Hotel De Kroon

59 reviews over Hotel De Kroon in het Nederlands

Geweldig

Fam Bolwijn
27-5-2018

Op dit moment in de auto terug van ons bezoek aan het hotel en de Efteling. Geweldig goed hotel, super service. Nadat we vanaf de efteling terug kwamen en een behoorlijke regenbui op ons hebben gekregen, konden we gebruik maken van een paar handdoeken en een ruimte om even droog te worden en ons om te kunnen kleden!! GEWELDIG!! Wij komen zeker terug in dit fijn hotel!

goede sfeer, leuk familiehotel

krone
20-3-2018

Geweldige service in een echt familiehotel. Onze zoon was jarig en de dame van de receptie heeft toen ze dat hoorde de ontbijtzaal versierd. Hij heeft enorm genoten en voelde zich op en top jarig. Ik had iets vergeten op de kamer; kreeg direct een email, en het werd naar mijn huis opgestuurd.

Super hotel!

Kayleigh
19-2-2018

De ligging van het hotel is super, aardige medewerkers en een zeer uitgebreid ontbijt. Je kan gratis parkeren bij het hotel, wij vroegen of we ergens uit eten konden en dit hebben hun voor ons gereserveerd. Kamers zijn goed schoon. Wij hebben een zeer fijne nacht gehad!

Geweldig

Fam van der Heide
25-12-2017

Een heel leuk en net hotel. Aardige mensen en klant vriendelijk. Kerst ontbijt is echt een topper. De kinder speelkamer is echt een plus punt. Volgend jaar weer heen

Fantastisch !

William
30-10-2017

Afgelopen weekend verbleven in hotel de Kroon.Wij hebben hier een fantastisch (verjaardag) weekend mogen beleven.Ik kan een heel verhaal gaan schrijven maar hou het maar even kort.Alles maar dan ook echt alles wordt eraan gedaan om het de gasten naar het zin te maken.Het personeel van dit hotel is super gemotiveerd en vertellen graag over het nieuwe hotel en bijbehorend concept wat medio mei 2018 zal worden geopend.Het is ons zo goed bevallen dat wij alweer hebben gereserveerd voor ons volgend verblijf in 2018 :-) Hotel de Kroon,bedankt voor alles en tot volgend jaar !!!

Leuke plaats voor een overnachting

Marie
14-8-2017

Bij bezoek van de Efteling zeer makkelijk om daar de logeren,

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Super lokatie

Peter Bokkers
4-6-2017

Zeer gezellig Bourgondisch hotel met jaren 50 uitstraling

Heerlijk eten.gezellige bar nette kamers .alles schoon en bovendien het belangrijkst

Zeeer vriendelijk personeel en een top gastheer Frits

Wij gaan zeker terug

Mensen van de Kroon bedank5voor de gezellige en goed verzorgde tijd bij jullie

Peter en Martha

Fijne mensen

Wybo
6-5-2017

Tof geregeld hier! Lekker overnacht

Gezellig Familie hotel met top ligging

ann
13-4-2017

Gezellig hotel op wandelafstand (10') van de Efteling. We hadden kamer nr 10 (dubbel bed + stapelbed). Niet modern, maar wel heel proper! Alle kamers zijn op 1e verdieping, en niet zo goed geïsoleerd. Je hoort goed wie er op de gang loopt!

Personeel is héél vriendelijk en gedienstig! TOP! Ontbijt is goed, maar niet wauw! Persoonlijk vond ik de prijs (152€ voor 1 nacht) duur prijs/kwaliteit.

Naast ontbijtruimte heb je speelruimte voor de kindjes! Echt super leuk!

Auto mag gans de dag blijven staan op de parking (gratis) van het hotel!

Naast hotel is er ook een Albert Hein.

Komen zeker nog terug.

Super.

Karin Koster
27-2-2017

Super hotel op (echt waar) 5 minuten lopen van de Efteling, als je een weekendje Efteling gaat doen is dit een top hotel op een top locatie. Het personeel is zeer vriendelijk, het ontbijt heel goed verzorgd, en op een paar minuutjes lopen van het hotel zit een mega goed grieks restaurant. Ik was hier een weekend met mijn dochter voor de Efteling, we willen zeker een keer terug we hebben erg genoten en dat komt mede door het goede, gezellige hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon in Kaatsheuvel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kroon scoort een 8.99 uit 10 op basis van 59 reviews.