Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Lakei voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 27 reviews

6.7VoldoendeScore uit 27 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Lakei voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

27 Reviews over De Lakei

• 3MN Zuidema26-10-2018

Nooit Meer! Vreselijk!

Bij aankomst was het hotel dicht, alles donker, na 3 x telefonisch bellen werden we te woord gestaan en kwam er iemand aan lopen vanuit een zijstraat die zich niet voorstelde, totaal onvriendelijk en nors werden we binnen gelaten in het donker. De pin was niet aangesloten dus we moesten cash de toeristenbelasting betalen, vervolgens liep hij mee naar de kamer, waar hij in een paar seconden alles uitlegde en roetsj weer verdween. De kamer was op zich oke, maar geen hoeslaken voor de slaapbank en in de badkamer wat ook niet schoon was, was geen zeep of shampoo of ook maar iets te vinden dus na het toilet bezoek kon je niet je handen wassen.Het tweepersoonsbed kriebelde vreselijk alsof je onder lang niet gewassen beddengoed lag..Dan het ontbijt, eerst al geen bestek,het ontbijt leek bijna karig afgemeten, maar was echt minimaal en niet uitgebreid, sfeer was bedrukt en personeel was traag en niet heel opgewekt.

• 2Jacco24-08-2018

Horror!!!

Wanneer je smerig hotel zoekt, die tussen 11.00 en 16.00 uur gesloten is zou dit een aanrader kunnen zijn. Maar let op, op woensdag is alles gesloten en word je verwezen naar de Albert heyn, wanneer je vraagt of we iets kunnen eten of drinken na ons bezoek aan de aftelling . Dit is geen hotel, dit is een regelrechte aanfluiting. Maar ja, een groot voordeel is dat de uitbater het op deze manier niet lang zal uitzingen. Werkelijk waar, doe jezelf een lol en vergeet deze tent.

• 1R16-08-2018

DISGUSTING!!!!

We travelled from the UK to visit the beautiful country and stayed at this hotel. But we got back late from Efteling and their restaurant was closed. So we ordered some food. The hotel owners MADE US SIT OUTSIDE ON THE STREET TO EAT OUR FOOD AT NIGHT. They said it was Holland's rule that no food is allowed inside of hotel rooms. Utterly appalled by this!! What a horrible place and horrible people!!

• 4Saskia19-07-2018

Nooit meer!!!

De ligging t.o.v. de Efteling is perfect. Ook de kamer was redelijk schoon. Dit waren dan ook de enige twee positieve punten.

Minpunten: - Kleine kamer - Twee lossen bedden i.p.v. tweepersoonsbed met oude, te zachte matrassen - Erg gehorig - Personeel is niet vriendelijk en ook niet gastvrij - Badkamer zeer gedateerd - Wordt niet meegedacht met de openingstijden van de Efteling, zo is late check-in blijkbaar alleen tegen betaling mogelijk. Ook al heb je hier van te voren al afspraken over gemaakt! - Ontbijt was zeer slecht. Het stond blijkbaar al een tijdje klaar, terwijl het in de ontbijtzaal een graad of 25 was. Vleeswaren maar even links laten liggen. We zaten niet op een voedselvergiftiging te wachten. - De eigenaar Marco is alles behalve vriendelijk - TV werkte niet - Handdoeken waren oud en hard - Veel te duur voor wat ze boden

Conclusie: slecht hotel en zeker niet aan te raden.

• 4Ronald Roozeboom28-12-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Van 24 op 25 december 2017 hebben wij met totaal 7 personen overnacht in dit hotel. Wij hadden online geboekt en tevens de kaarten voor de Efteling besteld. Bij binnenkomst ging het al mis.

De bestelde kaarten lagen niet klaar. Bij het afrekenen van de koffie had men de toeristenbelasting bij de rekening opgezet, dit terwijl hij geen idee had of degene die de koffie afrekende ook dezelfde was die de kamers hadden geboekt. Later op de dag we voor de tweede keer een rekening voor de toeristen belasting.

Wat wel goed geregeld was waren de parkeervergunningen die ter beschikking worden gesteld.

Na een dagje Efteling s ’avonds in het hotel gegeten. De bestelling ging fout. Het voorgerecht was men vergeten. Wel lekker gegeten. Wel aan de dure kant. € 20 voor een pulled pork hamburger is aan de dure kant.

De kamers zijn klein en verschrikkelijk gehorig. Maar dan ook ieder geluid komt door de flinterdunne wandjes. De douchekop bleef in onze kamer niet hangen zodat je gebukt moest douchen. In alle door ons gehuurde kamers stonden defecte pedaalemmers. Op een van de kamers was geen toiletpapier aanwezig. Op een van de kamers stond een tweepersoonsbed van ongeveer 1.20 breed. Veel te smal voor 2 volwassenen. Het was ook veel te warm in de kamers. Allemaal erg slecht geslapen dus.

Over vloekende medewerkers achter de bar op het moment dat men iets laat vallen laten we het verder maar niet hebben.

S ’ochtends 10 minuten voor het ontbijt naar beneden waar je dan tegen een afgesloten deur aan loopt. Het ontbijt was simpel maar, met uitzondering van ,koude, niet lang genoeg gekookte, eieren goed te doen.

Het geheel is op ons niet erg professioneel overgekomen, er wordt slecht gecommuniceerd. Sommige van de personeelsleden zijn stug en niet echt klantvriendelijk. Tel daar de kamers bij op dan is voor ons de conclusie dat dit hotel niet voor herhaling vatbaar is.

Wat wel netjes werd afgewikkeld is de 10% korting op het diner die men vergeten was te verrekenen.

Dit werd binnen 1 dag zonder probleem teruggestort.

• 6Kim31-03-2017

Puur voor slapen voldoende.

Overnachting ivm dagje efteling. Puur voor slapen voldoende. Niet bijzonder. Kamers zijn oud.

• 9EvG27-06-2016

Goed hotel vlakbij Efteling

Voor tweedaags bezoek aan Efteling een goed hotel, vriendelijk personeel, op loopafstand nog geen 10 minuten. Uitgebreid ontbijt met ruime keuze en ruim voldoende zoet en hartig beleg, op verzoek extra brood geen probleem. Daarnaast diverse lekkere croissantjes, gekookte eieren en fruit. Nette kamers inclusief handdoeken en toiletartikelen. Jammer dat geen bagageopslag beschikbaar was. Nu moesten we onze spullen in de auto achterlaten bij onze eerste dag naar pretpark. Wel werd parkeervergunning beschikbaar gesteld zodat we in de buurt gratis konden parkeren.

• 6kipoewee06-01-2015

Slechte prijs/kwaliteit

Alle contact met het personeel verliep vlot, correct en vaak met een glimlach. Qua service dus zeker in orde! De kamer is vrij klein. Helaas ontbreekt een goede geluidsisolatie. Ondanks het goede bed hebben we dus toch slecht geslapen, dankzij de rumoerige kinderen van de buren... Op vlak van hygiëne zijn er wat kleine opmerkingen. We hebben 's avonds lekker gegeten in het restaurant, maar wel erg duur... Het uitgebreide ontbijt: we kregen een schotel met allerlei zoetigheden en een schotel met verschillende soorten vleeswaren en kaas, maar de kaas was uitgedroogd en niet meer lekker. Daarbij lagen ook wat kleine ontbijtkoeken en een mandje met enkele (onvoldoende) sneden wit en bruin brood. We gingen niet met honger van tafel, maar waren zeker nog niet voldaan. Prijs/kwaliteit is er nog heel wat werk aan de winkel, maar met de Efteling op een steenworp maakt het hen vast niet uit: zolang hun prijs wat lager blijft dan die van het Efteling-hotel komen de gasten vanzelf wel...

• 9Britt15-08-2014

Erg mooi hotel!!

Super nette en verzorgde kamers! Toen wij er waren, waren zij aan het verbouwen. Maar ondanks dat een super overnachting gehad. De kamer is erg luxe en ook het hotel verder ziet er mooi luxe uit. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt 's ochtends is erg smakelijk, allerlei soorten zoetige en hartige hapjes! Zeker een aanrader.

• 7Ger uit de Bulten16-06-2014

Leuke knus familie hotel

Hotel de Lakei een leuk en knus familie hotel, kamers zijn netjes simpel en schoon, schone badkamer. kamers zijn door de dunne muren erg gehorig

Hotel De Lakei info

• AirconditioningNiet beschikbaar