Efteling

7.3Goed

• 10Margot26-10-2020

Heerlijke dag gehad, altijd tijd tekort!

Wachttijden vielen over het algemeen mee, rekening houdend met het feit dat de attracties niet volledig bezet mochten zijn. Corona-maatregelen vond ik erg goed. Hebben genoten en was meer dan de moeite waard. Hondenopvang (gratis) is ook erg goed bevallen. Dit gaan we een volgende keer zeker weer benutten.

• 2Maike25-10-2020

Efteling niet meer in coronatijd

Ik ben 24 oktober in de efteling geweest en vond het echt bizar. Het was ontzettend druk. Het bizarre vond ik het gedrag van mensen, het leek alsof er geen corona is. Mensen hielden geen afstand, 3 families bij elkaar, hele grote groepen 20 jarigen bij elkaar. Mondkapjes werden niet opgedaan waar dat aangegeven stond. In elke rij heb ik mensen achter me moeten vragen afstand te houden, ondanks dat dit goed was aangegeven door rode en witte lijnen. Als je op de eftelingsite kijkt heb je de <17 wachtrij, dit is voor jongeren tm 17 en er staat letterlijk op de site dat afstand houden in die wachtrij niet nodig is??? In die rij dus allemaal jongeren dichtbij elkaar terwijl zij volgens richtlijnen toch echt mondkapjes moeten dragen. Ik vind het triest dat horeca dicht moet en dat dit wel allemaal mag. Ik vind dat de efteling ook dicht moet, totdat de cijfers teruglopen. De horeca wordt hard aangepakt en efteling niet? Onterecht.

• 10M.Helder24-10-2020

Echt weer een fantastisch leuke dag in de Efteling

Echt het mooiste en leukste park van de wereld! Eigen authentieke uitstraling! De sfeer is, ondanks de Corona maatregelen, gemoedelijk en gezellig. Voor iedere leeftijdscategorie is er wel iets te doen. De medewerkers van het park proberen er voor iedereen een geweldige dag van te maken. Er zijn ook negatieve berichten over dat het te druk zou zijn maar dit viel echt mee. Het was een gezellige bedrijvigheid. Het is misschien eenderde van wat er normaal kan komen. Het lijkt wel of mensen iets te zeuren moeten hebben maar waarom ga je er dan naartoe als je het te snel te druk vindt. Er zijn altijd mensen die te dicht op je komen te staan maar hier kan je mensen dan op wijzen op een normale manier en niemand deed hier moeilijk over.

• 9KvV22-10-2020

BLIJFT EEN FANTASTISCH PARK

ons gezin heeft genoten, we zijn tot sluitingstijd gebleven om daarna heerlijk te slapen. Het park is mooi, verzorgd en overzichtelijk! Jammer dat sommige achtbanen eerder sloten maar dit was overmacht, door de wind. De eerste keer python maakte het voor onze kids onvergetelijk. Verbeterpuntje, zorg voor duidelijke informatie waarom een attractie dicht is. Ook jammer dat de meeste eetpunt al vroeg sloten. max en Moritz is ook weer een topper, leuke achterbaan voor jong en oud! Wij komen zeker weer terug, ondanks de hoge prijs, met korting is het te doen, maar voor een gezin tik je anders zo 200,- aan en dan heb je nog niks gegeten en gedronken. Bedankt voor de geweldige dag, ga zo door!

• 9fam. Verhoef19-10-2020

Heerlijke dag

Ik kom al jaren met de kinderen in de Efteling, ik wil mijn complimenten geven aan de efteling voor de oplossingen tijdens de coronatijd, de wachtrijen, de looprichtingen, alles is duidelijk aangegeven. Ondanks dat we op een zaterdag zijn gegaan, was het prima te doen, maar dit kwam misschien omdat het groot deel van de dag regende. Wij hebben met de kinderen natuurlijk geen achtbanen gedaan, maar wel alles kunnen doen wat we wilden. Nog extra compliment aan de servicemedewerker die aan het einde van de dag onze auto heel snel wist te starten, nadat wij zo stom waren om onze autoradio aan te laten staan, waardoor onze accu het niet meer trok. Wij komen zeker binnenkort weer.

• 9linda17-10-2020

efteling

ik wil een compliment geven aan de manier waarop de Efteling de Corona-maatregelen heeft getroffen. In de rij wachtend tussen alle schermen met doorzichtig zeil voelde veilig en toch niet benauwd of krap. Er waren veel desinfectie-punten te vinden en het personeel is goed voorbereid om je de juiste weg te wijzen of de juiste plek in de attractie wat vast niet altijd makkelijk zal zijn. Ik heb een heerlijke dag met mijn 16 jarige dochter gehad. Echt super geregeld!

• 10Mariska11-10-2020

Geweldig

Gewoon super geregeld. Snap niets van de negatieve reacties. Ga bijna wekelijks en ja soms is t wat drukker maar als je zelf de regels volgt is de 1.5meter altijd goed te doen.

• 1Lieke05-10-2020

Op deze manier niet meer!

Denk goed na voordat je in deze Coronatijd, als niet-abonnementhouder, naar de Efteling gaat. Voordat je binnen bent, ben je al een halve dag verder. En daar betaal je dan een behoorlijk bedrag voor! Het is het zo niet meer waard... We waren op een maandag en konden ontzettend lang in de rij. Tijdssloten worden niet gehandhaafd. Teleurstellend! Kinderen blij gemaakt met 'een dooie mus'.

Gereisd met vrienden in september 2020

• 6Roy01-10-2020

Top geregeld, jammer van de cadeaukaart

Alles was goed geregeld, maar wij hadden een cadeaukaart en deze kon niet gebruikt worden voor de entree tickets. Het rare was dat dit wel had gekund als we overnacht hadden.

Gereisd met partner in september 2020

• 3Fam. De witte24-09-2020

Dagje efteling

Hele dag geweest, we houden van achtbanen. Maar in die hele dag tijd hebben wij 4 achtbanen gehad en gegeten. En dat voor 92 euro intotaal (entree en parkeren) niet voor herhaling vatbaar. Hier komt het eten in het park erbij op. Te druk vonden wij en dat op de maandag.

Gereisd met partner in september 2020

10 van de 1850 reviews gezien