Vakantiepark Efteling Loonsche Land

Vakantiepark Efteling Loonsche Land
8,6

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Loonsche Land voor je op een rij gezet:

162 reviews over Vakantiepark Efteling Loonsche Land in het Nederlands

kim
21-7-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

Bij het aankomen lagen de vuile oorstaafjes van de vorige mensen nog naast het bed. Bij het douche was al vrij snel heel de badkamer net omdat het water niet voldoende snel weg liep.

Verhaeghe filip
19-7-2018
  • Onderkomen9

Het was super,alles ging vlot ,vriendelyke symphatieke medewerkers ,kortom het was zalig

super familiepark, zuinige Hollander bouwde hotel

Luc De Colvenaer
19-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

De Efteling is en blijft verrassen voor groot en klein in de positieve zin.

Alleen een poffertjes kraam extra zou wel leuk geweest zijn

Hotel het Loonshe land laat een dubbel gevoel na, het is mooi gelegen, het heeft een verzorgde keuken maar het mist zowel s'morgens als s'avonds een Figuur uit de Efteling om de kinderen blij te maken en de ouders of groot ouders rustig te laten smullen.

Kamer is zeer proper, maar o toch zo klein, zodat men er zelf geen nachtkastje of zeteltje kon plaatsen. Stel dat een van de kindjes ziekjes was dan is het bij het zieke kind waken een hele klus. De afbeelding van de kamer in de folder stemde helemaal niet overeen met de kamer die wij gekregen hebben ( 502 ). Dat men cash moet betalen daar heb ik geen probleem mee, echter kondig dit al aan bij de bevestiging van de kamer dan kan men er zich op wapenen. Genieten van het park doe ik toch liefst met zo weinig mogelijk geld op zak en op de kamer is gn kluis

• Activiteiten9
    • Onderkomen9

Geweldige accomodatie op loopafstand van het mooiste pretpark van Europa (maar als je je voeten liever spaart, dan kan je ook met een pendeltreintje). Vriendelijke bediening. Personeel geeft jou en je kinderen het gevoel dat je welkom bent. Ze nemen de tijd voor je. Het is prachtig aangelegd. Wij sliepen in het hotel, maar we gaan de volgende keer waarschijnlijk voor zo’n stoere paalwoning.

Zo ontzettend warm

Crina
    15-7-2018
    • Activiteiten6
    • Onderkomen5

Het was ontzettend warm op onze kamer, geen airecondition , ik heb weinig geslapen daardoor.

Superleuk voor kinderen ( en ouders ).

Orfee
    14-7-2018
    • Onderkomen10

Wij vonden het supergezellig in het Loonsche Land! Heel gezellig, fijne bedden, lekker ontbijt en avondmaal,waterparcours en schaapjes en geitjes in een gezellig (klein klimhuisje). En veel natuur! Je kan wandelend naar het park of ben het busje. Wij gaan volgend jaar zeker terug! Medewerkers herkennen je de volgende dag in het park! Dat verdient een pluim!

Hartstikke leuk, zeker om te herhalen.

Krista De Pot
    12-7-2018
    • Onderkomen10

We logeerden in een vijf-persoons kamer. Geschikt voor kinderen en volwassenen. Goede bedden, kleine maar verzorgde badkamer. Zeer geschikt om te verblijven en te genieten van schitterend efteling-park.

Zeer fijn

Quintyn Annabelle
    11-7-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen9

Super. Verzorgd hotel. Vriendelijk en lekker ontbijt.

mooie belevenis, de moeite waard

Luc
    5-7-2018
    • Onderkomen7

Mooie ligging, tof hotel. Lekker ontbijt. Spijtig dat tablet boven wastafel scheef en wat los hing.

Echt genoten!!!

Arthur Hooijmans
    4-7-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Wij hebben het heerlijk gehad! Het hotel is mooi, schoon en ligt in een mooie rustige omgeving, heerlijk na de drukte van de Efteling! Wij hadden mooi weer dus bij terugkomst heerlijk op het terras gezeten en dochter (8jaar) gespeeld in de kleine maar leuke speeltuin. Ook kan je bij de receptie een box halen (er zijn er 3) waar waar kinderen opdrachtjes moeten doen (buiten) erg leuk!! Het eten is prima en het personeel zeer vriendelijk. wij vinden het een aanrader om op deze manier niet de Efteling in 1 dag door te sjeezen!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Loonsche Land in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Loonsche Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Efteling Loonsche Land scoort een 8.6 uit 10 op basis van 163 reviews.