Pension Gasterij Landschot

Pension Gasterij Landschot

9.6Fenomenaal

Nederland, Noord-Brabant, Hoogeloon

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Gasterij Landschot voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

19 reviews over Pension Gasterij Landschot

• 2018
    10Maaike10-06-2018

Heerlijk en prachtig!

Gasterij Landschot is echt een aanrader! Ik was met 2 vriendinnen en vanaf het moment dat we aankwamen voelde het als thuiskomen. Het is rustgevend, Jan en Gerrie zijn enorm gastvrij, en het ziet er prachtig uit. Bij de inrichting is aan elk detail aandacht besteed en de omgeving is prachtig. Het ontbijt is inbegrepen en kan je op een zelf gekozen tijdstip nuttigen. Het is heel lekker met regionale producten en Jan bakt de lekkerste eitjes. De kamers zijn overigens brandschoon. Het is ook leuk in combinatie met fietstochten in de regio, hebben wij ook gedaan. En dan lekker tot rust komen in de oase van Gasterij Landschot!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Rick07-06-2018

Ontspannend en gastvrij.

Ik ging samen met mijn vader naar Flying dutch daarnij hadden we een kamer geboekt in de Gasterij want dan konden we beide een sappie drinken. Dag 1 een gastvrij welkom met koffie en savonds bij terugkomst stond er ook nog een koud biertje gereed. En dag twee begon met een heerlijk ontbijt en wakker worden in luxe kamer met uitzicht over een rustgevende omgeving. Het was gewoon top👌

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

10Falcao15-08-2017

In één woord: Fantastisch

Ultieme rust, luxe verwennerij, eerlijk genieten, volop privacy, mooi afgewerkt gebouw en omgeving, Brabantse en Kempische gastvrijheid!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Linda & Arjen28-02-2016

ultiem ontspannen, heerlijke bedden, super ontbijt

Wat 'n heerlijke plek om te verblijven! ontzettend gastvrij ontvangst, ultiem ontspannen in de bijzondere spa (wat 'n ervaring dat floaten...!!), heerlijke bedden en 'n fijne kamer met prachtig uitzicht en 's ochtends 'n kakelvers ontbijt: wij waren onder de indruk en willen deze plek aan 'n ieder aanraden!

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Sylvia Driessen02-05-2015

Heerlijke plek, om terug te keren!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf. De rust die de omgeving uitstraalt is heel fijn. De boerderij heeft een hele mooie stijl, basic met industriële onderdelen en veel natuurlijke materialen. Wij hadden een grote kamer met beneden een fijne bank, boven een heerlijk bed en de grote inloopdouche achter het bed. De gastvrijheid van Jan en Gerrie is geweldig, de ontvangst met koffie en thee, het heerlijke ontbijt met streekproducten verzorgd door Jan. De omgeving is heerlijk om een wandeling te maken. Hier kom je helemaal tot rust!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Simon Bijpost03-01-2015

Met 8 vrienden heerlijk weekend gehad

Met z'n achten genoten van deze geweldige accomodatie maar bovenal van de gastvrijheid. Ook degenen die niet zo van een Spa houden waren achteraf enthousiast. De Spa, het diner en de Gasterij met een groep beleven was helemaal goed!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Sandra15-09-2014

Bijzonder combi van sfeer, luxe & aandacht!

Afgelopen weekend hebben we met 7 vriendinnen een geweldig weekend gehad bij Gasterij Landschot en bij Natuurspa Hoogeloon. We zijn bijzonder in de watten gelegd door Jan en Gerrie. Zoveel rust en liefdevolle aandacht, fijne uurtjes in de spa, 's avonds samen koken in de fijne grote keuken.. het was echt perfect. We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Monique14-09-2014

Absoluut een aanrader!

Gastvrij,prachtige kamers,totale ontspanning,biologisch heerlijk ontbijt,lunch eveneens,geweldige Spa,anders dan anders,een plek om nogmaals naartoe te gaan!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9Margo04-08-2014

Mooie plek waar je heerlijk wordt verwend!

De kamers zijn mooi ingericht, heel schoon en het uitzicht is prachtig. Het is er heerlijk rustig en ontspannen. Lekker ontbijt en andere lekkernijen. We hebben een dag in de Boerderij Spa doorgebracht en dat was fantastisch. Echt een aanrader! We zijn in de watten gelegd en verwend, het was heerlijk relaxed. De producten die gebruikt worden zijn erg fijn. Tot slot zijn Jan en Gerrie ontzettend gastvrij en maken ze de tijd die je daar doorbrengt tot een succes.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Irisgoeree19-05-2014

Heerlijk ontspannen bij Gasterij Landschot!

Dit weekend bezochten mijn man en ik Gasterij Landschot. We werden ontvangen door Jan met koffie en wat lekkers uit de regio op het terras in de zon met uitzicht op de weilanden. Daarna bracht hij ons naar onze kamer (de witte kamer). Iedere kamer heeft zijn eigen decoratie, maar allemaal in dezelfde neutrale, comfortabele en mooie stijl. Achter het bed zat een mooie ruime inloop douche. De kamers hebben geen TV, maar deze hebben we ook geen moment gemist. Wil je toch een filmpje kijken? Wij hebben dat via de WiFi van de Gasterij gedaan. Ging perfect. Het ontbijt was heerlijk, met ruime keuze regionale producten. In de regio zijn er volop plekjes om te ontdekken en vele terrasjes en restaurants waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt. We hebben ook een dag gebruik gemaakt van de boerderij Spa. Gerrie heeft ons een paar uur lang begeleid, verzorgd en in de watten gelegd. Heerlijk! Absoluut een aanrader om deze Gasterij met bijbehorende Spa te bezoeken!

Gereisd met partner in mei 2014

Pension Gasterij Landschot info