Camping Aan de Groene Papegaai

75 reviews over Camping Aan de Groene Papegaai in het Nederlands

Een topper!

C Ribbers
14-9-2018

Gewoon ALLES was goed! Rust, netheid, vriendelijkheid. Mooie, goede plaatsen. Prima informatie. Een bovenste beste camping! Een aanrader.

Er wordt een totaalprijs (all in) genoemd op basis van 2 personen. Toen ik afrekende werd er een korting gegeven, omdat ik alleen was. TOP! Dat kom je niet vaak tegen..... Hier wordt meegedacht met de gasten en wil men het beste bieden.

FANTASTISCH

Tjebbe en Fokje Gorter Kollumerpomp.
6-8-2018

Het is een prachtig vertoeven op deze camping. Een hele fijne Gastheer en Gastvrouw Een heel luxe sanitair. Kortom het is hier FANTASTISCH. Wij waren met 2 caravans. De Fam. Wiersma en Fam. Gorter.

Geweldige, aan te raden camping.

Fam. Keulards
21-7-2018

Schitterende ligging, perfecte sanitaire voorzieningen die dagelijks goed worden schoongemaakt. Dagelijks verse broodjes / ontbijtje bestellen. Zeer vriendelijke en bebehulpzame beheerders. Via beamer hebben wij het WK voetbal en de Tour de France kunnen volgen. Perfect

Naar gelang waar je staat is het wel een "loopje" naar het sanitair.

Kleed het grote veld aan met wat bomen voor schaduw.

super fantastisch

pascal&nancy
27-5-2018

Zeker een camping om terug te gaan is daar heel rustig, mooie vijver om te vissen met heel veel dikke karpers veel bos wandelingen en fietsroutes op 10 min met fiets ben je in winkel straat ,heel proper sanitair en uitbaters zijn ook heel vriendelijk. Wij komen zeker al terug .

Wij hebben volop genoten op deze fijne camping.

Janneke en Aad Rasenberg
1-5-2018

Mooie rustige camping met fijne behulpzame beheerders, die top beheerd wordt. Mooie wandel en fietsomgeving zoals de Kalmthoutse Heide en de Brabantse Wal. Midden in het aspergeseizoen was het smullen. Geen auto's op de camping, maar wel vlakbij geparkeerd. Prima sanitair en het regenwater was vrijwel direct gezakt. Voor de visser een prima visvijver. K0rtom een aanrader.

gezellig

Theo van Hulten
15-2-2018

mooie accomodatie's / rustige ligging

geen negatief commentaar

een heel mooi en rustig camping

verbauwhede
3-9-2017

het ontbijt dat je kan bestellen voor s morgens is heel lekker mooi en gezellig om te fietsen,en je kan er ook rustig vissen op camping en op 5 min met fiets ben je in winkel centrum.

Prima WiFi. Net sanitair met achtergrondmuziek. Plek voor afwassen wat krapjes en het is wat ver lopen van achter op het veld naar het sanitair gebouw. Prima visvijver met behoorlijk wat vis maar die grote jongens kreeg ik niet te pakken. Aardige eigenaren.

Mooie SVRcamping zoals het hoort te zijn

Bart en Nelleke De Graaf
30-6-2017

Geen negatieve zaken bij deze camping. Het meeste van de vorige schrijvers kan ik onderschrijven. Het afwassen zou als er iets meer ruimte zou zijn om de afwas neer te zetten, een stuk prettiger zijn.

Olga en Gert Houtveen
14-6-2017

Supermooie SVR camping, vriendelijk ontvangst, leuke plek aan de visvijver. Goed, mooi en zeer schoon sanitair.

Broodjes service, je kan verschillende soorten ijsjes kopen en verse eitjes van de kippen die op de camping in een prachtige ren verblijven, alles op basis van vertrouwen, gooi het geld maar in de daarvoor bestemde pot.

Kortom een SVR camping om aan te bevelen. Mooie fiets- en wandelomgeving. In het dorp op fietsafstand kun je heerlijk uit eten of je dagelijkse boodschappen halen.

Wij komen zeker hier weer terug.

Olga en Gert Houtveen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aan de Groene Papegaai in Hoogerheide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aan de Groene Papegaai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.