11 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Landgoed de Biestheuvel

• Wilma Maat, 28-10-2013

Wat een leuk uitje was en zeer zeker aan te raden is de Aardsborsthoeve in Mierlo (partycentrum). Een gezellige familiedag met voor ieder wat wills. Oud hollandse spelen, huifkarrentocht en pannenkoekbuffet echt geweldig.

• Hanneke, 16-03-2013

Wij hebben gebruik gemaakt van de prima maaltijdverzorging. Zelf hebben we onze eigen drankjes meegenomen. Verder hebben we de GPS tocht gedaan, buiten de regen, een goed verzorgde activiteit in deze mooie omgeving. We hadden twee groepen en het verschil in terugkomen van de tocht was een uur, dus goed om in de gaten te houden! Wij hadden kinderen bij ons...

• Erik van de Water, 30-03-2013

Bezoek ook een abdij net over de grens in België!

• Charly Traarbach, 04-03-2013

Er zijn weinig 'goede' restaurants in de regio, je bent wel binnen 20 minuten in Eindhoven centrum.

• Wil van Gool, 29-04-2013

Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen en er zijn veel leuke bezienswaardigheden in de buurt.

• Daniella, 24-04-2012

Het papagaaienpark in Veldhoven is erg leuk om te bezoeken! Naast papagaaien en andere dieren zijn er ook overal speelmogelijkheden voor de kleintjes. Leuk park voor een paar uurtjes!

• Landgoed de Biestheuvel, 08-06-2011

Door de ligging van Landgoed de Biestheuvel is alles binnen handbereik. U kunt hier genieten van wandelingen en fietstochten in een groot heide- en bosgebied, afgewisseld met akkers, en weilanden waar kronkelend riviertjes hun oude loop weer hebben teruggekregen. In de omgeving heb je behalve bossen, bossen en nog eens bossen, veel karakteristieke dorpjes zoals Eersel, Oirschot en Oisterwijk. Heerlijk slenteren over de fraaie marktpleinen met monumentale panden, terrassen, winkels en historie

• Susanne, 07-04-2015

In de Kempen zijn vele leuke Bourgondische restaurantjes, (woon)winkeltjes, kindvriendelijke adresjes, antiekmarkten en sfeervolle terrasjes. In de directe omgeving kunt u zwemmen, fietsen en golfen. Ook zijn er verschillende pretparken en dierentuinen in de omgeving.

Hier is een lijst van alle parken : Dierenpark De Oliemeulen (Tilburg), Dierenrijk (Nuenen), De Efteling (Kaatsheuvel), Familliepark DippieDoe (Best), Safaripark Beekse Bergen (Hilvarenbeek) en Zoo Parc Overloon (Overloon).

• Susanne, 07-04-2015

Door de ligging van Landgoed de Biestheuvel is alles binnen handbereik. U kunt hier genieten van wandelingen en fietstochten in een groot bosgebied, afgewisseld met akkers en weilanden waar riviertjes de laatste jaren hun oude loop weer hebben teruggekregen. In de omgeving heb je behalve bossen, bossen en nog eens bossen, veel karakteristieke dorpjes zoals Eersel, Oirschot en Oisterwijk. Slenteren over de fraaie marktpleinen met een groot aantal monumentale panden, terrassen, winkels en historie

• Lara & Jeroen, 14-07-2015

De perfecte locatie voor een Festival wedding!! Huur het hele weekend 1 van de groepsaccomodatie, bepaal zelf wat je wil qua diner en aanleiding, trouw op het landgoed en geef een spetterend feest op het einde in 1 van de feestzalen.

• Susanne, 07-04-2015

Net over de grens vindt men de eeuwenoude abdij van Postel, een verzamelplaats van bezienswaardigheden: de prachtige gebouwen, de Romaanse kerk, het gerestaureerde pesthuisje, de wereldvermaarde bibliotheek, de kruidentuin, de kaasmakerij… De ijs-, friet- en hotdog-kraampjes aan de abdij van Postel zijn op zondag voor vele inwoners, bezoekers en toeristen een begrip. Al decennialang vullen de hotdog-verkopers en frituuruitbaters de hongerige magen die een bezoekje brengen aan deze trekpleister.