Reviews over Holthees

Rustig dorp met vriendelijke inwoners

Monique,
    22-8-2014

Goede uitvalsbasis voor mooie fiets- en wandelroutes. De, in informatie over Holthees, genoemde kasteelruïne oogt niet meer dan een ingestorte schuur achter een woning. Deze is ook niet toegankelijk. Gezellig pannenkoekenhuis op kleine afstand, mooie dierentuin in Overloon en met het pontje zo in Limburg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Stil plattelandsdorp

Rinus,
    31-8-2013

Holthees is een rustig en stil plattelandsdorpje dat samen met het net over de grens met de provincie Limburg gelegen Smakt één gemeenschap vormt, Het dorp ligt aan de oostrand van de Peel en naar het oosten ligt de Maas, de omgeving vertoond een afwisselend landschap van agrarische gebieden en bospercelen doorsneden door beekdalletjes, het is een fraai gebied om er per fiets op uit te trekken. Het gehuchtje Smakt is bekend als bedevaartoord. hier staat de in 1699 gebouwde kleine St Jozefskapel die een alleraardigst interieur heeft.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Holthees scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews