Chalet Buitenboel

Chalet info

Meer chalet info

70 reviews over Chalet Buitenboel

• 5Boergondiers19-02-2020

Zoveel potentie, maar helaas erg teleurstellend

We keken uit naar ons verblijf! Wat al geschreven is: het ontvangst was niet uiterst vriendelijk en contact 'moet via app'. Helaas bleek de kippenschuur dicht (reorganisatie), dit was bij boeking niet bekend. Een gemis, dit zou voor meer sfeer kunnen zorgen. We wisten dat de Kota klein zou zijn en we lekker buiten zouden leven, maar het was al met al teleurstellend. Kota was verre van schoon, slecht onderhouden (onkruid, veel defecten, slecht schilderwerk, etc). Ook geen horren aanwezig, waardoor je flink last hebt van ongedierte (tip: neem vliegenstrips mee). Kinderen vonden geen aansluiting, omdat veel (camping)gasten vrij snel weer vertrokken. Dus op zichzelf aangewezen: helaas enkele houten speeltuigen slecht onderhouden (splinters), een skelter zonder ketting, kat kruipt onder net door en poept in binnenruimte. Zonde, want Buitenboel heeft echt potentie om een sprankelende plek te zijn. Helaas besloten eerder te vertrekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    10Ton en José Mul29-06-2019

Een aanrader

We hebben van onze kinderen voor ons 45 jarig trouwjubileum 3 nachten in de finse Kota op Camping Buitenboel cadeau gekregen. En we hebben genoten. Van de hot tub, het uitgebreide ontbijt en de gastvrijheid en de rust

Gereisd met partner in juni 2019

• 5Pieterpadders12-05-2019

Jammer ....

Leuk huisje en fijne hottub. Jammer dat de eigenaresse niet zo vriendelijk was. Ontbijt kwam ook erg laat. Bedden niet echt geschikt voor volwassenen. Erg smal.

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Annelien Wiarda07-01-2019

Een aanrader voor grote groepen met kinderen!

Heel erg genoten van ons verblijf bij Buitenboel. We hebben hier met een grote groep volwassenen met jonge kinderen Oud en Nieuw gevierd. We hadden het hele huis en de kota's tot onze beschikking. Qua groepsruimte en buitenruimte niks aan te merken, wat een paradijs voor kinderen en een gezellige sfeer. Hottub was heerlijk. Qua slapen: omdat wij met zo'n grote groep waren, lagen er volwassenen op de 1-persoonsbedden in de kota's en in de extra bedden boven de bedstedes in de familiekamer. Dit is niet aan te bevelen... deze bedden in de kota's zijn erg smal, de bovenbedden erg dicht tegen het plafond. Maar de andere slaaplekken waren wel comfortabel. Eigenaar was makkelijk bereikbaar en behulpzaam als we daar om vroegen.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    5Fam. Merselo18-11-2018

Geen gast maar een last

Buitenboel is een leuke locatie en oogt gezellig. Op de boerderij is niets aan te merken. Keuken volledig ingericht. Goede zithoek en aangenaam van temperatuur. Ook de bedstedes, waar we onze bedekkingen over hadden, vielen erg mee en hadden goede matrassen en dekbedden. De ontvangst daarentegen was alles behalve gastvrij. Met de zaklamp op onze telefoons moesten we de ingang zoeken. Deze is totaal niet verlicht. Een aantal van ons belande daardoor in hun privétuin wat hen niet in dank werd afgenomen. Een handdruk, een vriendelijk woord van welkom, een lach, bleef achterwege..... Over het diner wil ik het niet eens hebben. Dit was niet volgens afspraak en dat is in de mail terug te lezen en nog eens bevestigd in ons telefoongesprek. Ook over de verdere invulling van de avond ontstond een misverstand en wekte nog meer irritatie bij ons op. Het toppunt was het afscheid; we hebben ons nog nooit ergens zo opgelaten en onwelkom gevoeld.

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8elza15-09-2018

heerlijk

we hebben het heerlijk gehad/prima ontvangst/kota super groot voor ons 2 /tv/keuken/knus... de hottube veel te warm gestookt/onze fout/ff bijgooien...toch nog van genoten ontbijt werd naar kota gebracht was super lief en voldoende koffie in kota /zelf zetten super nog het italiaans 3 gangen menu genomen het was verrassend en super lekker

Gereisd met partner in september 2018

• 4Zwartemagica15-09-2018

Nooit meer

Ontvangst was zo slecht, heb mij nog nooit zo onwelkom gevoeld ergens. Je bent geen gast maar last lijkt het meer. Toen ik mijn beklag deed moest ik niet zeuren want ik had maar weinig betaald. Wat ik wel niet dacht te krijgen voor dat bedrag. Onvriendelijk , slecht schoongemaakt, wasbak vol met haren van de vorige gasten en schandalige manier van gast vrijheid. Heb werkelijk zitten huilen van ellende. Nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Keijzer17-06-2018

Camping aanrader

Wij hebben een lang weekend op de camping gestaan. De kinderen vinden het fantastisch. Er is ongelofelijk veel te doen voor ze. Speeltoestellen, skelter, trampoline en een oude caravan voor de kinderen om te spelen. De kippen lopen gewoon rond. Wij hadden het geluk dat de eigenaresse heerlijke lasagne had gemaakt. Het voelde alsof we in Frankrijk waren. Dichtbij Overloon, zooparc en Irrland. We komen zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Eric Bosch18-03-2018

Heerlijk verblijf!

Mooie Finse kota met dito inrichting. Alles was schoon (een aantal spinnen webben daargelaten) en netjes. Gezellig ingericht, nette keuken en superfjine bedden. De hottub is echt een aanrader. Wij hebben er gebruik van gemaakt met vrieskou en ijzige wind, maar daar merk je niks van als je er in zit. De eigenaren vertellen je van te voren hoe je hem moet opstoken. Je moet er wel iets voor doen, maar dan heb je ook wat, namelijk een fantastische ervaring. Ook het onbijt was goed, niet overdadig, maar wel genoeg en lekker. Het terrein doet wat rommelig aan en er was ook geen bord met de naam "Buitenboel". Daar kan iets meer aandacht aan besteed worden. Verder niets dan lof!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Schuurmans28-09-2017

Een fantastisch verblijf. Een aanrader

Goede bedden. Veel te doen. Veel eetmogelijkheden. Prachtige keuken. Heerlijke hottub en sauna

Gereisd met vrienden in september 2017

Chalet Buitenboel info