Chalet Buitenboel

Chalet
Chalet Buitenboel
7,4

66 reviews over Chalet Buitenboel in het Nederlands

Een aanrader voor grote groepen met kinderen!

Annelien Wiarda,
7-1-2019

Heel erg genoten van ons verblijf bij Buitenboel. We hebben hier met een grote groep volwassenen met jonge kinderen Oud en Nieuw gevierd. We hadden het hele huis en de kota's tot onze beschikking. Qua groepsruimte en buitenruimte niks aan te merken, wat een paradijs voor kinderen en een gezellige sfeer. Hottub was heerlijk. Qua slapen: omdat wij met zo'n grote groep waren, lagen er volwassenen op de 1-persoonsbedden in de kota's en in de extra bedden boven de bedstedes in de familiekamer. Dit is niet aan te bevelen... deze bedden in de kota's zijn erg smal, de bovenbedden erg dicht tegen het plafond. Maar de andere slaaplekken waren wel comfortabel. Eigenaar was makkelijk bereikbaar en behulpzaam als we daar om vroegen.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geen gast maar een last

Fam. Merselo,
18-11-2018

Buitenboel is een leuke locatie en oogt gezellig. Op de boerderij is niets aan te merken. Keuken volledig ingericht. Goede zithoek en aangenaam van temperatuur. Ook de bedstedes, waar we onze bedekkingen over hadden, vielen erg mee en hadden goede matrassen en dekbedden. De ontvangst daarentegen was alles behalve gastvrij. Met de zaklamp op onze telefoons moesten we de ingang zoeken. Deze is totaal niet verlicht. Een aantal van ons belande daardoor in hun privétuin wat hen niet in dank werd afgenomen. Een handdruk, een vriendelijk woord van welkom, een lach, bleef achterwege..... Over het diner wil ik het niet eens hebben. Dit was niet volgens afspraak en dat is in de mail terug te lezen en nog eens bevestigd in ons telefoongesprek. Ook over de verdere invulling van de avond ontstond een misverstand en wekte nog meer irritatie bij ons op. Het toppunt was het afscheid; we hebben ons nog nooit ergens zo opgelaten en onwelkom gevoeld.

Gereisd met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk

elza,
15-9-2018

we hebben het heerlijk gehad/prima ontvangst/kota super groot voor ons 2 /tv/keuken/knus... de hottube veel te warm gestookt/onze fout/ff bijgooien...toch nog van genoten ontbijt werd naar kota gebracht was super lief en voldoende koffie in kota /zelf zetten super nog het italiaans 3 gangen menu genomen het was verrassend en super lekker

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Zwartemagica,
15-9-2018

Ontvangst was zo slecht, heb mij nog nooit zo onwelkom gevoeld ergens. Je bent geen gast maar last lijkt het meer. Toen ik mijn beklag deed moest ik niet zeuren want ik had maar weinig betaald. Wat ik wel niet dacht te krijgen voor dat bedrag. Onvriendelijk , slecht schoongemaakt, wasbak vol met haren van de vorige gasten en schandalige manier van gast vrijheid. Heb werkelijk zitten huilen van ellende. Nooit meer.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Camping aanrader

Keijzer,
17-6-2018

Wij hebben een lang weekend op de camping gestaan. De kinderen vinden het fantastisch. Er is ongelofelijk veel te doen voor ze. Speeltoestellen, skelter, trampoline en een oude caravan voor de kinderen om te spelen. De kippen lopen gewoon rond. Wij hadden het geluk dat de eigenaresse heerlijke lasagne had gemaakt. Het voelde alsof we in Frankrijk waren. Dichtbij Overloon, zooparc en Irrland. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk verblijf!

Eric Bosch,
18-3-2018

Mooie Finse kota met dito inrichting. Alles was schoon (een aantal spinnen webben daargelaten) en netjes. Gezellig ingericht, nette keuken en superfjine bedden. De hottub is echt een aanrader. Wij hebben er gebruik van gemaakt met vrieskou en ijzige wind, maar daar merk je niks van als je er in zit. De eigenaren vertellen je van te voren hoe je hem moet opstoken. Je moet er wel iets voor doen, maar dan heb je ook wat, namelijk een fantastische ervaring. Ook het onbijt was goed, niet overdadig, maar wel genoeg en lekker. Het terrein doet wat rommelig aan en er was ook geen bord met de naam "Buitenboel". Daar kan iets meer aandacht aan besteed worden. Verder niets dan lof!

Gereisd met partner in maart 2018

Een fantastisch verblijf. Een aanrader

Schuurmans,
28-9-2017

Goede bedden. Veel te doen. Veel eetmogelijkheden. Prachtige keuken. Heerlijke hottub en sauna

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima kampeer periode

Wim Schipper,
4-9-2017

Prima ontvangst door gastvrouw en gastheer, prima schoon sanitair, kort geschoren gazon en goede Wifi.

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit weer

Danielle,
22-8-2017

De kota's zijn leuk, maar wat klein en niet zo schoon. De locatie is super. Via aanbieding geboekt en dat hebben we geweten. Slecht ontvangst, extra betalen voor het hout voor de hottub en handdoeken (niet van tevoren aangegeven), we mochten niet buiten ontbijten (wel vriendelijk gevraagd) en een onvriendelijke eigenaresse. Er is me vier keer verteld dat klanten van aanbieder minder krijgen dan 'gewone' klanten en dat onderscheid is niet prettig en ook onnodig. Ik raad het zeker niet aan. Wij hebben ons totaal niet welkom gevoeld en het nachtje weg was een beetje een teleurstelling. Geen waar voor je geld.

Gereisd met partner in augustus 2017
Bart en Renate, eigenaar, 5-9-2017

hartelijk dank voor deze review. Helaas moeten we hier onze bedenkingen bij plaatsen. Bij jullie aanbieding waren inderdaad geen handdoeken inbegrepen, wel het gebruik van de hot tub. Hout kan altijd worden bijgekocht indien nodig. Dit staat allemaal duidelijk in jullie boekingspapieren vermeld.

Er is dus totaal geen onderscheid geweest tussen u en onze andere gasten die wel of niet van leuke aanbiedingen gebruik hebben gemaakt.

helaas waren jullie flink wat later aan de ontbijt tafel verschenen. wij vinden het begrijpelijk dat wij een compleet en overvloedig ingedekte tafel niet vanuit ons restaurant naar buiten verplaatsen wanneer verlate gasten op komen dagen. Maar vanzelfsprekend zullen we nooit iemand verbieden om buiten te gaan zitten. We zullen uw review hier en op diverse andere plaatsen maar met een schep zout nemen en hopen dat anderen dit ook doen.

Bijzondere en unieke locatie

Marga,
25-6-2017

Dit jaar waren we voor ons jaarlijks familieweekend bij de Buitenboel. Wat een prachtige locatie. Een ruime groepswoning met veel persoonlijke aandacht en luxe: opgemaakte bedden bij aankomst (bedden slapen heerlijk), handdoeken voor iedereen, een stukje prive-tuin met sauna en hottub!! Renate en Bart, de eigenaren zijn heel gastvrij en denken goed mee. Er heerst een heerlijke ontspannen sfeer. Ook de omgeving is prachtig. Kortom wij hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Buitenboel in Holthees, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Buitenboel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.