23 vragen over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten)

• Rick, 28-07-2017 Rapporteren

Asielzoekers

Iemand enig idee of de asielzoekers nog op de camping zitten?

• Judith van der Graaff, 23-04-2017 Rapporteren

wifi

Is er wifi op het park of bij de receptie voor gasten?

Anoniem , 27-07-2018

Nee alleen openbare wifi rondom de receptie en terras.

m h

iemand enig idee of er nog asielzoekers zitten op het park?

• Monique smit, 10-06-2016 Rapporteren

Centrum gebouw

Wij zijn al vaker bij oostappen geweest. Zoals 2 jaren prinsenmeer enriviera beach. Weet iemand of de droomgaard ook een centrum gebouw heeft? Groeten Monique

M H , 27-06-2016

Nee. dit hebben ze hier niet.. wel een restaurant,supermarkt en snackbar.. maar geen hoofd gebouw zoals een plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Droomgaard (gesloten) voor je op een rij gezet:

Bungalow.net
    Bungalow.net

• reaver005, 20-07-2015 Rapporteren

Prinsheerlyke comforthome

Lees op de site dat deze nieuw zijn geplaatst in mei 2015. Weet iemand op welke kavel ze staan en heeft iemand er al in geslapen

reaver005, 21-07-2015

WIj gaan er ook volgende week heen.

Patrick, 21-07-2015

ik zoek dat namelijk ook op de plattegrond maar zie het ook nergens staan heb email gestuurd naar oostappen ik ga daar volgende week heen ben wel benieuwd waar we dan staan,

• Chanterrx, 26-05-2015 Rapporteren

inloggen voor betaling etc

Ik probeer in te loggen zodat ik alles kan betalen etc. Alleen zegt die dat het wachtwoord niet verstuurd kan worden naar mijn e-mailadres. Wat kan ik hieraan doen?

Marijke, 28-05-2015

Niet gaan, het is zonde van je geld

• jessica, 03-08-2014 Rapporteren

aankomst dag

Wie weet tot hoelaat je mag inchecken, wij willen pas in de avond aankomen.

anne, 10-08-2014

Je kunt vanaf 15.00 uur in je accommodatie.

• Petra Chaigneau, 01-05-2014 Rapporteren

parkeren

kan ik vrijdagochtend al parkeren om de bus naar Den Bosch te nemen en dan einde van de middag in te checken.

Marcelle Troost, 03-05-2014

Er is op het park niet veel parkeerplaats en is er kermis dan is er totaal geen parkeerplaats dan zou je in kaatsheuvel moeten parkeren

• sandra, 13-08-2013 Rapporteren

dekbedden

Volgende week gaan wij in een couwenberg caravan in Droomgaard. Zitten er bij dat dekbed en kussen ook overtrekken en hoeslaken? Of is het verstandiger om je eigen beddengoed mee te nemen(las dat het niet echt schoon is...Kan natuurlijk toevallig alleen bij die mensen geweest zijn)

sandra, 14-08-2013

Dank je wel.Deze zijn dus niet in de caravan aanwezig,als je aankomt?

sandra, 15-08-2013

Super,dank je!

Zoem de Bij, 14-08-2013

Wanneer je komt inchecken heb je de mogelijkheid om een laken pakket ophalen. Deze bavat o.a.: Een dekbed overtrek, hoeslaken en kussensloop. Mocht er iets mis mee zijn, dan kan je zonder problemen kosteloos een nieuw pakket halen bij de balie.

Zoem de Bij, 15-08-2013

Nee, deze zijn niet in de caravan aanwezig, de dekbedden en kussens wel. Het laken pakket krijg je mee zodra je de sleutel van de caravan ophaalt, dit kan je tegelijk doen. (zelfde gebouw)

• sandra, 10-08-2013 Rapporteren

is de efteling lopend te doen?

Kan iemand vertellen,of het te doen is om lopend naar de efteling te gaan? Hoorde van familie,die dacht dat er een treintje reed van en naar de efteling,maar lees daar niets over!

ursula Rodenburg, 10-08-2013

Ja prima te doen

angelique voetee, 10-08-2013

Tis te doen met niet te kleine kinderrn tis best een eindje.