Hotel Efteling Hotel

8,5

12 reacties Hotel Efteling Hotel

ontbijt

marrieke, 13-9-2017
hoe is het ontbijt en wat is er allemaal
0 reacties

babybedje

marijke, 4-9-2017

Hallo

wie kan mij vertellen over het babybedje

hotel zonder entreekaarten

ann, 23-4-2017
Kun je nog altijd hotel reserveren zonder entreekaarten van efteling ; want die heb ik al in bezit;
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Hotel voor je op een rij gezet:

Bad aanwezig?

Els, 24-10-2014

Hallo,

Over een week gaan wij naar het Efteling hotel. Nu kan ik nergens vinden of de comfort tweepersoonskamers ook een bad hebben of alleen een douche. Wie weet dit??

Overnachting

J.rutten, 17-9-2014
Kan ik bij u een overnachting boeken zonder antree deze heb ik al in mijn bezit ik heb gelezen van € 34'00 per nacht

overnachten zonder entree

myrtheminicooper, 11-8-2014

Is het nog steeds mogelijk een overnachting te doen in het hotel zonder entree?

Ik heb al kaartjes via de AH namelijk en ik kan het nergens terugvinden..

Als het al kan, weet iemand ook wat het ongeveer kost?

bac

Monique, 2-2-2014

Hallo, wie weet of er een bad zit in een 5-pers. comfortkamer.

overnachten zonder entree

groote familie, 1-4-2013
Wij hebben air miles entreekaarten: heeft iemand hier wel eens overnacht zonder combinatie entree??

Wie weet dit?

Blommie, 21-9-2012

Ik heb een overnachting geboekt in het Efteling Hotel.

Van een eerdere overnachting in het Efteling Hotel weet ik dat er roomservice is. Als je niet in het bezit bent van een creditcard hoe werkt het dan met de betaling? Betaal je dan contant als ze het eten komen brengen?

Op de dag van vertrek willen wij eind van de middag naar de parkshow Raveleijn en aansluitend gaan eten in Het Wapen van Raveleijn. Hoe werkt het verlaten van het park na het diner? Het park is dan al gesloten. Kan je het park gewoon verlaten via de in- uitgang voor hotelgasten of is er een aparte uitgang? Als er een aparte uitgang is, is het dan nog ver lopen naar het Efteling Hotel (daar waar de auto geparkeerd staat)?

3 reacties

loreley vip

maya , 29-7-2012
wie weet wat het v.i.p arrangement van loreley in houd.

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Hotel voor je op een rij gezet: