Neem slippers mee naar het zwembad. Scheelt een paar natte sokken. Naar de Efteling is ruim 20 min lopen. Een step voor kids is dan prettig. Die mag niet mee de Efteling in, maar kan je bij de info stallen.

• Ton Vries, 02-06-2012 Rapporteren

Wanneer je dicht bij de efteling wilt, doe echt een andere camping. Vrijwel ieder gesprek dat je opving van bezoekers gingen over klachten. Mijn fout was dit ik Zoover niet vantevoren heb geraadpleegd, tip: altijd Zoover-beoordelingen bekijken vantevoren dat voorkomt dit soort verassingen.

• joop sprinker, 11-07-2012 Rapporteren

Efteling Breda tilburg beekse bergen loonse en drunense duinen

• Manon, 25-08-2012 Rapporteren

Het gebied achter de camping is echt prachtig! De Albert Heyn in Kaatsheuvel is prachtig. Efteling is aan te lopen op 20 minuutjes. Kaatsheuvel is net te ver.

• Slim, 26-08-2012 Rapporteren

boek een luxe caravan met terras deze zijn allemaal vrij nieuw

• anneke hup stoffer, 31-05-2012 Rapporteren

Via vakantieveilingen boeken in een chalet in van E, echt prima. Speeltuintje en luchtkussen en dierenweitje erg leuk.

• Wendy van Eck, 07-07-2012 Rapporteren

de openingstijden van het zwembad mogen wat royaler.

• S V, 20-05-2012 Rapporteren

Het enige leuke hier in de buurt is de Efteling maar voor de rest niks te beleven.

• mieke, 20-05-2012 Rapporteren

Mocht je een huisje huren daar kies inderdaad niet het basishuisje ( denk ik dat dat deze waren), die waren inderdaad aan reparatie toe qua gordijntjes of aankleding, de binnenkant zag er wel ok uit. De tenten waren zeer mooi en de andere bungalows waren ook zeer verzorgd. ik vind het een echte aanrader voor met kinderen!

• Melis, 03-07-2012 Rapporteren

Als je een weekend geboekt hebt sluit een dagje Efteling op maandag daar prima op aan. Maandag is sowieso een rustige dag en je kunt er al vroeg zijn, Nog geen lange rijen voor de topatracties.

• sandra , 03-01-2012 Rapporteren

top camping moet je echt een voorseizoen nemen

• jufromy, 07-05-2012 Rapporteren
    • ga op tijd (rond 2u er zijn) zodat je de grote massa voor bent.
    • met uitladen mag je met twee auto's het park op.. laat de 2e auto gewoon op het park bij caravan staan, zegt niemand iets van.
    • gratis midgetgolf

• Fam. P., 01-05-2012 Rapporteren

Mooi natuurgebied waar je vanuit de camping midden in staat: De Loonse en Drunense Duinen

De Efteling ligt op steenworp afstand... ongeveer 20 minuten lopen.

• deurnink, 22-04-2012 Rapporteren

Als je een lange dag naar de Efteling wilt en je wilt 's avonds niet nog eens een eind terug rijden dan is deze camping een optie. De Efteling ligt op een loopafstand ( 20 min. ) van het park. Maar neem dan wel vooral je eigen caravan of tent mee!!!

• dany_heinderson, 14-04-2012 Rapporteren

efteling zo dichtbij is zeker een aanrader.

• d_buurman, 24-04-2012 Rapporteren

Leuke is dat het vlakbij de Efteling is, de Roestelberg is ook leuk voor de kinderen. Heerlijk ravotten in het zand en hutten bouwen van de takken en je hebt het Ganzenest voor als het slecht weer is. Daar kunnen ze overdekt spelen.

• Lisa, 24-04-2012 Rapporteren

Ga naar de efteling, niet te missen natuurlijk. Lekker wandelen in het bos erachter. Kaart is te koop bij receptie geloof ik.

• Joke, 20-04-2012 Rapporteren

Voor 1 overnachting omdat het dichtbij de Efteling ligt is het ideaal

• fam vermeer, 26-02-2012 Rapporteren

de douches zijn inderdaad aan de koude dant maar wil je lekker warm doucheen is er ook nog een sanitair gebouw die je kunt gebruken om te douchen ook gezellig om daar savonds lekker naar toe te lopen in je badjes echt een camping gevoel

• stefanie, 10-06-2012 Rapporteren

efteling, ongeveer 15 a 20 min lopen

• Ton, 19-09-2012 Rapporteren

Efteling op loopafstand, AH en Lidl in Kaatsheuvel, 3 chinese restaurants in de buurt.

