Vakantiepark Efteling Bosrijk

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen8,7

61 tips over Vakantiepark Efteling Bosrijk

^ Tom, 17-8-2017

Heb hier inmiddels meerdere malen geslapen, deze maand nog weer eens 4 dagen.

Een aanrader is om s'avonds nog even lekker buiten te zitten.

Ook heb ik ooit per ongelijk om 06:00 een ochtend wandeling gemaakt, had een mug op de kamer :D . Zeker de moeite waard om 06:00. Nog eens extra speciaal omdat het muisstil is. De gehele natuur is pas net aan het opstarten.

Annet, 14-5-2016

Er zit een ah in het dorp kaatsheuvel en dat is heel dichtbij.

Als je naar een appartement gaat zit er geen kookgelegenheid bij maar maak van te voren wat klaar en doe het in de magnetron!

Erik, 4-2-2016
Voor €25,- boekten wij een voorkeurskamer (nr.748) met twee slaapkamers én twee badkamers. Dat was dit extra geld meer dan waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet:

Miranda, 31-12-2015
Pizzeria in loon op zand is echt een aanrader. Aspendos
Roene, 26-10-2015
Met je check-in kaart van het huisje of appartement heb je ook gratis toegang tot de parkeerplaats van de Efteling. Mocht je dus op de dag van vertrek of aankomst de auto bij het park willen zetten hoef je niet eerst naar Bosrijk om gratis te parkeren.
kristel dujardin, 29-7-2015
Op bepaalde dagen komt Klaas Vaak aan de ingang van het Poorthuys een verhaaltje vertellen voor het slapengaan. Nadien kunnen de kinderen ook op de foto met Klaas Vaak en de zandkabouter. Dit is leuk voor de kinderen. Indien je tijd hebt moet je ook zeker eens gebruik maken van het zwembad met babybad, peuterbad en groter bad met stroomversnelling. Het water is heerlijk warm.

Anne, 14-5-2015
Kies voor het poorthuys met kleine kinderen erg rustig en dicht bij de ingang!
Speedy, 25-4-2015
Efteling met verblijf op park Bosrijk is zeer zeker een aanrader.
Rook_en_route, 12-4-2015
Maak gebruik van de extra tijd die je eerder in het park mag. Zo kan je de ´must do´ attracties zeker bezoeken zonder wachttijd.
Frans, 5-1-2015
Het internetbereik is heel slecht in de omgeving. Een routertje meenemen en die aan de LAN aansluiting hangen is een goede oplossing.

We hebben een aantal aanbieders voor Efteling Bosrijk voor je op een rij gezet: