Vakantiepark Efteling Loonsche Land

Vakantiepark Efteling Loonsche Land
8,6

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Loonsche Land voor je op een rij gezet:

186 reviews over Vakantiepark Efteling Loonsche Land in het Nederlands

Met jonge kinderen

goed !

charlotte
19-9-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

wij zaten in een huisje voor 6 personen met 4 personen. de badkamer is veel te klein, te weinig kookgerei om eten te maken voor 4/6 personen, een extra zetel zou goed zijn..

er lag nog heel wat vuil en ongedierte in het huisje , niet zo proper dus ...

wel een pluspunt : niet hoeven in te cheken want alles werd al opgestuurd opvoorhad naar ons thuis, dus je kon zo naar het park of in je hutje als we toekwamen ! 👍 handdoeken en beddengoed dat aanwezig is, super ! genoeg parkeerplaats en dat je even tot je huisje mag rijden is ook super , zo hoeven we niet met alles te sleuren .

• Activiteiten2
  • Onderkomen7

2 dagen en 1 nacht Loonche themakamer (eigen huisje/boshut - hoog op palen) Kamer is nieuw en netjes maar wel piepklein (als je met 2 personen naar binnen gaat zal je direct op je bed moeten zitten of verspreiden in de 2 kamers) koelkast, tv en koffie prima, badkamer ook (een bad was leuk geweest aangezien je niet in het zwembad mag van Bosrijk! Nadeel: de deur kan van binnenuit NIET op slot!! Dus als je peuters hebt dan moet je de deur barricaderen met 2 koffers of een tafel. (Geen veilig gevoel als je een nachtje wilt slapen en er allemaal water / meren onder je boshut liggen, en je kleuter gewoon de deur open kan doen, en zo ongemerkt weg kan gaan!) Het loonche land ziet er overzichtelijk en netjes uit, wel een beetje kaal vergeleken bosrijk, en levensgevaarlijk voor kinderen onder de 4-6 jaar oud ivm alle meren en onafgesloten waterstukken. Prima te vertoeven voor oudere kinderen of romantische koppels, Ontbijt zelf was geweldig 😍

Super!!!

Lo josephina
8-9-2018
  • Onderkomen10

Ik en mijn zoontje hebben een super fijne midweek gehad in een erg mooi ruim huisje aan het water. Het treintje bracht ons iedere dag naar de Efteling en weer terug. Lopend was anders ook goed te doen, een mooi pad door de bossen. Het enige wat ik minder vond was dat je niet kon zwemmen in het zwembad als je op loonsche land verbleef (dit is alleen voor gasten van bosrijk) dit was leuk geweest voor wat afwisseling. Verder was het echt super en netjes geregeld allemaal!!! Heel mooi park en alle medewerkers waren erg aardig en leuk met kinderen.

Fantasties

Harrie
25-8-2018
  • Onderkomen6

Goed uitgerust want het is veel lopen om alles tezien

Fantastische periode beleeft

Isabelle Vos
25-8-2018
  • Onderkomen10

Dit was de tweede keer dat we verbleven op het Loonsche Land.

De kinderen vonden het top en hebben zich heel goed vermaakt in de Efteling.

De verblijven op dit park zijn prima in orde. Er is werkelijk niets op aan te merken.

Wij komen zekers nog eens terug.

Geweldigenoten

Hazelhof
24-8-2018
  • Onderkomen7

Het is een mooie omgeving, alles was verder wel goed..alleen de prijskwaliteitsverhouding is een beetje duur

• Onderkomen9

We verbleven 3 nachten in een 6 persoons boshut.Met 2 volwassenen en een kind was het ruim genoeg.Alles was schoon.Rondom het huisje was genoeg speelplezier voor mijn dochter.Zelf konden we lekker genieten van de omgeving vanuit het zitje bij het huisje.Pizza besteld bij Bosrijk was er snel en smaakte goed.Jammer dat je op het loonsche land niets kunt halen voor als je niet naar de ah wilt gaan.Bij Bosrijk kan dit wel.Ik vond het niet prettig dat de schoonmaakdienst al ruim voor uitcheck tijd toch wel opdringerig voor ons huisje stond te wachten.Voor wat je er voor betaald zou je toch op zijn minst op je gemak nog van je ontbijt moeten kunnen genieten.Dit was mijn eerste keer op het loonsche land,zijn eerder al 5 keer naar bosrijk geweest maar daar was helaas geen plaats.Volgende keer kies ik zeker weer voor bosrijk.Daar is toch echt meer Efteling sfeer.Maar we hebben zeker genoten van ons verblijf,Efteling blijft geweldig

Wij komen zeker terug!

Familie Geuens
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heel fijn verlengd weekend achter de rug! We verbleven in een hut (zeer ruime en propere woning). Op het terrein zijn enkele speeltuigen voor de kindjes, dit was voor ons ruim voldoende doordat je toch de hele dag in de Efteling vertoeft. De efteling is zeer vlot te bereiken (onze dochters gingen met de fiets die je vlakbij de Efteling gratis kan parkeren), op 10' waren we er (ging sneller als de shuttlebus). Eenmaal terug in het park genoten van de rust en de zalige matrassen. Restaurant de proeftuyn heeft lekkere gerechtjes, maar deze mochten soms wat groter en meer gekruid zijn. Pizza's laten komen naar je huisje was een goede meevaller. Zo daar én lekker!

Wij raden het loonsche land zeker aan.

Goed.

Michel
13-8-2018
  • Onderkomen6

Natuur, personeel en restaurant van Efteling Loonsche Land allemaal prima in orde, personeel in het restaurant liep regelmatig te fluiten of te zingen. De omgeving is prima om te wandelen of te fietsen. Nadeeltje, een koelkastje op de hotelkamer zou prettig zijn. Dit was niet het geval.

Een echte aanrader!

Sabrina
12-8-2018
  • Onderkomen10

Samen met het gezin genoten van het mooie verblijf in het hotel Loonsche land. Fijne ontvangst, zeer klantvriendelijk, prima ontbijt,... Een echte aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Loonsche Land in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Loonsche Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.