Camping Aan de Groene Papegaai ****

gezellig

Theo van Hulten, 15-2-2018

mooie accomodatie's / rustige ligging

geen negatief commentaar

een heel mooi en rustig camping

verbauwhede, 3-9-2017

het ontbijt dat je kan bestellen voor s morgens is heel lekker mooi en gezellig om te fietsen,en je kan er ook rustig vissen op camping en op 5 min met fiets ben je in winkel centrum.

Prima WiFi. Net sanitair met achtergrondmuziek. Plek voor afwassen wat krapjes en het is wat ver lopen van achter op het veld naar het sanitair gebouw. Prima visvijver met behoorlijk wat vis maar die grote jongens kreeg ik niet te pakken. Aardige eigenaren.

Mooie SVRcamping zoals het hoort te zijn

Bart en Nelleke De Graaf, 30-6-2017

Geen negatieve zaken bij deze camping. Het meeste van de vorige schrijvers kan ik onderschrijven. Het afwassen zou als er iets meer ruimte zou zijn om de afwas neer te zetten, een stuk prettiger zijn.

Olga en Gert Houtveen, 14-6-2017

Supermooie SVR camping, vriendelijk ontvangst, leuke plek aan de visvijver. Goed, mooi en zeer schoon sanitair.

Broodjes service, je kan verschillende soorten ijsjes kopen en verse eitjes van de kippen die op de camping in een prachtige ren verblijven, alles op basis van vertrouwen, gooi het geld maar in de daarvoor bestemde pot.

Kortom een SVR camping om aan te bevelen. Mooie fiets- en wandelomgeving. In het dorp op fietsafstand kun je heerlijk uit eten of je dagelijkse boodschappen halen.

Wij komen zeker hier weer terug.

Olga en Gert Houtveen

Yolanda de Bruijn, 28-5-2017

Voor de 1e keer op deze camping. Het ziet er allemaal tiptop uit. Zeer mooi en schoon sanitair. Goed ontbijt met croissant, 2 broodjes p.p en een flesje jus d'orange. Mooie, ruime plaatsen. Bart is zeer behulpzaam. Heeft gewoon ff onze kapotte hondenkar gelast. Kunnen we weer fijn fietsen met de hond. Mooie omgeving met vele mogelijkheden.

Nette camping

John en Wilma, 28-5-2017

Een nette camping met goede sanitaire voorzieningen. Rustige camping met ee leuk visvijvertje. In de omgeving mooie fiets en wandelpaden.

Prachtige stek voor vissers.

Wim en Karina, 5-11-2016

Een verzorgde camping met brandschoon sanitair. We stonden aan het viswater, en keken naar de vissers, ook een aparte belevenis!

Gezellige beheerders met aandacht voor de gasten en duidelijk plezier in hun werk! Mogelijkheid voor ontbijtjes, verse broodjes, en in het weekend appelflappen of saucijzenbroodjes. Prachtige fietsomgeving tussen Bergen op Zoom en Antwerpen, De Kalmthoutse heide en Zeeland, je kunt alle kanten op. Een aanrader!

Zeer aangenaam verblijf

Piet en Ann, 26-9-2016

Vriendelijke ontvangst. Gezellige, rustige camping met superschoon sanitair!!!

We gaan zeker nog terug.

Super verblijf gehad.

Lian, 16-9-2016

Eigenlijk kan ik niets opnoemen, wat niet goed was. Misschien iets meer op kinderen richten, b.v. binnenspeeltuintje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Aan de Groene Papegaai in Hoogerheide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Aan de Groene Papegaai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Aan de Groene Papegaai scoort een 8.77 uit 10 op basis van 70 reviews.