Vakantiepark Efteling Loonsche Land

Vakantiepark Efteling Loonsche Land
8,5

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Loonsche Land voor je op een rij gezet:

202 reviews over Vakantiepark Efteling Loonsche Land in het Nederlands

niet snel meer

AA
13-11-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

leuke ligging en hoogslapers leuk voor kinderen. Relatief te duur. je betaalt volle pond voor ieder. ook mensen met beperking of begeleiders betalen 100%. er wordt nog te weinig rekening gehouden met mensen met beperking. degene mag bij paar attracties apart staan met begeleider. dit duurt lang. en het werkt niet, want er mogen geen kinderen bij. dan werd de rij te lang. ingewikkeld allemaal als je kinderen nog niet zelf in een rij kunnen staan.

In hotel niet klantgericht ontvangen. we werden doorverwezen naar de map in de slaapkamer ipv even wijzen waar op te letten. zo paar dingen gemist, oa de ingang waar je als gast eerder naar binnen kunt en voorsprong hebt voor de dagbezoeker. zeer spijtig. bij melden hiervan slecht zakelijke reactie terug.

prijzig en basic, maar mooi en rustig

Brouwer
12-11-2018
  • Onderkomen7

Mooi en heel rustig vakantiepark op loopafstand van de Efteling. Verblijf (themakamer) was mooi en gezellig ingericht, maar wel erg basic, zeker voor de prijs die je ervoor betaalt (ruim 220 euro voor één overnachting, excl de toegangskaartjes). 6-persoons hut is niet echt geschikt voor 6 personen want er was maar voor max. 3 plek aan de eettafel, tenzij je het niet erg vindt om met je hoofd in een tv te zitten. Wij waren met zijn drieën en dan is het prima. Prima bed en prima douche. Een flesopener en kurkentrekker zouden handig zijn, want wat heb je anders aan het koelkastje. Ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid en prima te eten. Als je in het najaar gaat, is het verstandig om op de eerste dag niet pas naar de hut te gaan als de Efteling sluit, maar om meteen om 15:00 uur al even naar de hut te gaan om de verwarming aan te zetten, want anders is het best koud (ongeïsoleerde vloer). Na een uurtje is het dan aangenaam warm.

Super

Hamburg
6-11-2018
  • Onderkomen7

Er ontbraken div keuken spullen. Soep lepen

Genieten!

Anneleen
3-11-2018
  • Onderkomen10

De perfecte plek om tot rust te komen na een drukke dag in de Efteling. Mooie verzorgde kamers in het hotel. Alles aanwezig wat je nodig hebt. Lekker en gevarieerd ontbijtbuffet! Prijs / kwaliteit zeer OK!!!

superleuk en voor herhaling vatbaar

cindy De Smet
3-11-2018
  • Onderkomen10

Wij logeerden in een hut en alle basisspullen zijn aanwezig eventueel wel een extra schuit als je zelf van plan bent om te koken. Ook de lakens en handdoeken zijn ter plaatse dus minder bagage het is ook een leuke plek om rustige wandelingen in te maken dus gewoon relaxen en genieten en niet te vergeten voor de jeugd er is wifi

Niet zo proper.

Ann
2-11-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Leuk en gezellig huisje. Ruime keuken en zithoek. De badkamer is te klein. De wastafel is net voldoende om je handen te wassen. Proper op het eerste zicht, maar kijk zeker niet in de hoeken of onder de vuilbak. Ook de badkamervloer was niet netjes. Onder het bed hing het vol stofdraden. Wel handig dat je op voorhand alles thuisgestuurd krijgt. Je moet dus niet meer aanschuiven aan de receptie, maar kan rechtstreeks de parking oprijden en naar de Efteling. Ook 's avonds kan je meteen in je huisje. We hebben handig gebruik gemaakt van de pizza-service en 's ochtends van de broodjesservice.

Leuk hotel

Marita
1-11-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf.

Ontbijt was lekker, vriendelijk personeel.

Min punt was het niet zo proper kamer. Het was helemaal hallewoon zoveel spinnenwebben aan de ramen. De lamp die van buiten recht in onze kamer branden de ganse nacht.

Amina Chairi
      • Onderkomen10

Efteling is super. Jullie blijven mij telkens opnieuw verbazen. Jullie gaan altijd mee met de tijd. Prijs-kwalieit niets op te zeggen, doe zeker zo voort. Super proper, super vriendelijk, zeer kind gericht. Kom 2 keer per jaar of soms meer om te blijven slapen, en ik zal blijven komen, zeker weten

Fantastisch!

Jolanda Menninga
      • Onderkomen8

Erg mooi park! Vakantie woning was netjes en schoon. Handdoeken en beddengoed lag klaar bij aankomst. Park lag circa 15.min lopen vanaf de Efteling. Prima te doen.

Kids hebben zich prima vermaakt! En daar gaat het uiteindelijk om !

geweldige mini vakantie

Bas
      • Onderkomen9

geweldige locatie pal tegen het Efteling park aan en tegen het schitterende loonsche Duinen en bos. Geweldig voor een dag of 3-5 met kids.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Efteling Loonsche Land in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Efteling Loonsche Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.