• sandra , 03-01-2012 Rapporteren

leuk vlak bij de duinen de roestelberg ,en bij een buitenspeeltuin het genieten ,maar ook manege ,efteling

• ronvaneijk, 20-05-2013 Rapporteren

Een restaurant in Tilburg waar ze Afghaans eten serveren is een echte aanrader: Sarban....zeer bijzonder eten. Op een paar minuten lopen van de camping zit een sterrenrestaurant: De Molen: mocht je geld over hebben of de Lotto winnen: super!!!! De blauwe wandelroute achter de camping! Ook prima te doen met kinderen....Iets over de helft zit een gezellig cafe/restaurantje in het bos waar je wat kan drinken, eten of gewoon een ijsje eten.

• angelar-p, 31-10-2011 Rapporteren

Lekker wandelen in de duinen en Waalwijk is een leuke winkelstad

• melany van de vondervoort, 01-11-2011 Rapporteren

komen als het entertainmentteam er is!

• n, 18-07-2018 Rapporteren

Fijn park, dicht bij de Efteling. Ook te doen zonder auto, het is 25 minuten lopen naar de Efteling of met de bus 10 minuten lopen en bushalte bij Vaartstraat pakken 5 min in de bus.

• anne, 10-08-2014 Rapporteren

Stel aub iemand aan die de leiding neemt op het park. Over de horeca, over de animatie, over uitgifte lakenpakketten e.d.... Je kunt het de kinderen die er nu staan niet kwalijk nemen dat het loopt zoals het gaat. Onze accommodatie was overigens prima schoon en alles werkte!

• Jolanda Brouwer, 10-08-2014 Rapporteren

Ga hier NOOIT naar toe! als je wel wilt i.v.m. bezoek aan de Efteling of vanwege de omgeving boek dan via een kortingssite (vakantieveilingen ed.)

• Rob, 11-08-2014 Rapporteren

netjes schoongemaakt,vriendelijke mensen. EFTELING!!!!

• Heidi, 30-08-2014 Rapporteren

Huur fietsen en ga na Drunense en Loopse duinen ligt achter het park. Of ga na wc Waalwijk kun je lekker shoppen

• duitsdogje, 19-10-2014 Rapporteren

Als je met hond bent zijn de Loonse en Drunense duinen een echte aanrader, voor de kinderen trouwens ook, tas met eten en drinken mee en ze kunnen zich wel vermaken met al dat zand.

• Andrew Brewer, 24-10-2014 Rapporteren

zoekt u een mooi park om op vacantie te gaan raad ik u dit park aan i.v.m hun comford plaatsen met prive sanitair

• Jan, 24-10-2014 Rapporteren

Ga lekker fietsen en wandelen in de Loonse en Drunense duinen!

• DANNY, 22-09-2014 Rapporteren

neem een dvd-speler en dvd's mee of gezelschapsspellen. Vraag naar een nieuwe caravan en niet in de A want die zijn stuk kijk maar naar de foto's

• Marloes, 16-05-2012 Rapporteren

Tilburg is een leuke stad om te winkelen. Heerlijk gegeten bij restaurant HUGO in Waalwijk.

• rens, 20-05-2012 Rapporteren

Neem bij kleinere kinderen eigen kussen mee ,kussens zijn erg dik

• Marijke, 07-05-2015 Rapporteren

Dicht bij de Efteling en de Loonse en Drunense duinn. Ligging is perfect om op pad te gaan.

• ikkauwvanjou, 24-05-2012 Rapporteren

In de buurt is ook een mooi meer met strand waar je kunt zwemmen. Wel entree betalen.

• jolin, 10-05-2015 Rapporteren

Het is 20/25 minuten rijden maar de Beekse Bergen zijn ook in de buurt en dat is echt een prachtig park. Ook de Loonse & Drunense duinen zijn leuk om te gaan wandelen!

• Van Erkelens, 06-04-2015 Rapporteren

Efteling op klein half uur lopen en met grotere kinderen prima te doen! Kwa chalets moet je zorgen dat je de nieuwe krijgt! Wel dicht op elkaar dus erg gehorig. Eten zou ik buiten het park doen was best slecht geregeld, anderhalf uur moeten wachten op een patatje wat toen koud was. Winkel was goed en vriendelijk.

• Familie van der Aa, 19-04-2015 Rapporteren

Tips: de hele goedkope accomodaties zijn iddd niet geweldig, maar voldoen aan alles waar je voor betaald, wil je luxer, boek dan een van de nieuwe accomodaties!

• José Renes, 10-05-2015 Rapporteren

De duinen zitten er vlak bij. Heel leuk en mooi om heen te gaan.

• Victor, 26-05-2015 Rapporteren

LET OP: Boek een nieuwe accommodatie, die zijn echt prima!

• AvW, 18-05-2015 Rapporteren

Ga van het park af Efteling, Beerse bergen, balorig in den Bosch, speeltuin met restaurant net buiten moersgestel. Alles dichtbij en goed te doen

• Fam Bisschops, 03-08-2015 Rapporteren

Bij een bezoek aan de efteling, neem de achter uitgang bij de efteling (naast het restaurant bij de vogelrok). Scheelt veel wandelminuten! Dit kan alleen bij het verlaten van de Efteling. Toegang alleen via hoofdingang.

