Vakantiepark Efteling Loonsche Land

Vakantiepark Efteling Loonsche Land
8,6

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Loonsche Land voor je op een rij gezet:

141 reviews over Vakantiepark Efteling Loonsche Land in het Nederlands

We hebben genoten

A Bosman, 19-5-2018
  • Onderkomen9

Huisje en vervoer naar eftelingpark

zeer tevreden

Denolf, 14-5-2018
  • Onderkomen8

Gezellig huisje, alles aanwezig wat nodig is, vlotte en vriendelijke service (technicus, broodjesservice). Het mocht wel wat beter geveegd/gestofzuigd worden na de vorige gasten, want er lag nogal veel zand op de vloer.

Dit huis niet meer.

jacinta@macath.nl, 12-5-2018
  • Onderkomen6

Geweldige dagen gehad met ons gezin , met 8 volwassenen en 5 kinderen. Huis was prima maar keuken en zithoek erg klein voor zo veel mensen. Huis was niet heel goed schoon. Wat beestjes op slaapkamers. Schaapskooi lag pal op dierenparkje. Leuk voor kinderen maar niet zo fris.

Een geweldige midweek gehad.

Maria, 8-5-2018
    • Onderkomen8

Efteling Loonsche Land, is een prima vakantiepark om een aantal dagen de Efteling te bezoeken. Een rustig en schoon park. Verzorgd huisje, met een compleet inventaris en het gemak van dekbedovertrekken en handdoekenpakketten. Wij hebben 4 nachten geboekt en kregen na 2 dagen zelfs weer nieuwe handdoeken.

De Efteling ligt op 10 minuten lopen van het vakantiepark. Is heel goed te doen.

Kortom geweldige 5 dagen gehad.

Inchecken en uitchecken goed geregeld met thuis gestuurde pasjes.

• Onderkomen10

Prachtige ligging, mooi aangelegd, veel zandduinen en water. Leuke speeltuintjes voor kinderen tot 10 jaar. Huisje (duinhut) echt te gek, goed afgewerkt, alle voorzieningen aanwezig, netjes en schoon. Hotel/ restaurant mooi opgezet, lekker eten en gezellig.

Geweldig!

J. Blom, 7-5-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Heerlijk in de natuur. Mooi opgezet park.

Voor herhaling vatbaar!

Sander de Wit, 3-5-2018
    • Activiteiten10

Een prachtige accommodatie

Fantastisch park!

Sandra, 3-5-2018
    • Onderkomen9

Wat een mooi park, een aanrader! Prachtig in de natuur, kort bij de Efteling, tijd te kort om alles te zien. Het huisje is van alle gemakken voorzien en schoon. De speelmogelijkheden op het park zelf vonden onze kinderen top! We hadden een arrangement incl ontbijt, dat maakte het zeker af. Je kunt met het treintje heen en terug naar de Efteling maar overdag als dat niet rijdt is het zeker goed te lopen. Kortom een aanrader!

Top weekeind!

Buijs, 30-4-2018
    • Onderkomen8

Het loonsche land is een mooi en verzorgd park. De huisjes zijn mooi, alleen jammer dat de 6- persoonshuisjes maar 2 kamers heeft. 1 tweepersoonskamer en een 4- persoonskamer. De afstand naar de Efteling is kort. Daarnaast is de service perfect!

Geweldig genoten.

j van der veer, 25-4-2018
    • Onderkomen8

Ik vond het jammer dat er geen tafeltje met stoelen op de kamer aanwezig waren.

En eventueel een klein koelkastje , verder was alles naar wens de kids mijn dochter en ikzelf hebben genoten.

Wij komen zeker nog een keertje terug groetjes janny

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Loonsche Land in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Loonsche Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Efteling Loonsche Land scoort een 8.59 uit 10 op basis van 142 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: