Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Domaine Haute Bruyère in het Nederlands

slapen in een vliegtuig

Adrie van den Hoek
22-9-2018

Een prachtig vliegtuig. Met goed bed. Een sauna! Heerlijke koffie en thee faciliteiten. Veel beenruimte! Fantastische gastvrouw en een verrukkelijk ontbijt. Helemaal af met allerlei leuke details zoals een instapkaart en meer van die leuke dingen. Doen! Zeker als je iets bijzonders wilt.

Gereisd Met partner in september 2018

Zeker een aanrader!

21-8-2018

Overnachting in het vliegtuig op het terrein van deze B&B. Ontvangst was zeer vriendelijk. Vliegtuig staat in een prachtige tuin met een eigen ingang en eigen terras. Vliegtuig is prachtig ingericht met zelfs een sauna! Ontbijt was goed verzorgd. In de buurt is genoeg te doen. Veel restaurantjes in de buurt en Antwerpen en Zeeland om de hoek.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Prijs kwaliteit perfectie.

Joeristaessen
6-10-2013

Wat een ontvangst. Op stap met vier koppels vrienden. Fiets weekendje. Perfecte uitvalsbasis. Ongelooflijk vriendelijke gast vrouw en gezin. Aanrader! En vergeet geen wijn te genieten...

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Haute Bruyère in Hoogerheide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Haute Bruyère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.