• wolff_24, 28-06-2015 Rapporteren

het huisje O005 zal ik je het meest aanraden en een dagje efteling

• andre, 07-05-2016 Rapporteren

Zwembad van het park is niet geweldig. Vloer is smerig, water grijs en troebel, afgevallen pleisters dreven voorbij. Na een middagje zwemmen was het hele gezin spontaan aan de diaree. Na een klacht kregen we alleen een "wat vervelend voor jullie" daar konden we het mee doen.

Campingwinkel heeft nieuwe eigenaar die nog niet alles op orde heeft. Je kan dus niet pinnen in het winkeltje. Je kan ter compensatie max 20 euro pinnen bij de receptie om in de winkel te kunnen betalen.

• andre, 07-05-2016 Rapporteren

Neem een fiets mee. Via de achteruitgang van de camping sla je rechtsaf naar de Efteling die op 1,3 km afstand ligt. Theoretisch gezien best aan te lopen, maar niet met kleine kinderen. Na een heerlijke dag slenteren in de Efteling kan de terugweg dan ook best zwaar zijn, terwijl je met de fiets zo weer op de camping bent.

Einde van de straat zit restaurant steakhouse Grill-ig. Hier kan je tapas en ala cart eten. Goed eten, vriendelijke bediening, leuke prijzen.

• reaver005, 11-08-2015 Rapporteren

hebben via ticketveiling een grill/BBQ voor 4 pers. rest.-brasserie Duinlust (is het park achter Droomgaard) gescoord voor een leuk prijsje. Eten is gewoon vlees op de grill/BBQ kan weinig mis gaan, want je grilt hetzelf op tafel.Neem de achteruitgang naar het bos van Droomgaard en dan linksaf paadje volgen, nog geen 5 minuten. Ga naar de Chinees , lekker eten voor echt geen geld €12,-p.p. onbeperkt eten.

• Annemieke, 21-07-2015 Rapporteren

Tip: Wij raden iedereen een comfortplek aan. Dit omdat dit veldjes zijn van 6 plaatsen en je meteen je douche, toilet ed bij de hand hebt.

• Genieters07, 20-10-2014 Rapporteren

Buiten het park leuke eet gelegenheden zoals bistro de Leckernij ( zeker met kids) , grill restaurant etc. Op het park is het eten niet aan te raden en redelijk aan de prijs.

• Victor, 26-05-2015 Rapporteren

gloednieuwe accommodaties, is wel noodzakelijk om die te boeken. De oude stacaravans zijn echt oud en in verval. Of je komt gewoon met een eigen caravan of tent.

• KaatjeKakelbont, 07-05-2016 Rapporteren

Zwembad is niet geweldig. Vloer is vies, water grijs en troebel, pleisters en etensresten dreven voorbij. Na een middagje zwemmen was het hele gezin spontaan aan de diaree. Na een klacht kregen we alleen een "wat vervelend voor jullie" en daar konden we het mee doen.

Campingwinkel heeft nieuwe eigenaar die nog niet alles op orde heeft. Je kan dus niet pinnen. Ter compensatie kan je maximaal 20 euro pinnen bij de receptie om in de winkel te kunnen betalen.

• cindy, 17-08-2017 Rapporteren

Boek niet op deze camping. Geef wat meer geld uit voor iets fatsoenlijks. Dit is echt duurkoop

• E. Bos, 17-05-2018 Rapporteren

Wij hadden op de camping geboekt en ontzettend veel zin om erheen te gaan. Helaas konden wij op het laatste moment niet gaan vanwege ernstige familie-omstandigheden. Wat blijkt, we zijn meer geld kwijt doordat we niet konden komen en daarom extra administratiekosten moesten betalen, dan wanneer we wel waren gekomen! Lees vooral de voorwaarden zeeeer goed voor boeken, want dit is het enige waar deze enkel financieel gedreven organisatie naar verwijst. Boek hier niet!

• Familie H., 04-05-2015 Rapporteren

Kleinschalig pretpark Dippie Doe in Best… Een hele dag vertoefd met twee kleine kinderen. Een aanrader!

• Fam. Vos, 01-04-2015 Rapporteren

Als je in Kaatsheuvel vakantie wil vieren en je wil dichtbij de Efteling zitten ga lekker naar Duinlust. Bedden zijn zachter en ruimer. En de prijzen zijn aardig gelijk.

• Chris K, 20-04-2015 Rapporteren

Ga met de tent, misschien vermaak je je daar dan veel beter. en verwacht een goede 30 minuten lopen naar de Efteling, voornamelijk via fietspaden.

• Janco, 07-05-2015 Rapporteren

Het bos was mooi maar dat was dan ook echt alles