Vakantiepark
6,3

• Onderkomen6,3
  • Activiteiten4,7

84 reviews over Vakantiepark Recreatiecentrum Zwartven in het Nederlands

Ligt eraan wat je zoekt.

Rinie
29-7-2013
  • Onderkomen6

Zijn hier een weekend geweest in een z.g. woonboerderij. TYPE: BRABANT (max. 7 personen) Als je bij het park komt aanrijden ziet het er allemaal al meteen een beetje verwaarloost uit. het buiten aanzicht van de bungalow ziet er op zich wel leuk uit en binnen is alles ruim opgezet. Dus ruimte voldoende. Maar de boel is wel een beetje gedateerd, en hier en daar slecht onderhouden. zo waren er bijvoorbeeld maar 5 eetkamer stoelen en deed de helft van de verlichting het niet. Ook WC papier en lucifers ontbraken. De boel was wel redelijk schoon, en de meiden van de receptie gaven wel meteen een paar nieuwe lampen mee. Maar eigenlijk hoort dit allemaal al geregeld te zijn. Ook de beloofde flat screen tv ontbrak. Was gewoon een oud kastje waarop je max. 4 zenders kon ontvangen. Omdat er geen douchegordijn / wand of dweil aanwezig was en geen afvoer buiten de douche bak, was de badkamer altijd drijfnat. Dichts bij zijnde supermarkt ligt op 5 Km. van het park en heeft vrijdag koopavond

Gereisd met vrienden in juli 2013

Voor een weekend oke, vakantie niet doen...!

P.T. Balkenende
14-8-2012
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Een weekend in augustus 2012 doorgebracht met 2 gezinnen, 4 kindertjes van 0 t/m 5 jaar. Aan faciliteiten is er niets, zelfs geen speeltuintje. Op zich is de ligging in de bosachtige omgeving voor kinderen wel leuk, dennenappels rapen geen probleem. Het huisje (boerderijtype) was muffig, geen schone indruk. Beddengoed niet fris, keukengerei niet schoon, warmwatergijzer weigerde regelmatig dienst. Het huisje op zich is best oke, ook lekker ruim opgezet. Wel waren de huisjes vooral bezet met Poolse werknemers en een enkele vakantieganger... Ook dit is geen goed teken. Al met al een vakantiepark op z'n retour helaas. Voor een weekend met een laag prijsje geen enkel probleem op zich. Ga je voor vakantie met kwaliteit ben je hier niet aan het goede adres.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hele mooie plek

Kees
13-7-2012
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Mooie plek midden in het bosrijke omgeving,,je komt echt tot rust

Gereisd met vrienden in juni 2012

• Onderkomen10
  • Onderkomen10

Vakantiepark Zwartven in Hoge Mierde viel ontzettend goed mee. Niet alleen is de ligging voor fietsers en wandelaars perfect, de bungalows zijn héél ruim, en ook in de tuin is zeker plaats genoeg. Wij hadden een bungalow Kempen, met 5 personen, kinderstoel en park, nog ruim genoeg voor een peuter van 2 om rond te crossen. En afwasmachine en flatscreen TV. Een grote berging (voor fietsen, buggy's,...) met ruime tuin. Allemaal goede boxspringbedden, 2 badkamers, alles netjes! Heel vriendelijke mensen bij de receptie!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Leuk recreatiepark

Jeffrey
11-1-2012
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten4

Het park opzich ziet er goed uit, soms wat minder onderhouden, maar dat kan aan de tijd van het jaar liggen.

De eigenaar probeerd er een rustoord van te maken daardoor zijn de winkel, het zwembad en de disco niet meer aanwezig (werd ons verteld door een medewerker)

overall ziet het er goed uit, ik zou er zo weer naar terug gaan

Gereisd met vrienden in december 2011
  • Onderkomen6

Groot huis (vakantieboerderij) met veel ruimte in het huis. Badkamers zijn zwaar verouderd en alles is erg matig/slecht schoongemaakt. Keuken was reeds vernieuwd en prima. Heel klein zitplekje wat was betegeld, wel veel gras om het huisje heen. Bij een regenbui stond het zitplekje ook geheel blank.

Speeltuin(en) zwaar verouderd en niet onderhouden.

Wel leuk ven op het park.

Het grootste persoonlijke nadeel is dat er geen mobiel bereik is op het park voor alle netwerken!

De nieuwe huizen zien er prima uit overigens op dit park, wij hadden echter een vakantieboerderij.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• Activiteiten4

Zeer ruime Kempen bungalow gehuurd. Afstand tussen bungalows is groot. Bij aankomst leek bungalow schoon. Schoonmaken had beter gekund.

GSM schakelt zelf over naar het sterkere Belgische netwerk. Gebruik 3G netwerk moeilijk vanwege zwak signaal. Prima gratis WiFi ontvangst bij receptie.

Restaurant prima. Personeel van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Onze kleine klachten werden keurig genoteerd, maar werd geen actie op genomen. Het park ontbeert een ogenschijnlijk daadkrachtig management dat er op toe ziet dat alles in orde is. Kennelijk gaan ze er van uit dat als je de schoonmaakdienst maar goed betaalt het allemaal wel in orde komt.

Concluderend stellen we dat ons verblijf zeer prettig was, dat het ruime park en de rustige omgeving een verademing is, dat de bungalow comfortabel is, dat de bedden van prima kwaliteit zijn, dat de wilde konijntjes rond het huis vriendelijk zijn en dat het park door ons voor mensen die comfort en rust willen ten zeerste aanbevolen wordt.

Gereisd met partner in augustus 2011

We hebben genoten

Guus
1-7-2011
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

We hadden huisje 59 en bij aankomst zagen we dat het erg schoon was. Goede bedden die de korte nachtrust goed deden. We hadden met 6 volwassen personen ruim voldoende aan de 3 slaapkamers de twee badkaamers en de 2 toiletten. Ruime woonkamer en open keuken. Ook buiten was het heerlijk vertoeven tegen de bosrand. Het eten in het resstaurant was heel goed. Leuke bediening en het eten werd vlot na elkaar als je klaar was met het ene gerecht geserveerd. Niets op aan te merken. Leuk was het dat je bij aankomst een gratis heerlijk bakje koffie kreeg met iets leekkers erbij. Voor ons was het ech een heerlijk weekend waarbij de lokatie zeker heeft bijgedragen.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geen aanrader

wielervrienden
28-6-2011
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Hoewel het in potentie een mooi park is heeft het heel veel achterstallig onderhoud. Het was vies, toilet bleef maar doorlopen. Wel een mooie ligging. vlekken op het matras. Uitstraling recepte is oost duits , zwaar hek om er uit te kunnen. Jammer handen jeuken om er wat van te maken.;

Gereisd met vrienden in juni 2011

Leuk park. Ruim opgezet

Irene
20-6-2011
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten6

Wij waren hier in het pinksterweekend met 5 volwassenen in een huisje type Kempen. Het huis was ruim genoeg en voorzien van 2 wc's, 2 douches en een vaatwasser. Ook over de schoonmaak van het huis hadden we niets te klagen. Voor kinderen is er wel weinig te doen en aan de camping moet nog een hoop gebeuren. Bij de receptie zijn we erg vriendelijk geholpen. Er zijn leuke plaatsjes in de buurt in Nederland en in België. Wij hebben hier een superweekend gehad!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatiecentrum Zwartven in Hooge Mierde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatiecentrum Zwartven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.