Vakantiepark Efteling Loonsche Land

• 8.4Activiteiten
  • 8.3Eetgelegenheden
  • 8.6Onderkomen

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Loonsche Land voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Kaatsheuvel, op loopafstand van de welbekende Efteling, vind je vakantiepark Loonsche Land. Het park ligt tegen de Loonsche Duinen en het bos aan en heeft verschillende speeltoestellen, een dierenverblijf en een restaurant waar je de streekproducten kunt proeven. Je kunt genoeg doen in de omgeving, zoals de rode beuk van 120 jaar oud opzoeken.

286 reviews over Vakantiepark Efteling Loonsche Land

• 9Safija Memeti11-02-2020

We komen zeker terug

Verblijf was heel aangenaam we hebben een leuke weekend gehad .. personeel was vriendelijk eten was lekker ! Klein opmerking er zat heel veel stof in de kamer dat vond ik zeer onaangenaam . En Ook mogen de hotelkamers een beetje meer babyproof zijn want met een baby van 6 maanden is het moeilijk om hem in de douche te stoppen voor de rest was het heel aangenaam

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 6Bart03-02-2020

Veel "onverwachte" problemen

Weekendje efteling geboekt. Bij aankomst is blijkbaar Joris en de Draak "onverwacht"gesloten. En dit voor het hele weekend. Dan blijft er voor de thrill voor de oudere kinderen enkel nog de Python en Baron over. Deze laatste sluit ook telkens het regent. Bij aanschuiven aan Symbolica gaat de deur na drie kwartier aanschuiven ineens voor onze neus dicht. Onverwachte storing en men weet niet hoe lang het gaat duren. Douche in de kamer komt net genoeg water uit om nat te worden. Jezelf wassen en de zeep afspoelen is al net iets moeilijker. Duur weekendje uit, veel activiteiten gesloten.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 10Marjan03-02-2020

Buitengewoon!

Een super mooi gelegen, vrij nieuw hotel/ resort op heel korte afstand, n kleine 10 minuten(!), van het park! Heel smaakvol ingericht, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een 5 pers kamer in het hotel, met 2 hoge bedden, wat m. n. door kind zeer werd gewaardeerd! Het was overal heel schoon! Alleen jammer van de minder hygiënische vaste vloerbedekking in de kamer. Alles is heel kindvriendelijk! Van het super uitgebreide ontbijt blijf je smullen, zó veel keus! Ook het hotelrestaurant bood een ruime keus aan verschillende gerechten van prima kwaliteit! Kortom een Top accomodatie!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Valerie03-02-2020

Fantastisch!!!

Super accommodatie, we hebben geboekt van vrijdag tm zondag. We kwamen vrijdag rond 12:00 uur aan en konden meteen de kamer op! Spullen gedropt en hop naar het park, wat nog geen 10 min lopen is! Er rijdt een treintje van en naar het park maar je kan het makkelijk lopen! Kamers keurig en netjes, en vooral heel schoon!! Ontbijt meer dan goed, heerlijk buffet met heerlijke dingen!! Vooral de donuts voor de kinderen waren populair😆 wij hebben iedere avond in het hotel gegeten, ook dit was lekker! Goede, vriendelijke en snelle bediening(ook al zat het hotel vol). Al met al hebben we genoten van het verblijf en natuurlijk van de Efteling zelf! Het enige minpuntje was de douche waar een heeeel zacht straaltje uitkwam. Dit bij het uitchecken aangegeven en dit kwam door een legionellafilter die of schoongemaakt óf vervangen moest worden.... hadden we dus meteen aan moeten geven🙈 hotel is een ABSOLUTE aanrader! Voor herhaling vatbaar!!🤗

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

• 8Julie20-01-2020

Sfeervol logeren dichtbij efteling park

Leuk overnachten met de kindjes;rustig opstaan met een lekker ontbijt! Vriendelijk onthaal. Er is een treintje om naar het park te gaan;zelf geen gebruik van gemaakt;was slechts 10 minuutjes stappen.

• 8Onderkomen

• 8Valerie20-01-2020

Leuk, maar enorm druk

We waren een weekendje geweest in januari. Jammer genoeg vond er ook een bedrijfsevenement plaats (wist ik niet toen ik boekte) waardoor het enorm druk was. Je mocht als hotelgast een halfuur eerder binnen maar toen waren de andere gasten OOk al binnen dus et was echt koppenlopen, en met 2 buggy's hadden we echt schrik dat er soms iemand op onze buggys ging vallen. De route voor hotel gasten was niet goed aangegeven waardoor we niet veel/niks hebben gehad aan het halfuur eerder binnen gaan. het was de 2de dag dan ook niet echt aangenaam met de kindjes ( 3 en 1,5)De 1ste dag was het gelukkig minder druk waardoor we al veel hadden kunnen doen. Voor de overnachting in het loonsche land was het wel aangenaam, we vonden het vooral leuk dat je pizza/pasta kon bestellen en laten leveren aan je huis. De matrassen waren wel wat te zacht voor ons. Het ontbijt was heel proper en lekker. Er is een aparte ruimte voor kinderen om wat te spelen.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

• 5c.11-01-2020

geld zeker niet waard

na verblijf mail ontva gen van Efteling om review op zoover achter te laten. nu begrijp ik waarom op zoover zo'n hoog gemiddeld cijfer staat: mijn eerlijke review is niet door efteling naar zoover doorgezet! vandaar op deze manier nieuwe poging. De hutten zien er aan buitenkant mooi uit maar binnen is het echt ondermaats. losse plinten totaal geen gezellige inrichting en badkamer echt veels te klein en douchstraal is triest. sorry mensen, maar zijn geld echt niet waard!

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 8Priscilla08-01-2020

Geweldig sprookjes en avontuur in en om het park

Mijn aanrader minimaal 4 dagen nemen kan je gewoon relax door het park gaan winter Efteling is super en de Caro theatershow heel mooi en gezellig heerlijk gegeten in het loonsche land super personeel een aanrader is het pannenkoeken restaurant kinderen kijken hun ogen uit 1 minpunt totaal geen gebruiksaanwijzing van de vaatwasser kookplaat en oven

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9DIMITRI Rogge02-01-2020

100% Aanrader

heerlijk verblijf gehad, huisje was aangenaam verwarmd bij aankomst, alles netjes , goede bedden!

• 9Activiteiten

• 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

2 tips over Vakantiepark Efteling Loonsche Land

• Patrick, 20-10-2017

Boek tijdig de (thema)restaurants ze zijn al snel volgeboekt.

• W Van Leeuwen, 24-07-2017

Zorg ervoor dat de deuren op slot kunnen met water voor de deur

5 vragen over Vakantiepark Efteling Loonsche Land

• Jolanda Vergeer, 05-01-2019

Mag je ook gebruik maken van het zwembad bij bosrijk?

Wendy, 08-03-2019

Nee dit mag jammer genoeg niet, ook niet als het rustig is in het zwembad.

• C, 24-03-2018

Ontbijt

Is het inbegrepen ontbijt bij het Loonsche Land vergelijkbaar met het ontbijt in het Efteling Hotel?

• Kg, 14-10-2017

Huisje slaapkamer

Kan achter het bed in de slaapkamer zonder stapelbed nog net een campingbedje staan?

Anne Sijrier, 19-10-2017

Dat gaat niet passen, zou wel naast de tafel kunnen bij de tv

Vakantiepark Efteling Loonsche Land info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • BBQNiet toegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Nederlands, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras