Camping mini-camping Maya's Hoefke

Camping Info

Meer campinginfo

24 reviews over Camping mini-camping Maya's Hoefke

• 9wouter05-09-2019

Een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen

Hele mooie verzorgde kleine camping, met een super grasmat. Ondanks het droge weer toch heel erg groen. Geweldige trampoline voor onze 2 kids. Heel erg schoon toiletgebouw, zeer goede wifi op het hele terrein. Geen minpuntje kunnen vinden!

Met jonge kinderen

• 9Pieter en Annelie15-08-2019

SUPER!

Zeer vriendelijk ontvangen door de beheerder. Prachtig verzorgde kleine camping, Heel veel groen en natuurlijke omgeving. Zeer geschikt voor onze Joep en Tess: de supergrote trampoline had wel hun voorkeur. Wat leuk dat de bakker elke morgen langskwam, lekkere verse broodjes. Kortom een super verblijf op Maya;s Hoefke.

Met jonge kinderen

• 10Yvonne de J.12-05-2019

Topcamping om heerlijk te ontspannen!

Gezellige kleine camping met alle voorzieningen zoals net sanitair, speeltoestellen voor de kleintjes, mooi grasveld, stalling voor (electrische) fietsen met oplaadmogelijkheid. Mooie omgeving om te fietsen. Topcamping als je van rust houdt! Super ontvangst door eigenaren. Je voelt je hier welkom.

• 2018
    9Herman Schijns18-09-2018

Geweldige camping en omgeving voor te fietsen

Voor fietsen mooie omgeving en afwisselende omgeving. Ook hebben ze gratis wandel/fietskaarten ter beschikking. Fijne gezellige camping en rustig. een minpuntje. Ik mis zeep om de handen te wassen na toiletbezoek. Behulpzame eigenaar. Ook overdekte de fietsstalling is perfect met aansluiten voor opladen elektr. fiets

• 9Sarah15-09-2018

Rustige camping - ruime plekken - goed sanitaire

Een bijzonder vriendelijke camping, uitstekend voor zowel opas and omas as voor gezinnen met jonge kinderen. Uitstekend sanitair.

• 10Wendy11-04-2018

Schone en gastvrije camping

Super gastvrije mensen. Komen hier al tien jaar met veel plezier en je word hier met open armen ontvangen. Toiletvoorzieningen zijn erg schoon. Aanrader voor een mooie rustige vakantie in Brabant.

Met vrienden

• Oude reviews

8familie dijkwel20-08-2016

regelmatig ongeveer om de 2 jaar

een gezellig ontvangst. Ruim uitzicht, prima sanitair. ligt in een mooie streek. Leuke plaatsen maar ook een stad op redelijke afstand.

• 9Ada & Arie27-06-2016

Hier kom ik graag!

Mini-camping Maya's Hoefke is voor ons fijn even weg en toch een beetje thuis. Een mooi aangelegd en goed onderhouden terrein. De caravans staan om een heel ruim grasveld. Niks "gluren bij de overburen". Speelgelegenheid voor kleine kinderen, vanuit alle caravans te zien. Goed onderhouden sanitair. Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Zelfs na 14 keer komen wij er nog steeds graag.

• 9frs 13-10-2014

fantastische plek

voor één nacht daar gestaan, een fantatstische plek, sanitair met vloerverwarming. zeer vriendelijke ontvangst

• 9Peter25-08-2014

Geweldige "kleine" camping

Een hele rustige kleine camping met veel aandacht voor de gasten. Een hele week gekampeerd en gefietst in de omgeving van Hoogeloon. Supersanitair en zeer goed onderhouden campingterrein. We komen volgend jaar zeker terug.

2 tips over Camping mini-camping Maya's Hoefke

• M. Olzheim, 01-09-2012

De trampoline was ook voor volwassenen erg leuk!

• sonjaenhans, 06-08-2014

Speelbossen in Hoogeloon (koning Kyrië), speelbos bij het Grote meer (Vessem) en onder Bladel. Zwemwater met kleine kinderen: Weeldse heide, tussen Hoge en Lage Mierde. De Hooiberg bij Bladel: binnen en buitenspeeltuin en knutsellokaal. Dierentuin Nuenen, geweldig met kinderen.

1 vraag over Camping mini-camping Maya's Hoefke

• J. Koopal, 19-05-2018

Plaats

Is er nog plaats de komen de week

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig