Géén boekingskosten

Meer camping info

Contact

99 Reviews over Aan de Groene Papegaai

• 9B.Smid04-05-2022

Een camping om er terug te komen.

Een ideale camping voor hondenbezitters. Een mooi stuk natuur ligt tegenover de camping. Het sanitair is prima. Op het grote achterste veld sta je heerlijk ruim.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Charles17-09-2021

Pure luxe

Om maar met de deur in huis te vallen: Zeer goed onderhouden camping met zeer ruime plaatsen, verspreid over 3 veldjes, waarvan 1 voorzien van een visvijver. Rust alom. Minder geschikt voor kinderen van basisschool leeftijd en ouder omdat er maar 1 klimhuisje, een glijbaantje en 2 schommels zijn . Het sanitair is om door een ringetje te halen. In september alleen maar pensionado’s waaronder ondergetekende. Caravans worden door de eigenaar met een elektrisch trekkarretje naar de plaats gebracht en van de plaats gehaald. Bagage kan uit de auto met een soort strandkarretje naar de caravan gebracht worden. Het gras op de velden ziet er prachtig uit. Vers gebakken broodjes te reserveren voor de volgende ochtend. Kortom, een aanbevelenswaardige camping. Het enige dat me verwonderde is dat er door de Kalmthoutse heide heen geen fietspaden lopen, alleen wandelpaden. Er is maar 1 fietsroute van 35 á 40 km rondom het heidegebied.

• 7LF13A18-08-2021

Prima camping

We hebben hier 1 nachtje gestaan, de trekkers tentjes werden om het kippenhok heen gebouwd (geen haan overigens). Leuke visvijver, schoon sanitair, geen mooie ligging zo aan de weg en aan het industrieterrein. Broodjesservice is top en zeker aan te raden, net als de ijsjes.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Toos&john10-08-2021

Mooie camping

Mooie camping ,schoon sanitair, mooie visvijver,vriendelijke eigenaren Ga er zeker terug na toe

• 7Halderman10-08-2021

Mooie camping

De camping is prima, sanitair keurig schoon, onderhoud van de grasvelden prima, geen last van net gemaaid gras 🤗het systeem van de caravan neerzetten op de plaats door de eigenaar is prima,geen auto’op de velden bij de caravan.Alleen de kleinschaligheid van een boerencamping is ver te zoeken , groeit uit zijn jasje, dat is jammer, de sfeer van ,,kneuterigheid “ is er niet.De WiFi is niet sterk, lijkt wel of er om 22u een knop omgedraaid wordt, tijd voor bed of zo 😰De omgeving is om te wandelen prachtig , maar er is veel omgevingslawaai en het bedrijf achter de camping geeft veel geluid.Waar je ook loopt je hoort het verkeer, daar kan de camping niets aan doen, maar dat viel ons tegen.Als een camping groter wordt is 1 wasmachine die 1-2uur duurt echt niet voldoende, minimaal 2 is nodig.Wij komen niet meer in deze hoek van Nederland, veel te druk

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Piet dit is voor iedereen prettig10-08-2021

kunnen je niet gelijk helpen geven ze wel een oplo

gewoon goed vriendelijk als je wat heb staas gelijk voor je klaar of wat je ook mag kan doen zelf komen later wel kijken of alles goed is op gelost

• 10Jos van den Biggelaar19-07-2021

Geweldig

Het enige wat de eigenaars niet in de hand hebben is het weer maar voor de rest alles tot in de puntjes verzorgd.

• 10Jan en Lucia van der meulen14-06-2021

Helemaal fantastisch !

Een fantastische camping . Een hele gemoedelijke sfeer . Ruime auto vrije plaatsen , alles goed onderhouden en schoon ! Een prachtige omgeving om te fietsen. Wij gaan hier zeker terug komen ! Wij zijn voor ons zelf een top 10 aan het maken ! Deze staat vooralsnog voor ons op nummer 1 ! 👌👍

• 10Willemsen14-04-2021

Voortreffelijk!

Nette camping, goed onderhouden!Ontzettend mooi gelegen, met veel fiets mogelijkheden voor de goed getrainde en de wat mindere fietser.De eigenaar van deze camping heeft alles op de rit, niets is te veel.Wij komen zeker terug.

• 10Teus en Julia Bogerd30-01-2021

Voor herhaling.

Geweldige camping waar we al verschillende jaren komen. Vriendelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Mooie grote plaatsen en autovrij. Prima mooi en schoon sanitair. Gelegenheid om lekker bij te praten tijdens het vissen aan de visput. Mooie receptie waar iedere dag verse broodjes te bestellen zijn. Mooie ligging camping met winkels vlakbij en veel te zien in omgeving. Een aanrader.

Camping Aan de Groene Papegaai info

• CafeNiet beschikbaar