Sorteren

Wij komen terug

a.j.dijkwel
    6-10-2018

prettige camping. Goede ontvangst. ruime plaats. Schoon

Fantastische omgeving, schitterde fietsroutes.

J. van den Akker
    28-9-2018

Geen op of aanmerkingen op deze Minicamping met zijn 18 plaatsen.

Dat zo iets een blijvende indruk ka maken!

R
    10-9-2018

Kleinschalig, grote plaatsen, vriendelijke en behulpzame eigenaren, schoon sanitair.

Iets verzinnen wat niet goed is zou ik niet weten.

Prima, maar.

J. Zorn
    12-8-2018

Zoals door vele beoordelaars al vermeld is dit als camping een van de betere die ik heb mogen bezoeken.

Alleen 2 opmerkingen.

Tijdens mijn verblijf van 3 nachten moest ik 2 keer wachten tot er een douche vrij kwam. Dit komt volgens mij omdat er binnen de douche ruimte ook een wastafel is waardoor mensen ook andere zaken gaan doen dan alleen douchen. Denk aan tanden poetsen, haarkammen en föhnen etc.

Slechts een detail, maar toch.

Bij thuiskomst keek ik de rekening nog even na. Er bleek voor 2 personen te zijn berekend terwijl ik alleen was. Er was wel een mogelijkheid minder of meer personen te berekenen. Heb dus in feite te veel betaalt. Daar heb ik dus geen prettig gevoel van overgehouden.

Dit gevoel werd bevestigd aangezien er op andere campings direct een 1 persoonstarief werd gehanteerd.

Minicamping dun ezel, eigenaar, 21-8-2018

Hallo dhr Zorn,

Bedankt voor uw recensie een mooie beoordeling.

Alleen een mens kan fouten maken en dan had ik ook graag dat u persoonlijk contact met mij had opgenomen over uw rekening, want natuurlijk als u alleen komt hoeft u niet voor 2 te betalen ook bij ons niet. Met vriendelijke groet Nadja

Ik kom zeker nog eens terug!

Nicole
    10-8-2018

Zeer gezellige camping. Met voldoende rust. Super voor wandelaars en fietsers. Leuke jonge beheerders met hun zoons die allen super hun best doen! 👍

Hooge Mierde scoort een 7,4 uit 10, op basis van 32 reviews